Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mwah ik ben niet echt merkvast. Ik koop net zo lief een fles frisdrank bij Lidl, als een fles Coca Cola of Sisi bij een andere supermarkt. Het ligt er maar net aan waar ik zin in heb, wat ik nodig heb en hoeveel ik wil besteden. Aanraders heb ik niet echt
![]() De keuze is soms wel beperkt (bijvoorbeeld in de Em-Te), van sommige producten heb je maar 1 of 2 soorten, dan valt er weinig te kiezen. |
![]() |
|
Ik vind huismerken of zelfs van die C-merken die ergens onderaan in het schap liggen vaak prima te doen. Er zijn wel een paar dingen waarbij ik altijd een bepaald merk kies, zo had ik een keer een blik soep van één of ander huismerk en dat was echt walgelijk, dus sindsdien neem ik maar gewoon Unox
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Oh, ik heb eigenlijk geen idee wat ik koop
![]() ![]() |
![]() |
|
Sinds ik op mezelf woon en Lidl de dichtstbijzijnde (+goedkoopste) supermarkt is doe ik daar het merendeel van mijn boodschappen. Zo dronk ik vroeger bijna alleen maar Pepsi, maar sinds ik erachter ben gekomen dat ik Cola van Lidl ook best te drinken is (en iets van 35 cent voor 2L kost) koop ik nooit meer Pepsi. Eigenlijk haal ik voornamelijk dingne bij andere supermarkten als ze het bij Lidl niet hebben zoals vleesvervangers. Verder koop ik altijd hetzelfde brood van de bakkerij in de supermarkt, het is gewoon meergranenbrood maar veel lekkerder dan de 'voorverpakte' broden. Voor dat brood ga ik speciaal naar de supermarkt een paar km verderop, maar verder kan ik me eigenlijk weinig producten bedenken waarbij ik heel erg merkvast ben.
|
![]() |
|
|