Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een oplossing in het vervolg is om belasting te laten toepassen. En ervoor te zorgen dat de je de belastingteruggafa een jaar later pas in die periode krijgt. Het gaat namelijk om hetgeen je gestort krijgt
|
![]() |
Die €1100 is trouwens alleen maar als je vakantiewerk doet en dat houdt dus in, ander werk dan wat je in de rest van het jaar ook doet. Als jij dus in de vakantie bij de AH blijft werken, is dat geen vakantiebaantje en mag je geen €1100 extra verdienen en alsnog recht hebben op de kinderbijslag.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vakantiewerk In de zomervakantie hebben kinderen vaak vakantiebaantjes of gaan ze meer uren werken. Uw kind mag in de zomervakantie een extra bedrag bijverdienen. In 2007 is dit € 1.100 netto, hetzelfde bedrag als in 2006. Dit bedrag komt dus bovenop het vastgesteld bedrag www.svb.nl
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kwartaal 1: Periode 13-07,1-08,2 Kwartaal 2: Periode 3,4,5,6 Kwartaal 3: Periode 7,8,9 Kwartaal 4: Periode 10,11,12
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu hebben ze het eindelijk op de site ook goed neergezet. Zowiezo ik ind al die regelgeving over bijverdienen bij de ib en de svb onzin! Je bent scholier of student en dan heb je recht erop vind ik. Maar goed de overheid denkt daar dus anders over.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Typfoutje!
Ik verbeter me post even.. Ik had een bericht naar het SVB gestuurd. Het antwoord daarop was dat alles telde, ze maken alleen een uitzondering voor de vakantie die in de zomer valt en ja ook je vakantiegeld telt als inkomen in dat kwartaal. Voor mij geen kinderbijslag dus dit kwartaal... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Bijverdienen & Kinderbijslag S0meone | 7 | 24-05-2014 19:12 | |
Werk, Geld & Recht |
laatste keer kinderbijslag Eduard001 | 4 | 03-09-2008 18:29 | |
Werk, Geld & Recht |
Inkomen melden n.a.v. het waarschijnlijk vervallen kinderbijslag mark_h | 20 | 10-06-2005 12:24 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Kinderbijslag in Engeland????? Ad Breedveld | 4 | 11-06-2004 11:35 | |
Werk, Geld & Recht |
kinderbijslag in gevaar ikbenschipper1 | 9 | 27-04-2003 15:26 | |
Werk, Geld & Recht |
Tussen kinderbijslag en stufi? Balance | 15 | 03-03-2003 15:19 |