![]() |
|
![]() |
hallo
heeft er iemand zin in een diy punkzine op te richten? ideen, cd-revieuws,shows, politocos, en nog meer van die ongein en dat allemaal in een punk crust hc sfeertje? nou heb je ideen, articlen, en nog meer van dat mail m ff spicimchaggis@punkhardcore.net
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Up Magazine is altijd op zoek naar nieuwe schrijvers.... Heb je ervaring en ben je niet bang om bands te interviewen, neem dan even contact met me op...
www.upmagazine.nl |
![]() |
||
![]() |
corduroy-> hij's dyslectisch dus daarom de spelfout denk ik
Citaat:
![]() dus kom op joeri trek het je niet aan... of kom je zelf verdedigen ![]() aldi - > over de zine : nee ik heb geen tijd, en nah er zijn er inderedaad al genoeg (die hebben ook minder gebrek aan motivatie dan mij iig ![]()
Laatst gewijzigd op 24-09-2002 om 21:09. |
![]() |
|
![]() |
Kerels, kerels
diy sxe who cares? voor zo ver ik mij kan herrineren is diy meer zoiets als doe maar raakt, pingel maar wat.wat is punk als mensen daar over gaan zitten ouwhoeren wat nou precies punk is??? X-en op je hand kereven is tog leuk,en werken ík das nog oud maar we dwalen af mierenzeikerds, doen jullie nederlands ofzo? deslectie is niks slechts maar ja weer dat afdwalen he.. punkzines ZELF maken das tog diy? of vindt de 'elite' punks ("the feeding of the party pönks") dat dat alleenmaar een select elite groepje mag doen??? lekker egocentrisch ik zal kijken op die pagina's, what's wrong met een creativeuitspatting van jezelf??? (daar begon punk tog allemaal mee ![]() nou kom maar op.....
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ok ik zou toch diy eens wat beter definieren als ik jou was... ![]()
||
![]() |
Citaat:
tis trouwens geen punkzine, en ze moeten toch minstens hun onkosten vergoeden
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*Anarchy for sale, t-shirts only 10 dollars, badges only $3,50* Bonuspunten als je weet van wie die quote is! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
hohoho
gaat dit nou allemaal over mij??/ t begon met een punkzine en nu dit als we alles wat ik zeg letterlijk nemen dan komen we toch ook niet verder??? where's that spirit of unity?? en weet je ik beschouw de term D.I.Y meer zoiets als iedereen weet wat het is maar om nou een concrete defenitie te geven das wat moeilijker... daar zijn toch ook geen regeltjes aan vb: t-shirt lekker de kraag uit knippen en dan er lekker wat op kliederen en kalken we kunnen alles doen en maken zolang we t maar willen 'niks is onmogelijk' ik weet niet of ik nou een nono ben of niet ik ben me zelf!!! moeten we dan allemaal in hokjes te plaatsen zijn? (retorische vraag)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als jouw doel toch niet 'geld verdienen' is kun je net zo goed een e-zine oprichten. Dat scheelt ook een heleboel zorgen. En is voor iedereen gratis. Zul je wel met niveau moeten komen aangezien een e-zine niet altijd even gauw is met nieuws ed. dus diep ingaan op onderwerpen of zoals je zegt: artikelen. Check maar eens op internet naar andere e-zines. Misschien is een nieuwssite wel een beter idee. Spelling boeit weinig tot geen reet; daar bestaan spellcheckers ed. voor. Maar goed, waar liggen jouw kwaliteiten dan? Misschien kun je een huidig (e)zine helpen. Zat te doen
![]() Of regel je wat webspace zodat je je e-zine kunt hosten ofzo. En dat je kunt bulkmailen voor degene die zijn aanggemeld. Misschien een forumpkje. Probeer een programmeur te vinden die er heil in ziet en een nieuwsportal wil bouwen. Ofzo. Endoria.net is iig wel gratis. En mocht je die kant op willen dat je het gedrukt wilt hebben dat kost organisatorisch tijd en is een redelijke investering qua geld. Aan de andere kant kun je er op die manier stukken makkelijker een zakcentje aan overhouden dan via het internet.
|
![]() |
slim slim
is inderdaad veeel makkelijker nu je t zegt... nou dan doe ik dat toch... stop ik er ook nog mp3s van beginnende bands in, forum etc. yoh slim dan wordt het gewoon een punk-e-zine.. kerels bedankt voor deze bijdragen van mijn ontwikkelingsproces van mn leven. zal weer wat posten als tt af is.. dus "HEB JE ARTICELEN, BAND DATA's, MP3's VAN JE BEGINNENDE BAND, OF MEER VAN DIE DINGEN MAIL ME DAN!" oja wel skapunkcrusthcoi ofzo. nu alleen nog een naampje ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
|