Advertentie | |
|
![]() |
|
onwijs bedankt van jullie reacties
![]() piekeraar die ik ben ![]() ik moet zeggen dat de vrienden/vriendinnen die ik de laatste vijf maanden heb leren kennen, ook aardig relaxed van aard zijn en meer op mij lijken dan de mensen waar het uiteindelijk niet mee klikte. ze zeggen ook dat ze het niet erg vinden als ik onzeker ben en bevestiging nodig heb, en ik heb ze ook al verteld dat het een eigenschap van me is dat ik best snel aan mezelf twijfel.... maargoed, thanx voor de reacties!
|
Ts, twijvel je ook aan jezelf als je vriendschappen aangaat of verliest? Mischien moet je dat niet doen. Uit ervaring weet ik dat velen gewoon raar zijn in hun persoontje. Een ieder heeft een handleiding. Neem mensen dus zoals ze zijn en zoek er niet teveel achter. En wat helpt is om iig niet teveel te verwachten, niet emotioneel afhankelijk te zijn van ze (wat mischien moeilijk is als je al eenzaam was). en niet teveel van jezelf geven. Want tveel geven levert uiteindelijk weinig op. Uiteindelijk draait het enkelt om de lol. Is de lol over en heb je ruzie? gewoon laten varen die handel. Dat is wat ik nu ook wil doen.
Je bent welicht te flexibel en buigt teveel voor anderen en hoe zij zijn. Maw. je incassert teveel shit. Wat onnodig is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik vind haar leuk zij mij ook ? shenk | 34 | 10-05-2009 22:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |