Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zulk soort boxers, en dan bedoel ik dat "zijden" glans stofje, en de print... afschuwelijk :nono: Undergoed moet helemaal print vrij zijn... met uitzondering van de Calvin Klein print op het elastiek (y) Okay, uitzonderingen mogen: [voor vrouwen dan] ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
slips vindt ik echt niks, zie hem het liefst in een strakke boxer en dan zwart of donkerblauw ofzo of in een wijdere boxer en daar mag af en toe best iets geks op staan,maar niet iedere keer (denk aan hij boxer met sexbomb erop,ik 3uur de slappe lach gehad als ik hem alleen maar aankeek
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wim, dit zou wel eens een hint kunnen zijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik draag strakke boxers en slips en ik moet zeggen dat het me geen zak boeid
![]() Waarom is dit zo belangrijk? Net zoals meisjes die een string of gewoon ondergoed dragen. Wat boeid het? Tenzij het natuurlijk onder een strakke broek is. Dan is het weer geen gezicht. Maar dat is het natuurlijk sowieso niet want het zijn billen. Tot zover mijn nuttige deelname aan dit topic. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jongens: boxer of onderbroek miekmuis | 170 | 19-05-2016 22:01 | |
Lifestyle |
Boxers (dames) Elin3 | 6 | 21-09-2014 14:41 | |
Seksualiteit |
voor jongens: wat draag je liever boxer, slip, short, string tripple | 91 | 16-07-2006 17:28 | |
Seksualiteit |
boxer, slip of string / Schaamhaar scheren Sacrilege | 121 | 27-09-2005 19:38 | |
De Kantine |
Maak een keuze funkypunk | 500 | 23-02-2004 09:59 | |
Seksualiteit |
Schaamtegevoel... BonGiorno | 34 | 06-01-2004 07:52 |