|
|
||
|
Citaat:
ik dacht daar meerdere vrouwen dat niet konden? Of licht het toch aan mij.. nu laat je mij twijfelen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar in theorie moet je als vrouw, als je van beffen klaar kunt komen, ook van vingeren klaar kunnen komen. Maar beffen is denk ik voor de meeste mensen wel gemakkelijker (helemaal in combi met vingeren), en vingeren heeft als 'nadeel' dat je zelf gewoon véél beter aanvoelt wat je moet doen om van klaar te komen dan een jongen (net zoals andersom met aftrekken: spannend als een meisje het doet, maar technisch gezien kun je het zelf gewoon beter). Daarom duurt het denk ik vaak lang(er) voor een meisje klaarkomt als ze gevingerd wordt... persoonlijk ga ik dan iid liever over op andere dingen Maar op zich zou het moeten kunnen, helemaal als ze dat zelf ook kan.Maar. Het lukt je tenminste
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Edit;; @Morgan: Leg me dat eens uit, hoe dat helemaal in elkaar zit. Want ik heb ook horen zeggen dat die er geneens is, maar ik denk tog zeker te weten van mij, en aangezien jij een echte kenner bent..
|
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit |
Klaarkomen tijdens het neuken? knakworstje | 22 | 02-02-2006 21:41 | |
| Seksualiteit |
klaarkomen Vanietta | 11 | 09-07-2003 13:01 | |
| Seksualiteit |
klaarkomen marla | 15 | 06-06-2003 18:49 | |
| Seksualiteit |
Klaarkomen als je het zelf doet, klaarkomen als je bedpartner het doet Tinkerbel | 15 | 31-05-2003 11:51 | |
| Seksualiteit |
Hoelang ben JIJ niet klaarkomen? Evito | 118 | 01-01-2003 15:52 | |
| Seksualiteit |
Klaarkomen helemaal niet belangrijk... Verwijderd | 56 | 15-05-2002 13:56 | |