Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2008, 16:00
Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Ik zit erover te denken om begin juni naar Calella te gaan, het ziet er mooi uit en het ligt binnen mijn budget (580 euro voor 2 personen incl. hotel, vliegreis enzo).

Nou vroeg ik me af of er hier iemand is die me meer kan vertellen over Calella, aangezien ik alleen maar 5 dagen in Barcelona ben geweest en verder nog nergens in Spanje.

Is het een hele drukke plek qua uitgaan enzo? Wat kun je er allemaal doen? Is het mogelijk om een dagje naar Barcelona te gaan met de trein? Ligt het waterpretpark Waterworld er ver vandaan?

Ohja het gaat om appartement Balmes
Oud 26-02-2008, 09:30
remy476
remy476 is offline
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vak...g/3592/balmes/

kijk daar maar eens naar. een 5,7 is niet echt geweldig.

En mag ik vragen waarom je met het vliegtuig gaat? De bus is way goedkoper. Mja dat is voor ieder zijn ding.

Wil je veel uitgaan, dan misschien toch blanes of lloret. En daarbij denk ik dat calella niet echt druk is begin juni (behalve wat oma's). In lloret en malgrat zijn scholieren die net eindexamen gedaan hebben in juni te vinden.

zeg eens precies wat je wilt
Oud 26-02-2008, 10:26
gurl19
gurl19 is offline
Ik ben in Blanes geweest, Calella is ook zoiets. Gewoon lekker uitgaan! Met de trein naar Barcelona is echt een aanrader, heb ik toen ook gedaan en toen kwam ik langs Calella dus dat is zelfs nog korter. Trein kost daar bijna niets, en je bent meteen in het centrum.
Oud 26-02-2008, 16:36
Nyawa
Citaat:
Is het mogelijk om een dagje naar Barcelona te gaan met de trein?
Dat kan heel makkelijk en het is ook een mooie route, zo langs de kust, hoewel het spoor bij Calella volgens mij al vrij snel weer een beetje het binnenland in gaat. De trein gaat twee à drie keer per uur en de reis duurt ongeveer een uur - zie www.renfe.es, eerst bij Cercanías Barcelona invullen en dan kun je zoeken.
Oud 26-02-2008, 21:14
Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Citaat:
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vak...g/3592/balmes/

kijk daar maar eens naar. een 5,7 is niet echt geweldig.

En mag ik vragen waarom je met het vliegtuig gaat? De bus is way goedkoper. Mja dat is voor ieder zijn ding.

Wil je veel uitgaan, dan misschien toch blanes of lloret. En daarbij denk ik dat calella niet echt druk is begin juni (behalve wat oma's). In lloret en malgrat zijn scholieren die net eindexamen gedaan hebben in juni te vinden.

zeg eens precies wat je wilt
Eigenlijk is dat juist wat ik wil, een beetje een rustige plek
Niet zoiets waar alleen maar (dronken) jongeren zijn...
Oud 29-02-2008, 20:34
amor
amor is offline
Ben met school in oktober 2000 naar Barcelona geweest. We logeerden toen in Calella, in een vreselijk hotel. Niet het hotel wat jij hebt uitgezocht iig. Ik was niet zo kapot van Calella. We zijn er wel veel uitgeweest, genoeg discotheken.
Oud 08-03-2008, 23:25
Verwijderd
Calella is best leuk, net zoals de andere plaatsen aan de Costa Brava. Je hebt er tenminste een behoorlijke winkelstraat, autentieke boulevard en mooi strand. Trein naar Barcelona is ideaal, je stapt uit op het plaza de catalunya. Prima vertoeven daar
Oud 10-03-2008, 18:55
Verwijderd
Vanuit Blanes reed er een bus rechtstreeks naar Waterworld, en ik meen dat er ook eentje vanuit Calella gaat ja
Oud 12-03-2008, 01:12
Roxy
Roxy is offline
mijn ouders zijn vorig jaar daar met vrienden geweest. volgens mij was er wel veel te zien en restaurantjes enzo. Ze zeggen dat ze een hele leuke tijd hebben gehad. Maargoed dat was in mei ofzo, dan heb je natuurlijk overal minder dronken uitgaansmensen.
Oud 09-04-2008, 14:15
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ben ook in Calella geweest, op een camping 1 km er vandaan. Ik vond er geen reet aan, maar dat komt omdat ik niet van dat soort vakantiebestemmingen houd, denk aan veel hotels, nederlanders, restaurantjes en souvenirshops. En het strand, dat is dan wel weer ok. Met de trein naar Barcelona is inderdaad heel easy, de treinrit is nog leuk ook door het muziekje wat je hoort en het strand waar je langs rijdt. Ik ben na 5 dagen Calella naar Barcelona "verkast" omdat ik dat toch n stuk leuker vond. Maar als je van strand en uitgaan houd moet je het vooral doen.

Regels voor berichten