![]() |
|
Heb je een kersenpitkussen of iets dergelijks? Bij mij geeft dat meestal wel iets verlichting van de pijn.
En zoals Lautitia ook zegt, het is belangrijk om te blijven bewegen. Maar wat ik doe als het kan is even gaan liggen als het echt zeer doet, dat verlicht de pijn meestal ook wel (bij mij dan). Als je pijn krijgt bij lang zitten bijvoorbeeld kan je nu een uur zitten even vijf minuutjes op bed gaan liggen. Misschien helpt het om het te laten masseren? Dat helpt bij mij soms (toen ik echt last had van mijn spieren hielp het in ieder geval wel, maar later had ik vooral napijn na massage dus ik weet niet of bij jou ook zal helpen). Dat de pijn in de loop van de dag erger is geworden is volgens mij niet abnormaal. Ik heb er geen verstand van, maar toen ik iets had vertild met werken voelde ik het in de loop van de dag ook steeds erger worden. Vlak nadat het gebeurd was, kon ik nog gewoon alles doen (bukken, tillen, etc.), maar na een half uur kon ik niet meer goed bukken en in de middag kon ik niet lopen. Dus ik zou me er geen zorgen over maken dat het nu erger is geworden. Ik had na vijf dagen nog veel last en ben toen naar de huisarts geweest, maar die vond het toen niet raar dat ik nog steeds last had. Hij raadde ook pijnstilling aan en verder gewoon bewegen. Als je na een week nog erge last hebt, is het wel verstandig om naar de huisarts of fysiotherapeut te gaan. En als je morgen op staat en helemaal geen last meer hebt nog niet te vroeg juichen, want de kans is groot dat het er weer inschiet (ik stond de dag erna op en had helemaal geen pijn meer, tot ik mijn sokken aantrok ![]() Sterkte ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja die pittenzakjes heb ik. zal ze straks een warm gaan maken. En inderdaad, vlak na dat het gebeurd was kon ik gewoon nog alle capriolen uithalen die ik normaal bij turnen ook doe. ik zal morgen dan maar rustig aan doen, en niet mee doen met de sporten. dat haal ik dan wel weer in. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Zoiets heb ik ook gehad toen ik jonger was. Ik viel van een redelijke hoogte naar beneden plat op mn rug, sloeg alle lucht uit mijn longen waardoor ik niet meer kon ademenen en eventjes out was. Ontzettende pijn in mijn rug en pols, naar het ziekenhuis: rug ernstig gekneusd (er was twijfel over of het misschien gebroken was) en pols gebroken.
Omdat ik best jong was weet ik niet meer precies hoe lang het heeft geduurd voordat ik er vanaf was, maar ik weet nog wel dat ik gewoon paracetamol in moest nemen tegen de pijn en dat dat best goed hielp ![]()
|
Verwijderd
|
misschien even naar de fysiotherapeut? Je hebt er geen verwijzing nodig van de huisarts sinds 2007 (dacht ik
![]() ![]() Sterkte! |
![]() |
|
![]() |
Nou momenteel heb ik er weinig last van. Voel het nog wel als ik veel ga springen en dat soort dingen, dus met sporten nog even rustig aan.
vooral donderdag, vrijdag en zaterdag erg veel last gehad. Maar na wel veel rust, was het zondag echt al stukken beter. ik ga woensdag weer rustig beginnen met sporten ( even naar de sportarts op school geweest die zei dat ik dan weer moest beginnen). Mja die voelt natuurlijk niet wat ik voel, maar ik denk dat et wel kan. bedankt voor de intresse! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Leven na de dood Verwijderd | 8 | 13-03-2004 14:52 | |