Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2008, 20:57
Jnthan
Jnthan is offline
Veel mensen zijn verslaafd aan gamen. Het lijkt erg onschuldig. Maar soms is dit schijn. En soms is dat ook wel is zo. Dus het hoef niet altijd een probleem te zijn. Maar we moeten het probleem niet laten schuilen. Gamen is niet altijd onschuldig, er zijn genoeg mensen die zijn omgekomen door gamen en andere dingen hebben laten vallen door dat. En dat is waar ik met dit filmpje iets over wilt zeggen. Gamen, met mate. En de keuze van je spel is belanrijk. Dus hierbij gamen.

FILMPJE: !!

http://www.youtube.com/watch?v=EaYqnpHgCcg

Veel kijk plezier.
Gbless.
Advertentie
Oud 22-04-2008, 21:05
Verwijderd
Hoofdletter-, En Kommagebruik, Daarentegen, Kennelijk, Niet!
Oud 22-04-2008, 21:08
Blaf
Blaf is offline
Iemand ff een samenvatting van het filmpje? ik verloor mijn interesse na de 1ste 30 seconden
Oud 22-04-2008, 21:28
Gaara
Gaara is offline
Jezus maakt vrij?
Oud 22-04-2008, 21:35
Verwijderd
Doet me teveel denken aan 'arbeid maakt vrij'...

overigens ben ik anti-Jezus en game ik uit naam van de eeuwige Duistere heer. Hail Satan!
Oud 22-04-2008, 21:50
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
wow wat ben jij een stakker. buiten het feit dat je echt veruit de minst charismatische persoon ooit bent met je gespiek op je briefjes en geknip in je filmpje is je boodschap ook echt 0. je hebt letterlijk geen argumenten voor wat dan ook maar je stelt alleen lullige vraagjes en geeft je mening. "je snapt wel wat ik bedoel". gast.

man, reli freaks zoals jij zijn zo dom. echt ik kan er gewoon niet bij met mn hoofd.

hoewel ik er niet voor stem om propaganda of iets wat daar op lijkt op het forum te laten staan stel ik voor dat dit wel alle aandacht krijgt puur en alleen omdat dit alleen maar averechts (vanuit zijn oogpunt) kan werken.
Oud 22-04-2008, 22:09
Magican
Magican is offline
Wat moet jij ongelukkig zijn.
Oud 22-04-2008, 22:17
Verwijderd
In other news:

Oud 23-04-2008, 09:18
Verwijderd
Heel leuk allemaal, maar dit topic gaat dicht.

Op het moment dat je met serieuze argumenten en feiten aankomt en normaal een discussie wilt beginnen over eventuele gevaren van gamen (onder een normale discussie hoort ook dat je open staat voor andere oplossingen en niet alleen Jezus en het geloof) kan zo een topicdiscussie gestart worden.
Maar niet op deze manier en al helemaal niet als je aan het crossposten bent.

Verder is dit een games forum, vanuit het onderwerp games kan er gepraat worden over eventuele gevaren ervan.
Wanneer je discussie vertrekt vanuit het geloof (wat jij duidelijk doet) moet je op een ander subfora zijn dan dit.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten