Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarehm, agree met Charlesworth999 dus. |
![]() |
||
Citaat:
laat die date dus maar voor wat het is, dan vergeet je hem vanzelf ![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: Je hebt twee opties, of je zegt het afspraakje af, of je laat het doorgaan en zoent met hem. In beide gevallen zal het waarschijnlijk niets veranderen aan zijn relatie van 8 (!) jaar. En denk het scenario even wat verder uit. Wat áls je wel met hem afspreekt, en wat áls jullie zoenen, en wat áls hij opeens ook hopeloos verliefd word op jou en het uitmaakt met zijn vriendin? Lekker betrouwbaar relatiemateriaal ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Dat is nou eenmaal een feit, helemaal omdat je weet dat hij bezet is
||
Citaat:
Nu is het aan jou om te bepalen of je je daarvoor wilt lenen. Als een man iets wilt, weet hij dondersgoed hoe hij het moet krijgen. Natuurlijk zegt hij dan dat hij je mooi vind en leuk en gezellig en weet ik veel wat. Hij gebruikt je van top tot teen. Hij zal z'n vriendin nooit laten vallen, maar intussen heeft hij je al zover dat je al acht jaar achter z'n kont aan loopt. Hij heeft het helemaal voor mekaar. Aan jou om er n eind aan te maken. PS.; als je andere jongens geen aandacht schenkt zal hij de enige blijven die je knap noemde... stel je meer open..
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Met andere woorden: je bent ontnuchtert!
||
Citaat:
Dus: goed dat het gebeurd is! (voor jou dan tenminste, hoe meer ik las van je verhaal, hoe meer medelijden ik krijg met zijn vriendin...) |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ontopic (dus zonder de rest van het verhaal): ga je niet bemoeien met een relatie van 8 jaar. Als hij je echt wil, zorgt hij maar dat hij eerst die relatie verbreekt en dan komt hij maar naar je toe. Zolang hij dat niet doet, geen hoop hebben. [edit] Zie nu je latere post waarin je zeg niet voor herhaling vatbaar. Prima dus! [/edit]
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor faithbe is gast een obsessie door zijn onbereikbaarheid, maar nu hebben ze gezoend en is de obsessie weg. Alstu ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Kapotte relatie help me Halloikbenano | 8 | 25-03-2016 21:02 | |
Psychologie |
wat tedoen met me bff hij maakt me gek XxlovexX | 4 | 07-03-2013 07:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Pieter en Rudolph Soapsie | 4 | 11-11-2005 11:29 | |
Liefde & Relatie |
jongen heeft mij waarschijnlijk gebruikt, maar ben nog steeds gek op hem...:-( meisje833 | 11 | 09-06-2004 10:29 | |
Liefde & Relatie |
is uit met me vriend en ik voel me verschrikkelijk lees mijn verhaal please!!! **~yvie~** | 3 | 23-07-2002 16:56 | |
Liefde & Relatie |
hij maakt me helemaal gek malien | 1 | 22-06-2002 21:02 |