Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2008, 12:45
marilene1902
Hallo!

Ik heb een probleempje, ik ben mijn wiskdisk kwijt en kan nu dus de ICT-opgaven niet maken. Heeft iemand toevallig de link van de wiskdisk van vwo B1 deel 3?

Alvast bedankt!
Marleen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2008, 13:29
Global1
Wat is wiskdisk? Als het een programma is kan je het misschien van je vriend(in)(en) over kopiëren?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2008, 13:33
marilene1902
een wiskdisk is een cd-rom met daarop idd een programma, maar dat opent zich in internet explorer, dus als je de link hebt, kan het ook. Maar ik zou hem misschien ook kunnen kopieren, maar een link is net wat makkelijker.
Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2008, 13:49
Anika
Bedoel je deze?
http://vwo3.modernewiskunde.wolters....ningMethod.htm

En anders gewoon even zoeken op google, daar kun je het volgens mij best vinden.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2008, 13:52
ILUsion
ILUsion is offline
Rare jongens daar bij Wolters: een cd meeleveren om gewoon een website te openen, geef dan toch gewoon de link in het handboek, dat is veel goedkoper in productie.

Anyhow, als je googlet op 'wiskdisk vwo' dan vind je al heel wat resultaten; en ik gok dat je zelf beter weet wat je juist wilt hebben.
Oud 24-05-2008, 13:54
marilene1902
Nee, ook niet, haha. Dies van de 3e, en ik moet van de 5e hebben. Njaha, de bovenbouw, wiskunde B1 en dan deel 3, jahaa lastig. Maar via google kan ik het dus niet vinden, alleen voor vmbo en de onderbouw. Maar die lui van Wolters zijn idd rare lui
Met citaat reageren
Oud 24-05-2008, 13:56
Global1
Ilusion. Niet iedereen heeft internet( ), dus hebben ze waarschijnlijk de site op een cd gezet.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2008, 16:40
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
Ilusion. Niet iedereen heeft internet( ), dus hebben ze waarschijnlijk de site op een cd gezet.
Dat was ook mijn eerste gedacht, maar dan zie ik niet in waarom ze ook nog een online portal maken als je met die cd enkel naar die site surft; daarom noem ik het ook raar. Er bestaan genoeg cd's met daarop vooral een website staan, omdat dat nu eenmaal heel makkelijk te maken is met weinig kosten; maar ik zie de logica er niet achter om een cd te leveren en wat je met die cd doet is gewoon naar een site surfen.

Als je wat zou zoeken, zou je inderdaad merken dat die site online staat (of toch tientallen andere wiskdisks). Trouwens vind ik dat argument van geen internet ook maar wat zwakjes: tegenwoordig hebben de meeste mensen toch wel internet, als het niet thuis is, dan kan je op school vaak wel aan internet geraken.
Reageren

Regels voor berichten