Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
heej moppiej,ff lol gaan make hoor!
ik weet hoe je je voelt,en dus weet ik ook dat je geen lol wil make,maar probeer het ajb! het helpt,gewoon doen hoor! je bent nog jong,geniet ajb! ik heb toen ook zoveel tijd weggegooid,een heel jaar! moet je nie doen! je vind die zon wel,anders vindt de zon jou wel!beloofd! Kuzzz [Dit bericht is aangepast door SuperNyn (16-08-2001).]
|
![]() |
Ik zou graag woorden schrijven die iets konden veranderen, maar wie ben ik? Op een slecht moment denk ik tot mezelf: je zal nog eens eindigen als kluizenaar... en deze ochtend kon ik niets anders denken dan: als je jouw geliefde, die ene waar ik al de hele vakantie over droom tegenkomt, laat je vallen op jouw knieën. Het leven is een mengeling van kleuren, droevige en gelukstralende. Maar hoe kan je de kleur vinden die bij jou past? Ik weet dan ook niet wat te vertellen. Vastgrijpen naar wat je hebt, is alles wat we kunnen om niet te vallen, denk je niet?
![]() Groetjes, Dreampoet
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ooit..zal het beter zijn.. ![]() |
![]() |
|
Heel mooie gedichten, hou wel van die stijl... Simpel, ontroerend en duidelijk...
Veel sterkte trouwens... ![]() xxxxxxxxxx xxxxxx xx *GS*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Een nieuwe start maken :D Ashjuhhhh | 6 | 03-10-2016 21:38 | |
Liefde & Relatie |
en wat nu??? een beetje complex..... mira_love | 7 | 21-10-2005 17:22 | |