Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had een keer een boete van 50 gulden (of misschien toch al euro) bij de bieb. Toen kreeg ik het voor elkaar dat m'n boete helemaal werd kwijtgescholden ook al was het compleet m'n eigen fout
![]() ![]() En ik ben een keer in zo'n touringcar voor m'n huis afgezet; de treinen reden niet, NS had bussen ingezet, bus 1 zat helemaal vol en ik mocht er echt niet meer bij; toen kreeg ik een bus helemaal voor mezelf ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik eindexamen deed reden de bussen niet, en er was één minibusje ingezet (waar 10 mensen inkonden oid). Die zat al helemaal vol, en je moest cash betalen, maar ik had geen geld bij me. Toen mocht ik van de chauffeur gratis in het gangpad zitten.
Verder wat Pip zegt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Slagen met een 7,3 gemiddeld, ondanks enkele 1'en door niet gemaakt/ingeleverd werk en een afwezigheidspercentage van 65% (oid).
Blowen met de CKV-leraren, bier drinken met de aardrijkskundesectie. Beiden zowel binnen als buiten schooltijd. ![]() Dronken over straat fietsen, zonder voor- en achterlicht, met een speciaalbiertje van 8,5% in de hand en geen ID bij je. Aangehouden worden door de politie, de politielui voorleggen dat ze me geen boete geven als ik heel snel m'n licht aandoe, tien minuten klungelen aan de brakke dynamo, waarna zij 'm uiteindelijk lachend voor me aan de praat krijgen. En dan verder mogen rijden zonder boete en zonder het moeten inleveren van je bier. Per ongeluk op een besloten feest van Vice terechtkomen en dan op de een of andere manier door de eregast uitgenodigd worden naar de VIP-ruimte. De laatste trein missen in Zwolle en blijven logeren bij een meisje dat je amper kent. En dat zij vervolgens op een soort boerderij blijkt te wonen met allemaal kippen en een schommel en gave dingen. Als een malloot je gezicht laten ondertekenen met watervaste stift en vervolgens aangesproken worden door een Franse journaliste die je in een of ander Frans metalblad wil hebben, met foto en al. Als beloning voor de mooie foto een handtekening van een gaaf bandlid uit een gave band krijgen. Bij de tandarts komen met je nieuwe tongpiercing en dat hij dan voor de lol een röntgenfoto maakt van je tong. Waarna je de afbeelding cadeau krijgt, grrratis. Midden in de winter meegaan met iemand die een dagje invalt voor haar broertje, bij een krantenwijk. Niet kunnen vinden waar je de kranten moet ophalen, ergens binnenlopen, jezelf per ongeluk opsluiten in een vreemde ruimte die nog wel het meeste weg heeft van een kruising tussen een kunstatelier en een bizar surrealistisch decor. Niet meer naar buiten kunnen, beseffen dat je in principe aan het inbreken bent. Op dat moment geen telefoon bij je hebben. Vreemde geluiden horen in die halfdonkere kamer, tien minuten zenuwachtig wiebelen, totdat twee mannen binnen komen en lachend zeggen dat ze al jullie bewegingen op camera hebben staan en dat ze zich hebben doodgelachen om jullie zenuwachtige gehuppel. Weer naar buiten gelaten worden, de krantenafhaalplaats vinden, maar te laat zijn om nog kranten te krijgen. Tot slot ergens in de bosjes kruipen met een verdwaalde NRC onder je kont en een biertje in je klauwen, terwijl je 'psssst' fluister-roept naar de voorbijgangers. Eh. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op de terugweg deed ik trouwens hetzelfde. Maar daar bespaarde ik wel superveel mee, want naar Rotterdam is vanaf waar ik woon 13 strippen, en ik gebruikte er telkens maar 4. |
![]() |
||
Citaat:
En op de terugweg moet je er dan wel 9 stempelen. ;x
|
Ja, dat soort grappen deed ik ook wel. Sowieso in de Metro altijd maar één strip afstempelen. Ik ben één keer gepakt, maar dat geld van die boete heb ik er al lang weer uit bespaard.
|
Ik had heel veel rijlessen eind augustus, en ik had mn ov wel opgehaald, maar die ging pas 1 september in. Maar die buschauffeurs maakte het geen reet uit. Per rit was het 5 strippen ofzo, en dan 10x heen en weer, is 20x5 strippen.
![]()
|
Het is niet het openbaar vervoer topic, ja?
Ik heb de snaar van mijn elektrische gitaar gratis laten vervangen (ik weet inmiddels wel hoe dat moet nu, hihi.) Ik heb eens ergens bij een concert een shirt gekocht en toen kreeg ik er een gratis cd bij en allerlei andere merchandise-troep. En zo goed was de band niet eens. Ik kreeg het voor elkaar om de kop van mijn akoestische gitaar af te laten breken, dat vond ik vrij verbazingwekkend, vooral omdat ik geen idee had wat ik ermee gedaan had. Het lukte me ook om tijdens een optreden voor school mijn plectrum het publiek in te laten vallen en daarna ook niet meer bij te komen van het lachen.
|
Verwijderd
|
Aangehouden worden in een éénrichtingsweg waar heel veel gecontroleerd wordt en heel veel boetes worden uitgedeeld en dan met een onzinverhaal over dat ik er pas een week woonde en een poging tot het opzetten van twee grote bambi-ogen, toch geen boete krijgen. Maar eigenlijk is dat niet zo heel bijzonder bij mannelijke politieagenten.
Na al drie keer om uitstel te hebben gevraagd en die gekregen te hebben, in twee dagen de praktische opdracht voor filosofie in elkaar flansen, veel van internet gebruiken en dan het hooste punt van de klas krijgen (ik geloof een 8,5). Een cijfer is nog nooit zo ongterecht geweest. Me op één dag een keer of vijf op dezelfde plek stoten. Een film in het filmtheater zien, daarna iets te veel champagne aangeboden krijgen (er was een borrel of zo) om vervolgens in beschonken toestand The Queen (een erg serieuze film) ta gaan zien. Ik heb nog nooit zo lomp liggen lachen in een bioscoopzaal. |
![]() |
|
Ik zit te denken hoe ik ze daarmee op kan laten houden. Laatst sprak een 'normale' vriend van me mij aan met hippie, en ik zei automatisch terug "gothic." Want zo noemt iedereen elkaar. Hippie. Gottik. Emo. Eentje noemt me emo-hippie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |