Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2008, 12:36
Bloem
Bloem is offline
Sinds een tijdje woont mijn hond, die bij mijn moeder woonde, bij mij. Kat en hond kenden elkaar al wel van logeerpartijtjes bij mijn moeder, maar hond was nooit langer dan een dag of 3 achter elkaar hier. Nu dus wel, al anderhalve week, en sinds twee dagen plast de kat op de hondenmand. Dat is vrij vervelend, het ding is van stof en gister kon ik hem dus twee keer wassen. Ik snap dat het vast een soort rangorde bepalen is, maar ik word er niet echt gelukkig van. Hoe zorg ik dat dit geen gewoonte wordt en hoe leer ik de kat dit af? Tot nu toe heb ik haar niet op heterdaad kunnen betrappen.

Hond en kat gaan verder prima met elkaar om, de kat heeft meer interesse in de hond dan andersom. In het begin waren ze elkaar overduidelijk aan het negeren, nu leven ze gewoon samen. Ik laat ze ook zonder problemen samen alleen thuis, dat gaat echt allemaal prima. Ook probeer ik de kat genoeg "1-op-1" aandacht te geven en de kattenbak (nog) vaker te verschonen. Ze is ook niet haar vaste plekken kwijt, de voer- en waterbak van de hond staan op een andere plek dan haar bakjes, haar zelfbenoemde slaapplaats is op en onder mijn bed dus daar komt de hond ook niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2008, 18:44
Elmoo
Elmoo is offline
Je hebt bij de dierenspeciaalzaak 'weg kat' officieel voor in de tuin maar als je je mand ermee besprenkeld zal de kat er in ieder geval niets meer in doen
Succes!
Reageren

Regels voor berichten