![]() |
||
Citaat:
Waar maak je dat dan uit op? Volgens mij bedoelde ze beide. Ik iig wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap het niet helemaal! Ik vind persoonlijk helemaal kaal gewoon raar, je bent een mens, (bijna) iedereen heeft beharing daar en om het helemaal weg te halen vind ik persoonlijk... meh. Ik vind dat voor zowel mannen als vrouwen zowel kaal, als overbehaard ZEER onaantrekkelijk is. Nee, hou het dan netjes bij en kort en ![]() |
![]() |
|
ik vind kale piemels niks, echt vreemd. Maar mijn vriendje houdthet zichzelf bij, dus kort. Bij mij heeft hij het liefste kaal, maar doet er verder niet moeilijk over. Aangezien kort evenveel werk is als kaal doe ik gewoon kaal.
||
Citaat:
Als je vriendin valt op gezichtshaar bij mannen ga je toch ook niet van haar eisen dat ze een baard laat groeien als ze dat van je vraagt?
|
![]() |
Wel even de vraag goed lezen, ik eis niets maar het is mijn mening.
"Ik zelf ben van mening dat wanneer hij wil dat ik een kale poes heb hij dan ook kaal is. Daarbij vind ik dat zelf wel lekkerder pijpen". Overigens willen heel veel jongens dat hun vriendin een kale vagina hebben, dat blijkt ook uit de diverse onderzoeken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
naja het is sowieso een mening waar je wel conclusies aan verbindt wanneer je zegt dat jij alleen kaal gaat wanneer hij dat ook doet. (sowieso klopt die zin van je niet helemaal, maar ok)
verder vind ik een kale vagina of een smal streepje inderdaad het fijnst, maar het is ook niet zo dat ik volledig afknap wanneer dit niet zo is. Laatst gewijzigd op 23-03-2008 om 23:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En zelf houd ik het ook bij, wel zo eerlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb niet het idee dat het zoveel is dat ik het bij mezelf bij hoef te houden, maar als er ooit een opmerking over gemaakt wordt, wil ik er best nog eens over nadenken. En van mij mag mevrouw bedpartner het bij zichzelf ook zelf bepalen, zolang ze niet op een mutant begint te lijken.
|
kijk weetje wat het is; die paar dagen juk aan je ballen moet je er maar voor over hebben als ze zin heeft in een lollie
||
Citaat:
en na een paar dagen moet je wéér scheren...
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Alles kaal heb ik eens een paar keer geprobeert. In het begin is dat best leuk, alles super glad, dat heeft wel iets, maar de volgende dag beklaag je je het omdat het dan on-ge-lofelijk begint te juiken (kriebelen) Dus ik doe er niet meer aan mee.
Ballen scheren wel, dat kriebelt helemaal niet en duurt blijkbaar ook een pak langer voordat het terug komt, dus dat blijf ik doen. De rest houd ik gewoon zeer kort. M"n vriendin vindt het ook goed zo want ze kan er niet afblijven ![]() Een kaal meisje vind ik zelf best fijn, dat beft veel plezieriger want er zit geen haar meer in de weg. Maar het is geen vereiste, zolang het maar kort is ben ik tevreden. Maar serieus gasten, scheren die ballen, en vraag dan maar eens aan je vriendin wat zij het liefste voelt, you'll see ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||