Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom zou je je er uberhaupt druk om maken, als je toch niets met hem wil? Dat begrijp ik dan weer niet.. Als je wel iets met hem had gewild, dan had het wellicht een probleem geweest omdat jullie op weg waren naar een relatie.. maar aangezien dat allemaal niet aan de orde is, waaaaarom je energie verspillen aan het erover nadenken, er boos over worden en er een topic over openen?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heeft hij daadwerkelijk gezegd dat hij iets qua relatie met je wilde? Gewoon willen kan ook piemel in een gat willen stouwen zijn.
Al met al denk ik dat hij je gewoon als een random spermacontainer zag. Het jaloerse was enkel via internet right? Lijkt erop dat jij zelf de ilussie hebt opgewekt dat je volledig in controle was over hem terwijl hij 3 meiden verder was terwijl jij aan het twijfelen was. |
![]() |
|
Mjah, ik snap dat je het jammer vindt en dat je er een beetje van baalt. Al wil je niet verder met 'm, tis toch jammer, ofzo. Nee, ik snap dat wel.
Je moet alleen wel realistisch blijven: je vindt 'm toch niet leuk genoeg, je hebt zelf ook met een ander gezoend. Dusseh, kwestie van shit happens en we gaan vrolijk verder met de zoektocht naar de ware.
|
Waarom het me boeit, omdat ik hem destijds wel leuk vond. Dan is het toch doodnormaal dat als je op zo'n moment wel veel voor iemand voelt dat het nogal lullig overkomt als je achteraf hoort dat ie toen wel met iemand anders heeft gezoend?
Ik weet dat hij wel een relatie wilde omdat hij dat aangegeven heeft. Niet over internet of sms, ook toen we elkaar in het echt zagen. Hij zei dat hij me erg leuk en interessant vond en wel meer wilde. Wat betreft het jaloers zijn, dat deed hij niet over internet. Voornamelijk in het echt en over de telefoon. Waarom ik nu hier nog mee zit en een topic open, is dat zo ongelofelijk raar? Ik weet dat het verleden tijd is, maar je kan toch altijd leren van bepaalde keuzes die je hebt gemaakt? Ik bedoel, ik denk van mezelf dat ik me misschien redelijk aan zit te stellen. Het is toch normaal om mensen om advies te vragen? Nou bij deze doe ik dat. En ik heb uit de opmerkingen wat kunnen halen. Bedankt voor het reageren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan ook wel duidelijk gevoelens voor iemand hebben, maar als ik niet met diegene heb afgesproken om 'exclusive' te zijn, weerhoudt mij dat er ook niet van om gewoon voor de lol met iemand te zoenen? Ik bedoel dan mag het nog
![]() Alhoewel *denkt even terug* In de beginperiode met de ex hebben we ook een tijdje gezoend en afgesproken en was het nog niet officieel iets, en toen had ik het wél vervelend gevonden als hij met iemand anders had gezoend, en ik zou het zelf ook niet hebben gedaan. Maar dat was omdat het toen wel duidelijk was dat het echt wat ging worden, en we elkaar al langer kenden... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hebt natuurlijk alle recht je er druk om te maken, maar ik zou het persoonlijk gewoon niet doen. Pas als het er NU nog toe gedaan had, vind ik het dergelijke energie waard. Maar als jij het de moeite wel waard vindt, moet je er inderdaad vooral een topic over openen
![]() Ik vind dat je je aanstelt, ja. Jullie hadden nog niet heel veel dates gehad, jullie hadden uitgesproken dat jullie wellicht wilden dat het een relatie zou worden maar dit was het nog niet. Als hij jou echt zo leuk vond, was het wellicht een vreemde actie.. of hij dacht "nu kan het nog", of zoveel gevoelens waren er aan zijn kant ook weer niet. Who knows? Gelukkig is het echter niets geworden ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De gevolgen van Fitna. Conoud1819 | 500 | 01-04-2008 21:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Bosroes Verwijderd | 8 | 14-12-2007 17:13 | |
Twee arrestaties in trein bij A'dam T_ID | 172 | 15-11-2005 14:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
bekeerd naar de islam merels | 199 | 04-10-2005 21:10 | |
De Kantine |
om welke situatie lag jij helemaal in een deuk? Goeniegoegoe | 77 | 17-12-2004 08:14 | |
Het CDA wil strenge regels voor integratie. michael1 | 45 | 15-03-2003 23:19 |