Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2001, 21:35
Da Girl
Da Girl is offline
zijn jullie het ermee eens of oneens?

Laatst gewijzigd op 18-09-2018 om 22:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2001, 21:45
Ringmaster
Ringmaster is offline
Wat doe je eraan? Maar dat wil niet betekenen dat je gedichten NIET gelezen worden.

Het is natuurlijk mooi meegenomen dat iemand reageert op je werk waar je, denk ik, trots op bent dat je het gemaakt hebt (anders deel je het niet), maar het is geen vereiste. Mensen zijn vrij om te reageren.

En ja...er heerst hier vriendjespolitiek. Ik keur het persoonlijk ten zwaarste af, maar die discussie is al een keer geweest en daar heb ik me niet erg geliefd bij gemaakt, maar goed...ieder zijn eigen ding.

Ik reageer op dingen waarvan ik vind dat ik moet reageren, en natuurlijk reageer ik sneller op gedichten van mensen die ik ken (al dan niet real life, al dan niet virtueel), maar 1 ding staat voor mij vast: als ik het niet goed vind, zeg ik dat ook en draai er niet omheen. Genoeg mensen die dat kunnen beamen, zeker weten.

Tot hier en niet verder.
Oud 20-08-2001, 22:55
ratsja
ratsja is offline
vriendjes politiek.....of bekenden......
das een verschil....ik ken hier enkelen ....
en reageer enkel omdat ik hen en hun stijl ken......
engelse titels sla ik bij voorkeur al over

en......
dat deze topic nog niet gesloten is......
waar zijn de FB'ers
Oud 21-08-2001, 08:13
Verwijderd
Citaat:
Ringmaster schreef:

als ik het niet goed vind, zeg ik dat ook en draai er niet omheen. Genoeg mensen die dat kunnen beamen, zeker weten.
Indeed
Met citaat reageren
Oud 21-08-2001, 08:25
Indiana Rose
Indiana Rose is offline
Ik ben het met heel veel wat wordt gezegd eens. Het is jammer dat er inderdaad zoveel mensen zijn die alleen reageren op wat bekenden van ze hebben geschreven.
Maar ik vind niet dat het waar is dat je als onbekende newbie wordt genegeerd. Ik ben hier ook nog niet zo lang, en toen ik hier kwam waren het inderdaad vooral vrienden van me die reageerde (Er zijn hier 3 mensen die ik ken) maar nu zijn er net zoveel mensen die ik niet ken die reageren.
Denk nou ff na... Je reageert op iets dat je aanspreek (of juist helemaal niet). De kans is er dus wel dat bijna iedereen alles leest, maar gewoon niet (altijd) reageert.
En hoe vervelend het ook is als dat toevallig net altijd jouw stukjes zijn... Tja, daar doe je weinig aan.

Hoezo "waar zijn de FBs" trouwens? Hier komen we toch zo ook wel uit, en zolang we geen gemene dingen naar elkaar gaan roepen...
Oud 21-08-2001, 08:30
mrhanky
mrhanky is offline
Misschien is et een ideetje om net als bij sommige andere forums (fora?)bij topics ook een functie neer te zetten zodat men kan zien hoe vaak een topic is gelezen.
Et is mogelijk, maar ik zou niet weten hoe.

Greetz Erik

[Dit bericht is aangepast door mrhanky (21-08-2001).]
Oud 21-08-2001, 08:48
Indiana Rose
Indiana Rose is offline
Citaat:
mrhanky schreef:
Misschien is et een ideetje om net als bij sommige andere forums (fora?)bij topics ook een functie neer te zetten zodat men kan zien hoe vaak een topic is gelezen.
Et is mogelijk, maar ik zou niet weten hoe.

Greetz Erik

Zou wel een goed idee zijn... Laat de FBs nu maar komen om dit te lezen

btw: Forums en fora is allebei goed.
Het ene is het nederlandse meervoud en het andere het Latijnse meervoud. Dacht ik tenminste.
Oud 21-08-2001, 08:53
Verwijderd
Ik zal nu ook maar even een nuttige reply geven.. Ik vind ook dat er minder is gereageerd. Voordat jullie (de newbie's ) hier kwamen was het hier heel druk en werd er veel gereageerd op elkaar. Als je als newbie kwam werd je vaak een beetje genegeerd. Het is echter zo dat de rest je gedichten zeker wel leest. Ik lees vaak maar ik reply lang niet altijd.. Engelse gedichten spreken me sowieso niet zo aan en zow. Maar je moet er een beetje in groeien denk ik. Langzaam maar zeker een beetje 'Naamsbekendheid' opbouwen. Ik denk nl. wel dat dat ook wel een beetje meespeelt. Ik kijk niet echt zo van: "Die ken ik niet, dus reageer ik niet" Omdat degene die ik echt ken hier bijna niet meer komen. Daarom lees ik gewoon alles en reageer als ik zin heb .

Ik vind inderdaad dat er hier geen slotje op hoeft. Wij als doppers kunnen dat best zelf oplossen .
Met citaat reageren
Oud 21-08-2001, 15:46
Genesis
Genesis is offline
ik ben het hier best wel mee eens!! Maar ja.. Dat je eerst regaeert op mensen die je kent is heel begrijpelijk natuurlijk. Ik merk alleen dat het voor nieuwe dichters erg moeilijk is om reacties te krijgen...

veel liefs,

Genesis
Met citaat reageren
Oud 21-08-2001, 16:03
ratsja
ratsja is offline
tuurlijk hoeft hier ook geen slotje op
Oud 21-08-2001, 17:40
metzondernix
metzondernix is offline
Ja, je hebt gelijk, Da Girl! En als je dan eens een reactie krijgt dan is het zoiets van: noem je dit een gedicht? Ik vinnet stom.
Oud 21-08-2001, 17:41
metzondernix
metzondernix is offline
maarre... het helpt wel om een pakkende titel te bedenken, dan lezen mensen 'm sneller. Ik lees altijd zoveel mogenlijk de gedichten met nul reacties...
Reageren

Regels voor berichten