Juist.... ik heb een nieuwe topic aangemaakt omdat anderen misschien moeilijk gaan doen omdat ik een dode topic weer tot leven heb gebracht...
Maar goed, ik heb dit niet zo vaak gehad. Maar de laatste 2 keer (in totaal maar 3 keer in m'n leven hoor) gebeurde er elke keer iets raars toen ik doorhad dat ik droomde.
Elke keer dat ik erachter kwam dat het een droom was, zag ik een flits en zat ik opeens op de achterbank van een auto. Ik schudde de bestuurder hard door elkaar en bleef maar in paniek schreeuwen dat het een droom is.
Daarna zag ik weer een flits en was ik weer in de droom, wetend dat ik eigenlijk op m'n bedje lag.
Ik was bij de laatste in een rare futuristische wereld met allemaal vliegende auto's e.d.
Toen ik dus erachter kwam dat ik droomde, vertelde ik al mijn klasgenoten enzo dat het een droom was, dat in de 'echte wereld' de auto's op de grond rijden enzo.
Het was best grappig, want ze maakten me allemaal belachelijk en lachten me uit.
Ik heb het echter niet kunnen beheersen. Ik weet niet meer wanneer ik wakker werd maar ik werd het gewoon opeens.
Mja blabla iemand iets te zeggen?
|