Hoe vind je het nu op E&D gaan?
Opzich wel prima, soms beetje vermoeiende vragen van forummers, but that's all i guess.
Waarom kom je eigenlijk op E&D?
Omdat ik het wel interessant vind :$
Wat vind je goed gaan op E&D, en wat niet; waarom?
Wat ik goed vind gaan, mensen worden wel gewoon in hun waarde gelaten enzo, ook al zeggen ze wellicht wat aparte dingen. Wat ik wat minder goed vind gaan is dat ik bij sommige mensen het idee heb dat ze naar dingen vragen, waar ze ofwel qua antwoord niets aan hebben of gewoon te obsessief vragen. Naar mijn idee, om maar een voorbeeld te noemen, heeft het geen zin om te vragen naar een lekkere maaltijdsalade of iets, aangezien ieder zn smaak verschillend is. En hier over door vragen lijkt mij dan wat onnodig en wellicht wat irritant/vervelend voor anderen.
Wat mis je nog op E&D?
Niet echt iets volgens mij en anders kom ik er wel op terug.
Welke topics mogen van jou wel 10 x per maand geopend worden en welke topics zouden volgens jou beter weg kunnen, en waarom?
Geen enkel topic hoeft tien keer per maand geopend te worden (behalve als die volgeraakt is en er daarom een nieuwe geopend kan worden), maar het heeft geen zin om een zelfde soort topic voor een tweede maal te openen.
Wat zouden wij als fb's nog kunnen verbeteren?
Ik vind eigenlijk dat jullie het wel prima doen en dat jullie, wanneer dit nodig is, goed invallen als forumbazen

.