Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2008, 19:20
jenniferlo
jenniferlo is offline
Wat vinden jullie van jongens met een kale piemel en ballen?

Ik zelf ben van mening dat wanneer hij wil dat ik een kale poes heb hij dan ook kaal is.
Daarbij vind ik dat zelf wel lekkerder pijpen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 19:25
Inanis
Inanis is offline
Dat zijn jongens die goed gehoor geven aan de wens van menig vrouwelijk wezen.
Meer heb ik er niet echt over te zeggen.
Oud 21-03-2008, 19:27
Qimm
Qimm is offline
kaal
kort

+
Citaat:
kale poes

Oud 21-03-2008, 19:40
Inanis
Inanis is offline
misschien is dat wel een kater..
Oud 21-03-2008, 19:50
Verwijderd
Citaat:
kaal
kort

+

[afbeelding]

Ik wil noch een kale poes, noch een kale kater
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 20:22
Verwijderd
smooth operatooorrrr smooooooooooooooooooooooooooth operaaatoooohoooorrrrr
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 23:55
Verwijderd
Wat maken jullie er weer een gezellig topic van.

Zelf snap ik de fascinatie met 'kaal' niet zo, je bent toch geen klein kind meer? Gewoon kort, bijgewerkt en goed verzorgd.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 06:30
Magican
Magican is offline
Citaat:
Zelf snap ik de fascinatie met 'kaal' niet zo, je bent toch geen klein kind meer?
Dat is het idee.
Oud 22-03-2008, 12:05
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Dat is het idee.
Precies, ik voel me graag jong.
Saai volwassenheid, puh *
Oud 22-03-2008, 13:02
Nona
Nona is offline
Citaat:
Dat is het idee.
En dat geldt voor iedereen die het liever kaal ziet?

Nee, ik hoef geen kale kerel, maar wel bijgehouden graag.
Oud 22-03-2008, 18:42
jenniferlo
jenniferlo is offline
Citaat:
Wat maken jullie er weer een gezellig topic van.

Zelf snap ik de fascinatie met 'kaal' niet zo, je bent toch geen klein kind meer? Gewoon kort, bijgewerkt en goed verzorgd.
Het heeft niks met een klein kind te maken, ik vind dat z'n onzin antwoord.
Waarom zou het bij ons meisjes/vrouwen wel min of meer moeten en of gewenst zijn en voor de jongens/mannen dan niet?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 19:01
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Waarom zou het bij ons meisjes/vrouwen wel min of meer moeten en of gewenst zijn en voor de jongens/mannen dan niet?

Waar maak je dat dan uit op? Volgens mij bedoelde ze beide. Ik iig wel.
Oud 22-03-2008, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou het bij vrouwen wel kaal moeten? Hu?

Ik snap het niet helemaal! Ik vind persoonlijk helemaal kaal gewoon raar, je bent een mens, (bijna) iedereen heeft beharing daar en om het helemaal weg te halen vind ik persoonlijk... meh.

Ik vind dat voor zowel mannen als vrouwen zowel kaal, als overbehaard ZEER onaantrekkelijk is. Nee, hou het dan netjes bij en kort en prima.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 20:45
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Kaal
Oud 23-03-2008, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Kaal
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 10:37
crazycat
crazycat is offline
ikscheer het uit mezelf,het kriebelet bij mezelf als ik zon bos laat groeien,en beetje nutteloos omeen beetje af te knippe, en zoveelmoeite is het ook wer niet om elke keer dt je doucht te scheren
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 12:37
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
kaal
kort

+

[afbeelding]
sphinxkatten zijn zo mooi lelijk
Oud 23-03-2008, 13:49
Verwijderd
mwah ik vind kaal wel prettig, hygienisch (maakt natuurlijk geen klap uit, maar ach) en minder moeite dan alles bijwerken/ houden

edit: ook ivm sex vind ik het wel fijn/ praktisch
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 14:54
Poepkind
Poepkind is offline
ik vind kale piemels niks, echt vreemd. Maar mijn vriendje houdthet zichzelf bij, dus kort. Bij mij heeft hij het liefste kaal, maar doet er verder niet moeilijk over. Aangezien kort evenveel werk is als kaal doe ik gewoon kaal.
Oud 23-03-2008, 16:09
Dexter_M
Dexter_M is offline
Maakt mij niet zoveel uit, me partner heeft me graag kaal dus dan doe ik het graag. anders gewoon netjes bijgewerkt. en wat me partner heeft maakt me niet zoveel uit
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 18:11
Verwijderd
Dat moeten jongens zelf weten, ik vind het bullshit omdat te eisen omdat je zelf scheert.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 18:18
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Wat voor vraag is dat nu weer? Het schoonheidsbeeld van mannen en vrouwen is verschillend van elkaar.

Als je vriendin valt op gezichtshaar bij mannen ga je toch ook niet van haar eisen dat ze een baard laat groeien als ze dat van je vraagt?
Oud 23-03-2008, 20:47
jenniferlo
jenniferlo is offline
Wel even de vraag goed lezen, ik eis niets maar het is mijn mening.
"Ik zelf ben van mening dat wanneer hij wil dat ik een kale poes heb hij dan ook kaal is.
Daarbij vind ik dat zelf wel lekkerder pijpen".

Overigens willen heel veel jongens dat hun vriendin een kale vagina hebben, dat blijkt ook uit de diverse onderzoeken.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 20:55
Verwijderd
naja het is sowieso een mening waar je wel conclusies aan verbindt wanneer je zegt dat jij alleen kaal gaat wanneer hij dat ook doet. (sowieso klopt die zin van je niet helemaal, maar ok)

verder vind ik een kale vagina of een smal streepje inderdaad het fijnst, maar het is ook niet zo dat ik volledig afknap wanneer dit niet zo is.

Laatst gewijzigd op 23-03-2008 om 23:21.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 22:59
Verwijderd
Citaat:
"Ik zelf ben van mening dat wanneer hij wil dat ik een kale poes heb hij dan ook kaal is.

Overigens willen heel veel jongens dat hun vriendin een kale vagina hebben, dat blijkt ook uit de diverse onderzoeken.
Mh, ik ben irl nog nooit mensen tegengekomen die het wat uitmaakt, als het enigszins netjes en schoon is. Op het forum zijn ze er wel, maar ik denk dat het voor de meesten nog steeds een voorkeur is en geen vereiste.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 00:18
Verwijderd
Citaat:
verder vind ik een kale vagina of een smal streepje inderdaad het fijnst, maar het is ook niet zo dat ik volledig afknap wanneer dit niet zo is.
dit dus inderdaad.. en zoals morgan ook zegt, het is een voorkeur, geen vereiste nee
En zelf houd ik het ook bij, wel zo eerlijk
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 03:08
Verwijderd
Citaat:
maar ik denk dat het voor de meesten nog steeds een voorkeur is en geen vereiste.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 03:34
Supreme Dutch
kaal pwned kammen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 10:56
arPos
arPos is offline
Citaat:
Wat vinden jullie van jongens met een kale piemel en ballen?

Ik zelf ben van mening dat wanneer hij wil dat ik een kale poes heb hij dan ook kaal is.
Daarbij vind ik dat zelf wel lekkerder pijpen
als jij dat wil mop
Oud 24-03-2008, 14:38
Changshan
Changshan is offline
Ik heb niet het idee dat het zoveel is dat ik het bij mezelf bij hoef te houden, maar als er ooit een opmerking over gemaakt wordt, wil ik er best nog eens over nadenken. En van mij mag mevrouw bedpartner het bij zichzelf ook zelf bepalen, zolang ze niet op een mutant begint te lijken.
Oud 24-03-2008, 17:22
llell
llell is offline
persoonlijk vind ik kaal bij mannen echt geen pan. maar goed, als ze t zelf mooi vinden heb ik daar geen problemen mee. Ik ben niet zo moeilijk
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 20:01
Verwijderd
Kaal bij mannen is voor een keer wel leuk, maar ik heb liever toch wel een beetje haar. Niet met bossen, maar een beetje.

Geldt ook voor mezelf trouwens.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 22:42
Verwijderd
Kaal is stom.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 00:10
arPos
arPos is offline
kijk weetje wat het is; die paar dagen juk aan je ballen moet je er maar voor over hebben als ze zin heeft in een lollie
Oud 25-03-2008, 00:19
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
kijk weetje wat het is; die paar dagen juk aan je ballen moet je er maar voor over hebben als ze zin heeft in een lollie

en na een paar dagen moet je wéér scheren...
Oud 25-03-2008, 00:26
arPos
arPos is offline
Citaat:
en na een paar dagen moet je wéér scheren...
moet niets
Oud 25-03-2008, 06:57
Qimm
Qimm is offline
wel als je het kaal wil houden
Oud 25-03-2008, 09:23
Verwijderd
Ik hou niet van kaal. Niet bij mezelf en niet bij m'n man. Hij had het een keer als verrassing gedaan, álles eraf. Ik telkens als ik het zag begon ik onwillekeurig te huilen Dus het was geen succes
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 09:24
Verwijderd
Hmm, kaal bij een man. :/ Als het maar gewoon schoon/bijgehouden is, dat heb ik liever dan kaal
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 13:12
max-grunn
max-grunn is offline
Citaat:
ikscheer het uit mezelf,het kriebelet bij mezelf als ik zon bos laat groeien,en beetje nutteloos omeen beetje af te knippe, en zoveelmoeite is het ook wer niet om elke keer dt je doucht te scheren
Het jeukt vreselijk als je er zo'n bos haar hebt zitten, dus af en toe even alles afscheren en het ziet er weer netjes uit
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 15:30
Verwijderd
Ach, ik vind een geschoren zak voor mezelf in ieder geval minder problematisch dan alles kaal. Dat vind ik niets. Een volledig kaalgeschoren dame vind ik ook niet altijd even aantrekkelijk (en met 'volledig kaalgeschoren' bedoel ik natuurlijk de vagina).
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 17:08
arPos
arPos is offline
Citaat:
wel als je het kaal wil houden
wil ik niet
Oud 25-03-2008, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Het jeukt vreselijk als je er zo'n bos haar hebt zitten, dus af en toe even alles afscheren en het ziet er weer netjes uit
Moet je es wassen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 17:36
Changshan
Changshan is offline
Inderdaad. En als je eenmaal begonnen bent met scheren, jeukt het sowieso wel wanneer het weer gaat groeien. Ik begin er niet aan.
Oud 25-03-2008, 17:46
Verwijderd
mwah ik vind geschoren ook beter, want haren jeuken (bij mij ivm met veel sporten dus zweten)

en jeuken bij aangroeien heb ik echt geen last van
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 19:12
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Citaat:

Ik niet doe mij maar een beetje pluis! Daarnaast houd ik het zelf ook maar bij wat pluis! Gewoon korthouden, want een jungle daar ziet er zowel voor vrouwen als voor mannen niet uit!
Oud 25-03-2008, 22:21
Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
Kaal
Oud 26-03-2008, 00:11
N00se
N00se is offline
Alles kaal heb ik eens een paar keer geprobeert. In het begin is dat best leuk, alles super glad, dat heeft wel iets, maar de volgende dag beklaag je je het omdat het dan on-ge-lofelijk begint te juiken (kriebelen) Dus ik doe er niet meer aan mee.

Ballen scheren wel, dat kriebelt helemaal niet en duurt blijkbaar ook een pak langer voordat het terug komt, dus dat blijf ik doen. De rest houd ik gewoon zeer kort. M"n vriendin vindt het ook goed zo want ze kan er niet afblijven

Een kaal meisje vind ik zelf best fijn, dat beft veel plezieriger want er zit geen haar meer in de weg. Maar het is geen vereiste, zolang het maar kort is ben ik tevreden.

Maar serieus gasten, scheren die ballen, en vraag dan maar eens aan je vriendin wat zij het liefste voelt, you'll see
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 10:00
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik zou het niet kunnen hoor, iedere dag scheren. Zou er echt gek van worden.

Citaat:
Kaal bij mannen is voor een keer wel leuk, maar ik heb liever toch wel een beetje haar. Niet met bossen, maar een beetje.

Geldt ook voor mezelf trouwens.
qft

Citaat:
Ik denk dat het eerder is dat jij er wat voor over moet hebben als jij wil dat ze aan jouw lollie zit. Zij kan opzich zo een andere vinden

Citaat:
Maar serieus gasten, scheren die ballen, en vraag dan maar eens aan je vriendin wat zij het liefste voelt, you'll see
Liever niet kaal.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 15:47
honnybun
honnybun is offline
ik vind het er niet uitzien.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten