Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mexico is een te gek land. Ik woon er nu al weer 5 jaar. Kan er geen genoeg van krijgen. Altijd lekker weer, lekker eten en ontzettend vriendelijke mensen. Woon en werk in Guadalajara. Ik heb hier een spaanse taal school en alle vrouwelijke studenten die hier zijn geweest hebben nog nooit problemen gehad. Je kan hier rustig snachts over straat ook als vrouw.
Er is hier wel een andere cultuur tov vrouwen. Mannen kijken hier veel opzichtigger naar vrouwen. Ze schamen zich er niet voor om te staren naar vrouwen en soms na te fluiten. Dit is meer cultuur. Hoorde eens een verhaal van een latijs amerikaanse vrouw die in Nederland woonde en zich erg lelijk voelde omdat niemand haar aan keek of toe floot. Erg een cultuur ding. Er zijn hier ook plaatsen waar je niet moet komen zowel voor mannen als vrouwen. In het centrum van Guadalajara is een hoeren buurt waar het snachts niet veilig is maar dat is eigenlijk het enige. Als je nog meer informatie wilt kan je me gewoon mailen op wstut@glc.com.mx Groeten, Wouter |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
S Werelds beste Celebrity Impersonators zhou | 2 | 27-10-2008 18:05 | |
Drugs & Alcohol |
Het Tagetes Lucida topic Hourglass | 29 | 13-01-2007 12:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |