Advertentie | |
|
![]() |
|
In welke leeftijdscategorie valt u?
a. 12 – 18 b. 18 - 30 c. 30 – 50 d. 50+ Wat is uw achtergrond? a. Nederlands b. Een andere nationaliteit Wat zou u kiezen? a. Fruit en groente b. Snacks en fastfood Waarom heeft u die keuze gemaakt? (open vraag) Ik houd niet van vet fastfood, althans niet vaker dan 3 keer per jaar. Fruit eet ik meerdere keren per dag en bij mijn avondeten neem ik altijd zoveel mogelijk groente. Ik vind ook niet dat je dit zo zwart-wit kunt stellen, want dat ik hier voor antwoord A kies wil niet zeggen dat ik nooit snoep of eens een dag geen fruit of groente eet. Als groente en fruit goedkoper worden, en snacks en fastfood duurder, wat zou uw keuze dan zijn? a. Fruit en groente b. Snacks en fastfood Als u een voedselproduct koopt, waar kijkt u dan naar? a. Prijs b. Inhoud c. Verpakking Ik begrijp de essentie van deze enquete niet zo goed. Ten eerste heb je op dit forum een vrij specifieke groep mensen, die meestal heel bewust met eten bezig zijn en daarom meestal voor fruit en groente tegenover fastfood kiezen. Daarnaast stel je naar mijn inzien niet genoeg en specifiek genoege vragen om de vraag die je in je post noemt te beantwoorden. Ik ben wel benieuwd naar je resultaten en wens je natuurlijk succes. ![]()
|
a. 12 – 18 b. 18 - 30 c. 30 – 50 d. 50+ Wat is uw achtergrond? a. Nederlands b. Een andere nationaliteit Wat zou u kiezen? a. Fruit en groente b. Snacks en fastfood Waarom heeft u die keuze gemaakt? (open vraag) Ik eet af en toe wel ongezond, maar als ik het meer dan 1x per week doe voel ik me daar al niet goed bij. Ik eet liever gezond, hoewel fastfood af en toe ook lekker (makkelijk) kan zijn. Als groente en fruit goedkoper worden, en snacks en fastfood duurder, wat zou uw keuze dan zijn? a. Fruit en groente b. Snacks en fastfood Als u een voedselproduct koopt, waar kijkt u dan naar? a. Prijs b. Inhoud c. Verpakking (en ook naar prijs, maar in mindere mate)
|
Verwijderd
|
b. 18 - 30 Wat is uw achtergrond? a. Nederlands Wat zou u kiezen? a. Fruit en groente Waarom heeft u die keuze gemaakt? (open vraag) omdat ik dat lekkerder vind, frisser. Als groente en fruit goedkoper worden, en snacks en fastfood duurder, wat zou uw keuze dan zijn? a. Fruit en groente Als u een voedselproduct koopt, waar kijkt u dan naar? b. Inhoud (maar ook naar de prijs en de verpakking natuurlijk) |
![]() |
|
Wat een waardeloos onderzoek. Alsof je óf groenten en fruit, óf snacks en fast food wil. De meeste mensen eten allebei. Je zegt er bovendien helemaal niet bij hoe groot de prijsverandering is, ook niet onbelangrijk.
En verder: natúúrlijk zal er meer groente en fruit gegeten worden als dit aanzienlijk goedkoper wordt. Duh. Ik kan me niet voorstellen dat dit onderzoek goedgekeurd is door een docent.
|
![]() |
|
|