Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2007, 18:42
faithbe
faithbe is offline
Ik ben nieuw hier, maar ik moet het even kwijt, anders word ik helemaal gek denk ik!

Ik ben al jaren gek op iemand, maar... hij heeft al meer dan 8 jaar verkering met hetzelfde meisje....

Laat me even mijn verhaal doen, voor iedereen hier conclusies trekt haha.

Kijk, ik heb hem via men broer leren kennen, die kende hem al veel langer (heeft 'em nog weten beginnen met zen vriendin). Hij had iets wat me enorm aansprak, maar ik dierf nooit een woord tg 'em zeggen haha. Na een half jaar is daar verandering in gekomen en zijn we beginnen praten, vooral op msn dan. Bleek dat hij me een erg tof en knap meisje vond, maar dat hij zen vriendin niet kon laten vallen voor me. Okay, wist ik waar ik aan toe was natuurlijk. Hadden we nog wat gebabbeld op msn en de volgende keer als we elkaar zagen, ging ie alles uitleggen.

Zo gezegd, zo gedaan, de volgende keer dat we elkaar zagen hebben we gebabbeld, maar echt veel wijzer was ik er niet uit geworden. Wel hebben we eventjes geknuffeld, had 'em nl gezegd dat ik daar van droomde haha. Maar hij zei da ik er verder niks achter moest zoeken.

Daarna op msn, moest hij toegeven dat hij het toch voelde kriebelen en dat hij zich had moeten inhouden om mij niet te kussen. Hij zei dat dit de eerste keer was dat iemand hem aan zen relatie deed twijfelen. Hij zei verder ook dat hij me niet wilde gebruiken en gewoon vrienden wou blijven. Ik gevraagd aan men broer of hij een player ofzo is, of dit vaker doet, maar hij zei me dat die gast nog nooit was vreemdgegaan en voor zover hij wist, hij erg eerlijk is... Dus ja, geen player, gewoon toffe kerel waar ik stapelzot van liep maar nooit meer zou worden dan vrienden.

Dat is een tijdje goed gegaan, tot we samen es zijn gaan winkelen... Er is nooit wat gebeurd, maar ik moest me echt enorm inhouden om hem niet gewoon vast te pakken en binnen te doen haha. Maar ik bèn zo helemaal niet, ik heb gewoon te veel respect voor hem en zen relatie, dus ik heb nooit wat geprobeerd! Twas toen echt megagezellig, maar ik heb daarna niks meer van 'em gehoord... Denk dat zen vriendin het te weten was gekomen ofzo dat ie met een ander meisje was gaan winkelen. Op zich niks verkeerd mee, want er is niks gebeurd hè! Maar zen vriendin is nogal heel erg jaloers, dus ja...

Toen heb ik 2 jaar niks van 'em gehoord, maar vroeg me toch af hoe het met hem ging, dus ben ik 'em zelf gaan opzoeken een aantal maanden terug. Heel dom van me, want ik dacht dat ik over hem heen was, niet dus!

Nu hebben we weer regelmatig contact, zowel in person als op msn... Nu gaf hij onlangs toe dat hij weer wat voelde voor me, maar hij gaat samenwonen met zen vriendin dus ik wéét dat het nooit wat zal worden tussen ons! Maar evengoed kan ik hem niet vergeten.

Het is zo erg dat ik hem gezegd heb dat ik hem eens moet spreken in persoon, om hem uit te leggen hoe ik me voel enzo. Nu hadden we een onnozel weddenschapje afgesloten, dat ik gewonnen heb overigens, en nu mag ik doen met hem wat ik wil (okay we gaan niet té ver denken hè!). Hij zei me wat zijn ultieme 'wens' was en dat was nog eens goed knuffelen, hij zei er ook wel bij dat hij me heel graag eens wou kussen... Ik heb 'em verteld dat ik dezelfde wens had, maar ik niet weet of ik dat wel allemaal kan.

Nu zie ik hem dus morgen weer, om over men gevoelens te praten enzo. Verder heb ik nog steeds die weddenschap, dat ik dus mag doen wat ik wil. Ik moet héél eerlijk toegeven, ik wil hem héél erg graag nog es goed vastpakken en kussen... Maar ik wéét dat dit compleet fout is! Aan de andere kant vraag ik me al 2 jaar af 'wat als ik hem toen gekust had?' Ik wil men kans niet weer verkijken...

Pfff, kamp met een enorm dilemma, want dit is echt een jongen waar ik jaren van droom en ik heb het gevoel, dat als ik het niet waag, ik er altijd spijt van ga krijgen. Hij heeft trouwens wel wat problemen binnen zen relatie enzo, heeft hij verteld, dus ja, dat zit ook niet echt goed voor 100%...

Hij maakt me gewoon helemaal gek! Ik weet gewoon niet meer wat denken, voelen of doen?! Zit zo enorm in de knoop met alles, dat ik er emotioneel serieus onder begin te lijden.

Wie kan me wat tips geven, of raad, heeft iemand van jullie hier hetzelfde al eens meegemaakt? Zo ja, hoe is dat afgelopen??

Beoordeel me nu AUB niet, want ik ben géén hartenbreker en ik wil ook niet tussen een relatie komen. Maar ik word stilaan gek van niks doen! En alle contact verbreken, tja dat zie ik ook al helemaal niet zitten... Wat moet ik toch?
Advertentie
Oud 30-06-2007, 18:55
Southtown
Southtown is offline
*zucht*
Ik vrees dat ik je moet teleurstellen maar: zoek een ander. Er zijn +/- 3 miljard mannen op deze wereld, waarvan ongeveer enkele tienduizenden binnen jouw leeftijdscategorie en in jouw buurt (groot genomen). Waarom zou je je energie verspillen aan één jongen die reeds 8 jaar in een gelukkige relatie zit terwijl er zoveel vrijgezellen zijn die mogelijk zelfs beter zijn dan hem (hoe ongeloofwaardig dat ook klinkt voor jou op dit moment)?
Ga uit en kijk eens goed naar al de jongens die je ziet. Allemaal verschillend, met hun eigen karaktertrekken. En er zitten zeker een paar tussen die je, moest je de tijd ervoor nemen, zelfs beter vind dan achter wie je nu al zo lang zit! Heus, het is tijd dat je jouw eigen leven begint te leiden ipv als een schoothondje achter die ene jongen aan te lopen.
Je berokkent alleen jezelf en die andere twee schade door in die obsessie van je te blijven. Ja, het is een obessie als je jarenlang achter dezelfde jongen zit die bovendien al 8 jaar met een meisje verkeert, hoe hard je dat ook ontkent.

En het spijt me, ik heb niet je hele verhaal gelezen. Die details doen er niet toe, het komt altijd op hetzelfde neer: he's not the one, so get over it.

[/einde grove post die hopelijk een meisje wakker schud zodat ze van het leven kan gaan genieten]

Laatst gewijzigd op 30-06-2007 om 18:58.
Oud 30-06-2007, 19:03
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 30-06-2007 @ 19:55 :
*

En het spijt me, ik heb niet je hele verhaal gelezen. Die details doen er niet toe, het komt altijd op hetzelfde neer: he's not the one, so get over it.

HE'S JUST NOT THAT INTO YOU !!

Maarehm, agree met Charlesworth999 dus.
Oud 30-06-2007, 19:10
Poepkind
Poepkind is offline
Je kan het wel proberen, je kan zoenen knuffelen afspreken. Ik keur het niet af hoor. Zelf ben je daar alleen helemaal niet mee geholpen. Hij zal toch wel voor zn vriendin gaan. Kies een leuke jongen die vrijgezel is, en vergeet die hele gast.
Oud 30-06-2007, 19:16
faithbe
faithbe is offline
Jullie hebben allemaal gelijk, haha...

Yup hij is een obessie, erg hè? Maar hij is de 1ste jongen die tg mij zei dat hij me knap vond en dat hij wat voor me voelde, tja dat kan je toch niet negeren? Haha.

Weet je dat ik mezelf ongelooflijk zielig vind? Als ik dit verhaal zou lezen van een ander zou ik iets hebben van 'kind toch, wat doe je jezelf aan, genoeg vissen in de zee!' En toch blijf ik mezelf pijnigen Het zit gewoon tussen men oren! Maar HOE verwerk je zoiets?

Heb nu ontzettend veel zin om het afspraakje gewoon simpelweg af te zeggen, maar ja dat kan ik dan weer niet.

Ik word gewoon gek haha!

Btw, ik heb nog contact met leuke jongens hoor, en sommigen zien er zelfs veel beter uit dan hem, en toch, toch kan ik hem niet vergeten
Oud 30-06-2007, 19:26
Verwijderd
Ik denk eigenlijk dat de enige manier waarop je hem wél kan vergeten, is door toch het contract te verbreken. Als je hem eerst nog een keer wil zoenen moet je dat zelf weten, hij is groot genoeg om zelf te zeggen dat hij dat te ver vindt gaan. Maar blijf jezelf niet kwellen door iets wat je niet kunt krijgen, binnen handbereik te bewaren.
Oud 30-06-2007, 19:27
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
faithbe schreef op 30-06-2007 @ 20:16 :

Yup hij is een obessie, erg hè? Maar hij is de 1ste jongen die tg mij zei dat hij me knap vond en dat hij wat voor me voelde, tja dat kan je toch niet negeren? Haha.

Weet je dat ik mezelf ongelooflijk zielig vind? Als ik dit verhaal zou lezen van een ander zou ik iets hebben van 'kind toch, wat doe je jezelf aan, genoeg vissen in de zee!' En toch blijf ik mezelf pijnigen Het zit gewoon tussen men oren! Maar HOE verwerk je zoiets?

Heb nu ontzettend veel zin om het afspraakje gewoon simpelweg af te zeggen, maar ja dat kan ik dan weer niet.

Ik word gewoon gek haha!

Btw, ik heb nog contact met leuke jongens hoor, en sommigen zien er zelfs veel beter uit dan hem, en toch, toch kan ik hem niet vergeten
Hm tja, eerste liefdes (of ze nou beantwoord zijn of niet) vergeet je nou eenmaal niet snel, voor dat soort jongens blíjf je een zwak houden. en echt, al wil je het niet, de beste manier is toch al het contact weer verbreken. na een tijdje zul je zien dat je hem niet meer mist enzo. Anders krijg je zo'n slepend verhaal dat over een paar jaar nóg aan de gang is, maar waar je echt niks van terugkrijgt. die jongen heeft zijn keuze gemaakt, hou hem daar maar aan. als hij zo graag bij zijn vriendin wil blijven mag hij jou ook niet kwellen door af te spreken en signalen te geven dat hij je leuk vindt. Het is niet én zijn vriendin en wat aanklooien met jou, het is óf zijn vriendin, óf jou. en zeg nou zelf, als hij jou écht wil, gaat hij daar wel werk van maken. doet hij dat niet, dan is het ook duidelijk lijkt me.

laat die date dus maar voor wat het is, dan vergeet je hem vanzelf (en ik ben zelf het levende bewijs van dat dat kán)
Oud 30-06-2007, 21:58
faithbe
faithbe is offline
Nog bedankt voor de antwoorden!

Tja, contact verbreken, heb ik gedaan, zo'n 2 jaar terug, ging allemaal heel erg goed... Tot ik plots over hem droomde en dan ging de bal weer aan het rollen. Wat moet ik hier nu toch mee? Ik maak mezelf gewoon knetter.

Btw, het is niet men 'eerste liefde' ofzo hoor, heb het nogal een aantal keer zwaar te pakken gehad voor iemand, maar dat ging toen weer vanzelf over toen ik iemand anders leerde kennen *lol* Alleen deze keer lijkt dat niet te lukken...

Nog even vermelden, HIJ stelde voor om eens af te spreken om te praten hè, ik niet! Kwam mss verkeerd naar voren in men post. Hij heeft trouwens ook eerst gezegd dat hij terug gevoelens voor me had, ik hield de boot gewoon af. Naar het einde toe heb ik em wel toegegeven dat ik ook nog wat voelde en dat ik het er nog wel over ging hebben.

Nou ja, we hebben ergens afgesproken en dat gaat gewoon door. Ga toch even met hem praten, het moet me gewoon even van het hart! Maar heb me wel voorgenomen de boot gewoon af te houden. We zien wel wat dat geeft...
Oud 30-06-2007, 22:43
Southtown
Southtown is offline
Zeg dat afspraakje af. Doe het. Nu.
Of hij het beseft of niet, die jongen doet het jou aan. Omdat hij niet in staat is erachter te komen wat hij wil, sleept hij jou mee de afgrond in.
Zeg tegen hem dat het niet meer hoeft voor jou en dat je je eigen leven terugwil. En als hij dan besluit zijn huidige vriendin te dumpen voor jou, wijs hem dan af. Zijn tijd om spelletjes te spelen met je is voorbij.
Oud 01-07-2007, 00:19
Sade
Sade is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 30-06-2007 @ 20:03 :
HE'S JUST NOT THAT INTO YOU !!
hihi

Ontopic: Je hebt twee opties, of je zegt het afspraakje af, of je laat het doorgaan en zoent met hem. In beide gevallen zal het waarschijnlijk niets veranderen aan zijn relatie van 8 (!) jaar.

En denk het scenario even wat verder uit. Wat áls je wel met hem afspreekt, en wat áls jullie zoenen, en wat áls hij opeens ook hopeloos verliefd word op jou en het uitmaakt met zijn vriendin? Lekker betrouwbaar relatiemateriaal
Oud 01-07-2007, 19:50
faithbe
faithbe is offline
Nog es bedankt voor de antwoorden

Ik moet nu even laten bezinken wat er vandaag gebeurd is, maar ik post nog wel es...
Oud 01-07-2007, 21:16
Malossi
Malossi is offline
Heel simpel mee zijn, hij bedonderd z'n vriendin, reken maar dat hij jou dan net zo makkelijk ook bedonderd.
Dat zou voor mij een eigenschap zijn waardoor ik meteen op hem afknapte, en zeg hem dat gewoon.
Gewoon eerst afsluiten met zn vriendin als hij voor jou gaat, en anders niet!
Amen.
Oud 02-07-2007, 00:34
vedetje
vedetje is offline
Ik zie 2 mogelijkheden

1., de gemakkelijkste (praktisch gezien dan): contact verbreken (zoals de bovenstaande posters)

2., zorgen dat ie wat zotter van jou komt en ervoor kiest het uit te maken met zijn vriendin en voor jou te gaan.

Echter, als je voor 2. kiest moet je echt wel zeker en volhardend zijn. Je moet van hem kunnen afblijven tot hij het heeft uitgemaakt om je eigenwaarde te bewaren en bovendien om er ook voor te zorgen dat je niet in zijn maitresse veranderd...

Maar eerlijk gezegd denk ik dat hij gewoon wat van je aandacht geniet, al 8 jaar samen met een meisje, op vroege leeftijd (neem ik aan als hij ongeveer jouw leeftijd heeft), dan is het goed voor zijn ego als hij blijkt nog naast zijn vriedin iemand anders zot te kunnen maken.

Was hij serieus dol op je, dan kon hij wel een relatie van 8 jaar uit maken. 8 jaar is veel, maar na die 8 jaar komt er een tijd die nog veel langer is dan 8 jaar...

Ga ervan uit dat hij een verschrikkelijke klootzak is, want, uiteindelijk is hij een spelletje aan het spelen met je: hij wil dat jij de zijne bent, maar hij zal nooit de jouwe zijn!

sterkte!
Oud 02-07-2007, 01:02
trophus
trophus is offline
Kan iemand hem even voor me vertalen? de taal gevuld met inkortingen etc. zoals deze is van voor mijn tijd

Ik voel me oud
Oud 02-07-2007, 01:04
Sade
Sade is offline
Wat valt er niet te snappen?
Oud 02-07-2007, 01:05
trophus
trophus is offline
Citaat:
Sade schreef op 02-07-2007 @ 02:04 :
Wat valt er niet te snappen?
nouja ik snap de tekst wel als ik het heeel traag doorneem al de 'em, ie, zen, men etc Ik struikel daar gewoon over
Oud 02-07-2007, 07:35
tuttebel
tuttebel is offline
ik vind dat hij ook fout bezig is. of hij vindt je leuk en blijft bij zn vriendin, of hij vindt je niet leuk maar gaat toch door met jou aandacht te geven op de foute manier terwijl hij wéét dat jij hem geweldig vindt.

ik zou m gewoon zoenen, kijken hoe hij reageert. dan leg je het bij hem en niet bij jezelf. zoent hij terug, dan moet hij eens goed nadenken over dat samenwonen met zn huidige vriendin. zoent hij niet terug, dan weet je dat hij jouw aandacht heel leuk vindt maar dat zijn vriendin toch blijkbaar meer voor hem betekent.
nu moet hij nadenken, en zit jij niet meer zo te piekeren van 'wat als..'
Oud 02-07-2007, 08:25
I C U
I C U is offline
Weet je wat het is met bezette jongens? Wanneer je daarmee gaat rotzooien, ben jij degene die met pijn blijft zitten. Hij heeft al een eeuwigheid een relatie met z'n vriendin. Het lijkt me stug dat hij dat gaat opgeven, zeker omdat ze al gaan samenwonen. Het is allemaal serieus enzo.
Puur uit zelfbescherming zou ik er niet mee doorgaan, hoe moeilijk dat ook is. Contact verbreken is dan het handigst.

Kies voor je zelf en bedenk waar jij het meeste mee opschiet op de lange termijn. Met hem praten kan geen kwaad, misschien is het zelfs goed voor je omdat je het dan kan afsluiten, maar nogmaals: Kies voor jezelf.
Oud 02-07-2007, 08:31
Dott
Dott is offline
Citaat:
I C U schreef op 02-07-2007 @ 09:25 :
Weet je wat het is met bezette jongens? Wanneer je daarmee gaat rotzooien, ben jij degene die met pijn blijft zitten. Hij heeft al een eeuwigheid een relatie met z'n vriendin. Het lijkt me stug dat hij dat gaat opgeven, zeker omdat ze al gaan samenwonen. Het is allemaal serieus enzo.
Puur uit zelfbescherming zou ik er niet mee doorgaan, hoe moeilijk dat ook is. Contact verbreken is dan het handigst.

Kies voor je zelf en bedenk waar jij het meeste mee opschiet op de lange termijn. Met hem praten kan geen kwaad, misschien is het zelfs goed voor je omdat je het dan kan afsluiten, maar nogmaals: Kies voor jezelf.
helemaal mee eens, en wat er ook gebeurd, jij krijgt toch de schuld.
Dat is nou eenmaal een feit, helemaal omdat je weet dat hij bezet is
Oud 02-07-2007, 09:54
Verwijderd
Zeg gewoon lekker die afspraak af. Die vent vind het volgens mij maar al te mooi dat hij na 8 jaar nog steeds goed in de markt ligt, wil jou misschien zelfs even gebruiken om te scoren, maar uiteindelijk blijft hij toch wel bij zijn vriendin.
Oud 02-07-2007, 13:17
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
faithbe schreef op 30-06-2007 @ 20:16 :

Ik word gewoon gek haha!

Schatje, die meneer van jou zit na acht jaar relatie in n enorme sleur...wat wil je. Jij bent zijn enige strohalm om af en toe nog wat "spanning" te beleven zonder dat zijn relatie daarvoor naar de knoppen gaat en zonder dat het allemaal te erg wordt, want jij bent een net meisje (maak ik op uit je reacties) en dat weet hij ook maar al te goed.
Nu is het aan jou om te bepalen of je je daarvoor wilt lenen.
Als een man iets wilt, weet hij dondersgoed hoe hij het moet krijgen. Natuurlijk zegt hij dan dat hij je mooi vind en leuk en gezellig en weet ik veel wat.
Hij gebruikt je van top tot teen. Hij zal z'n vriendin nooit laten vallen, maar intussen heeft hij je al zover dat je al acht jaar achter z'n kont aan loopt. Hij heeft het helemaal voor mekaar.
Aan jou om er n eind aan te maken.

PS.; als je andere jongens geen aandacht schenkt zal hij de enige blijven die je knap noemde...
stel je meer open..
Oud 02-07-2007, 19:00
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
Citaat:
Malossi schreef op 01-07-2007 @ 22:16 :
Heel simpel mee zijn, hij bedonderd z'n vriendin, reken maar dat hij jou dan net zo makkelijk ook bedonderd.
Dat zou voor mij een eigenschap zijn waardoor ik meteen op hem afknapte, en zeg hem dat gewoon.
Gewoon eerst afsluiten met zn vriendin als hij voor jou gaat, en anders niet!
Amen.
hier sluit ik mij ook bij aan..
Oud 03-07-2007, 18:21
faithbe
faithbe is offline
Bedankt voor de antwoorden!

Helaas, te laat Ik heb me laten verleiden *zucht* Dat ik daar nu pas achter ben

Komt erop neer dat ik gezegd heb wat ik voor hem voel en dat hij gezegd heeft dat hij gevoelens heeft voor 2 meisjes nu en dat hem dat nooit eerder is overkomen, blablabla, je kent dat gedoe wel. Hele geleuter geweest, maar komt er gewoon op neer dat hij zijn vriendin niet gaat verlaten voor mij, nou op dit moment toch niet...

Nou heeft hij me nog eens goed vastgepakt (hij begon hoor!) en me dan terug weggebracht naar het station. Ik wou hem salu zeggen en nog een kus op de wang geven (doe ik altijd). Draait hij plots zijn hoofd en kust me op de mond en tja, van het 1 kwam dan het ander Alletwee enorm verward en ben dan maar naar huis gegaan.

De kus op zich deed me weinig. Hij was wel goed, maar niet om te zeggen 'wow' Ik had zoiets van 'is dit het?' haha. En daarna voelde ik me enorm schuldig, ik ben zo helemaal niet! Vond ik het nou niet lekker omdat ik niet genoeg voor hem voel, of is het omdat hij zijn vriendin bedondert met me... Ik weet het niet, maar voel me er niet goed bij, dat weet ik wel, dus niet voor herhaling vatbaar.

We hebben het er gisteren nog over gehad op msn, maar ik ben er niks wijzer uit geworden. Ik weet niet meer of ik hem nog zo leuk vind, wel weet ik dat hij me nog leuker vind nu whaha. Nou ja, dat zei hij toch, goed, nou ga ik hem een beetje gek maken *lol* Nee hoor, ben ik niet van plan, heb dat gewoon niet in me...

Owh en nog iets, ik stel me wel open voor andere jongens hoor Whahaha, de laatste tijd zit het enorm in de lift met me. Krijg regelmatig complimentjes tegenwoordig! Geen idee waaraan ik ze verdient heb, want persoonlijk ben ik het er niet mee eens, maar ja, zal wel aan mezelf liggen zekers
Oud 03-07-2007, 22:11
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
faithbe schreef op 03-07-2007 @ 19:21 :

De kus op zich deed me weinig. Hij was wel goed, maar niet om te zeggen 'wow' Ik had zoiets van 'is dit het?' haha. En daarna voelde ik me enorm schuldig, ik ben zo helemaal niet! Vond ik het nou niet lekker omdat ik niet genoeg voor hem voel, of is het omdat hij zijn vriendin bedondert met me... Ik weet het niet, maar voel me er niet goed bij, dat weet ik wel, dus niet voor herhaling vatbaar.

Hij was 8 jaar je droomjongen... je idealiseerde hem, nu je hem even 'had', kwam je tot de conclusie dat hij niet zo was zoals je hem in je hoofd had ingbeeld.

Met andere woorden: je bent ontnuchtert!
Oud 04-07-2007, 09:44
faithbe
faithbe is offline
Thanks vedetje, ik denk dat je gelijk hebt!

Yiha, er is misschien toch nog hoop voor mij, haha! Let's move on now
Advertentie
Oud 08-07-2007, 13:32
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
vedetje schreef op 03-07-2007 @ 23:11 :
Hij was 8 jaar je droomjongen... je idealiseerde hem, nu je hem even 'had', kwam je tot de conclusie dat hij niet zo was zoals je hem in je hoofd had ingbeeld.

Met andere woorden: je bent ontnuchtert!
inderdaad, je was zo gek op hem net omdat hij onbereikbaar was. dat kan best ontnuchterend zijn als hij dan opeens wél bereikbaar is (al is het maar gewoon een kus)..

Dus: goed dat het gebeurd is! (voor jou dan tenminste, hoe meer ik las van je verhaal, hoe meer medelijden ik krijg met zijn vriendin...)
Oud 08-07-2007, 15:54
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
faithbe schreef op 30-06-2007 @ 19:42 :
Hij had iets wat me enorm aansprak, maar ik dierf nooit een woord tg 'em zeggen haha.
Ik ben gestopt met lezen na dit

En ontopic (dus zonder de rest van het verhaal): ga je niet bemoeien met een relatie van 8 jaar. Als hij je echt wil, zorgt hij maar dat hij eerst die relatie verbreekt en dan komt hij maar naar je toe. Zolang hij dat niet doet, geen hoop hebben.

[edit] Zie nu je latere post waarin je zeg niet voor herhaling vatbaar. Prima dus! [/edit]
Oud 08-07-2007, 18:52
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
faithbe schreef op 30-06-2007 @ 19:42 :
Beoordeel me nu AUB niet, want ik ben géén hartenbreker en ik wil ook niet tussen een relatie komen.
Dan moet je dat ook niet doen. Get over it. Ik snap niet dat je zo wanhopig 1 persoon achterna blijft jagen.
Oud 08-07-2007, 21:53
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-07-2007 @ 19:52 :
Dan moet je dat ook niet doen. Get over it. Ik snap niet dat je zo wanhopig 1 persoon achterna blijft jagen.
Dat noemen ze blind van liefde, overkomt iedereen wel eens hoor. Terechtwijzen is hier niet op de juiste plaats denk ik...
Oud 08-07-2007, 22:58
Magican
Magican is offline
Als iemand de beginpost voor mij in 2 a 3 zinnen samen wil vatten, reageer ik ook ontopic.
Oud 09-07-2007, 11:27
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Magican schreef op 08-07-2007 @ 23:58 :
Als iemand de beginpost voor mij in 2 a 3 zinnen samen wil vatten, reageer ik ook ontopic.
Gast heeft relatie van 8 jaar maar zegt iets te voelen voor faithbe
Voor faithbe is gast een obsessie door zijn onbereikbaarheid, maar nu hebben ze gezoend en is de obsessie weg. Alstu .
Oud 09-07-2007, 12:38
Verwijderd
heel goed.. gelijk kappen dr mee
Oud 09-07-2007, 14:04
vosje16
vosje16 is offline
Hij heeft misschien wel kriebels wanneer hij bij jou is en hij wil misschien wel met je knuffelen maar volgens mij houdt hij ook echt van zijn vriendin en gaat hij dan ook voor haar kiezen.

Enkel als het uit zou raken met zijn vriendin, maak jij een kans. Maar hij zal het niet met haar uitmaken voor jou.

Mij is namelijk net hetzelfde overkomen. Ik hield erg veel van mijn vriend (nu ex), maar had ook kriebels voor een andere jongen die stapelverliefd was op mij. We hebben ook wat geknuffeld, maar nooit meer. Ik heb altijd voor mijn ex gekozen tot het niet meer goed tussen ons ging. Uiteindelijk is het na 2 jaar uit geraakt.

Nu ben ik wel met die andere jongen die stapelverliefd was op mij, maar hij heeft wel 1,5 jaar mogen wachten

Maar je zegt dat die jongen al 8 jaar samen is met zijn vriendin en dat ze nu gaan samenwonen. Dus dan zou ik er niet meer op rekenen dat ze uit elkaar zullen gaan.
Oud 09-07-2007, 16:32
Magican
Magican is offline
Citaat:
mara18 schreef op 09-07-2007 @ 12:27 :
Gast heeft relatie van 8 jaar maar zegt iets te voelen voor faithbe
Voor faithbe is gast een obsessie door zijn onbereikbaarheid, maar nu hebben ze gezoend en is de obsessie weg. Alstu .
Ok, dankje. Die kerel is een kansloze loser, ver van wegblijven.
Oud 19-07-2007, 00:57
fromBALKAN :D
Pak 'm volop op z'n mond, en je zult zien dat wij mannen zwak zijn :' )
Oud 05-06-2008, 13:35
-lief
-lief is offline
wat moet je doen als je gek op een jongen ben
en jy weet niet of die jongen jou ook leuk
vind ?
Oud 05-06-2008, 13:44
stout!
stout! is offline
Oude topics uppen is niet de oplossing
Oud 05-06-2008, 23:04
I C U