Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
B.B. Love Angel Lena
|
Verwijderd
|
*knuf*
Gedicht=> Heel mooi.. Vooral het einde: de volgende keer, kom je weer terug, en verniel je mijn leventje weer, en ik, ik laat je maar weer toe, ik bied geen verstand meer. Dat herken ik ook. niet met een jongen maar met een vriendin.. Je weet dat het beter is hem/haar te laten gaan, en toch doe je dat niet.. Heel veel sterkte he menschje ![]() |
![]() |
|
![]() |
tnx,maar ik denk niet dat ik al over hem heen ben...hij heeft gewoon zoiets liefs.
zucht....alles wat jullie zeggen is waar natuurlijk,maar mijn gevoel wil niet naar mijn verstand luisteren,en andersom. najah,ik zal wel proberen om nee te gaan zeggen,maar verwacht maar niet teveel,op dit moment.... tnx evengoed. kuzz
||
Citaat:
Ik zou kiezen voor het laatste (heb ik ook gedaan) hoe kut de situatie op moment ook is. Dat je gevoel en verstand tegenover elkaar liggen is heel erg normaal in dit soort situaties. In meeste gevallen moet je luisteren naar je gevoel, maar in deze is het wijsheid om je verstand te volgen en van daaruit verder te gaan op je gevoel en intuitie. Ik wens je heel veel succes, en als je ooit met iemand wil praten over deze klotesituatie... I've been there and done that. Ik sta voor iedereen klaar die iemand nodig heeft, zelfs al ken ik ze niet en vaak is dat wel een opluchting, gewoon tegen mensen aanlullen die je niet kennen. I'll be here if ya need me. B.B. Love Angel Lena
||
![]() |
Citaat:
kep m gister op internet gesproken,en ik heb hem gezegd dat ik hem niet meer hoef te zien,en dat hij me niet meer mag bellen. kep em nu gedelete uit mn msn en hotmail,en ik denk dat het zo weer goed gaat. heel erg bedankt iedereen nog ffies,voor jullie meningen. het heeft me echt wel geholpen. Kuzz
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |