Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2008, 16:34
Maho66
Maho66 is offline
Geachte lezer,

Wij hebben voor Maatschappijleer de opdrachte gekregen om een scriptie te schrijven, hier willen we graag een enquete in verwerken. Mijn groepje en ik hebben een euquete samengesteld, we zouden het fijn vinden als jullie hier aan deel zouden nemen, en de enquete zo serieus mogelijk in willen vullen.
Door op de onderstaande link te klikken worden jullie doorverwezen naar de enquete.

Dank jullie wel.

http://www.itslearning.com/test/r.aspx?XS=osxgesyyaey
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2008, 17:42
Vinniebar
Vinniebar is offline
Citaat:
Vind je dat de Nederlandse overheid voldoende hulp bied in de Gazastrook?
Ik heb geen idee en het schijt me verder ook niks wat "de Nederlandse overheid in Gaza uitvreet...
Een optie "geen idee/geen mening" was wel handig geweest...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 12:55
Gunkan
Gunkan is offline
Done
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 18:03
Verwijderd
De 2e vraag ik een beetje dom, dat is gewoon een feit.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 12:26
T_ID
T_ID is offline
Zeer matige enquete. Ik zal een aantal fouten aanstippen:

-De Joden en Palestijnen zijn niet met elkaar in conflict. Het zijn natuurlijk Israëliërs en Palestijnen. Joden is een radicaal verkeerde term die de plank totaal mis slaat.
-'is het grondgebied eerlijk verdeeld' is een subjectieve en vrijwel niet relevante vraag. Er ligt een conflict met 50 jaar historie van geweld over en weer erin. Zoals ik op subforum N&A uitgebreid betoogd heb is het oneerlijk en ronduit clueless om vragen van goed en slecht te stellen.
-Dit is (behalve voor de extremisten onder de Palestijnen) geen religieus conflict. Vraag 2 kan dus geschrapt worden.
-De vierde vraag is onvolledig. Ik had het liefst 'teveel' gestemd. Zie tevens de post van Gatara op N&A waarin ze aantoonde dat met Nederlands en Deens hulpgelden door de Palestijnen propaganda voor terreur gemaakt wordt.
-De vijfde vraag is slecht geformuleerd. Het gaat helemaal niet over de gazastrook. Men moet om goed geïnformeerd te zijn alles weten. Israël, west bank en gazastrook. Dat, plus de historie, en de conflicten en rol van omliggende landen, om een goed beeld te kunnen vormen. Ook is het niet de taak van 'Nederland' (definieer? de overheid?) om mensen te informeren.
Oud 17-04-2008, 18:12
Maho66
Maho66 is offline
Bedankt voor je commentaar op de enquete, we zullen vanaf heden beter letten op je punten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten