Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2008, 14:23
Isengrim
Isengrim is offline
Ik heb al een tijd een cyste in mijn pols en hij begint nu toch wel irritant te worden. Iedere keer dat ik even niet nadenk bij het opstaan van de grond oid kan ik drie dagen absoluut geen druk verdragen op mijn pols en ik wil die cyste toch weg laten halen.
Maar omdat ik midden in mijn examenperiode zit, vroeg ik mij af hoe lang het duurt voor je hersteld bent van zo'n operatie en hoeveel je eigenlijk wél mag als je met je hand in het verband zit? Mag je bijvoorbeeld wel schrijven ed?
En weet iemand toevallig of er wachtlijsten zijn voor die operatie en zo ja hoe lang?

Alvast bedankt!
Oud 14-05-2008, 14:42
Verwijderd
Meestal zijn er voor dat soort dingen wel wachtlijsten, het beste kan je gewoon eens ernaar informeren, als je wel meteen geholpen kan worden kan je dan ook nog overwegen het toch na de examens te laten doen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 14:54
Isengrim
Isengrim is offline
Ja dat is waar. Ik ga er nog wel mee langs een dokter.
Oud 14-05-2008, 19:28
Joehoedith
Joehoedith is offline
hmmm het ligt er natuurlijk maar helemaal wat voor een cyste het is... waar hij zit en waar aan vast of tussen...

als het een ganglion is ben je die zo kwijt... naaldje er in en leegzuigen.. (kan overigens wel terugkomen)

maar als het een cyste is die ergens onderliggend zit kan het wel wat langer duren voor je er weer volledig gebruik van kan maken...

informatie inwinnen over wat er nu daadwerkelijk in je pols zit is denk ik een beginstap... maar ik adviseer eigelijk om er echt wat aan te laten doen na je examens... dan weet je zeker bij onverwachte dingen dat je niet in de problemen komt

Regels voor berichten