Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2008, 02:15
kikikiki
kikikiki is offline
Dit gaat heeel erg raar klinken maar het is waar. Ik zit er al jaren mee en ik durf het nooit aan iemand te vragen, daar schaam ik me teveel voor. Op zo'n forum is het dan effe wat gemakkelijker.
Mijn vagina lijkt namelijk totaal niet op een vagina het is gewoon een lelijke rotzooi en ik wil weten of het wel bestaat om een soort plastisch chirurgie te doen aan je vagina?
Oud 04-01-2008, 11:13
vosje16
vosje16 is offline
Wat is er dan lelijk aan misschien?
Oud 04-01-2008, 12:40
marrel
marrel is offline
ja dat bestaat, maar waarmee vergelijk je die van jou? Het meeste wat je op tv/tijdschriften ziet is niet geheel realistisch maar juist aangepast.
Oud 04-01-2008, 13:14
Pixxie
Pixxie is offline
om een foto vragen is ook niet echt gepast

en ja, plastisch chirurgie kan aan je vagina (maar je bedoelt je schaamlippen waarschijnlijk).

Alleen, zolang alles het gewoon goed doet zou ik er vanaf blijven, zo'n ingreep is namelijk geen pretje
Oud 04-01-2008, 13:26
Poeperd
Poeperd is offline
Het wordt vergoed bij een aantal verzekeringen als je er last van hebt. Dus als je schaamlippen te groot zijn of iets dergelijks, zodat het zeer doet bij bijvoorbeeld fietsen. Als dat niet het geval is, zal je het zelf moeten betalen. Bovendien lijkt het me niet echt fijn voelen, zo'n operatie, dus denk er in ieder geval heel goed over na en neem het niet te licht.

Even ter informatie, ik vind zelden een vagina mooi. Een vriendin en ik hebben bijvoorbeeld als 'bijnaam' "open vleeswond" bedacht. Ik snap dat jij er misschien mee kan zitten, maar ik betwijfel of er een jongen is die ervan op zal kijken.
Oud 04-01-2008, 13:28
Verwijderd
wat de rest zegt, mocht je fotomodel of prostituee zijn en er erg mee zitten dat je klanten evt je vagina niet perfect vinden zou je evt een schaamlipcorrectie laten doen maar als gewoon persoon denk ik niet dat er iemand wakker van ligt behalve jij.
Oud 04-01-2008, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Een vriendin en ik hebben bijvoorbeeld als 'bijnaam' "open vleeswond" bedacht.
Zo, origineel zeg.

Ontopic: Ik vraag me af hoe oud je bent. Als je er echt last van hebt kun je kijken of je in aanmerking komt voor een operatie, maar zelf zou ik dat niet zo snel doen. Ook al ziet het er niet zo mooi uit, je kunt er nog steeds veel plezier van hebben.
Oud 04-01-2008, 14:27
Verwijderd
Waarschijnlijk is jouw beeld van hoe een vagina eruit hoort te zien heel anders dan hoe vagina's er daadwerkelijk uitzien. Wat klopt er volgens jou niet aan?
Oud 04-01-2008, 14:44
kikikiki
kikikiki is offline
Ik heb een ongeluk gehad. Vandaar. (brand) Dus het enige wat nu over is zijn een paar gaatjes. Ik heb verder niet veel vlees om aan te kunne opereren. Maar het ziet er niet uit. Het is gwn geen vagina het s gewoon, nix. (vandaar dat ik me er zo om schaam...)
Ik ben nu 16, dit gebeurde toen ik 9 was en ze hadden het gewoon zo gelaten omdat het natuurlijk brandplekken waren die lang duurden om helemaal te genezen.
Oud 04-01-2008, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een ongeluk gehad. Vandaar. (brand) Dus het enige wat nu over is zijn een paar gaatjes. Ik heb verder niet veel vlees om aan te kunne opereren. Maar het ziet er niet uit. Het is gwn geen vagina het s gewoon, nix. (vandaar dat ik me er zo om schaam...)
Ik ben nu 16, dit gebeurde toen ik 9 was en ze hadden het gewoon zo gelaten omdat het natuurlijk brandplekken waren die lang duurden om helemaal te genezen.
oh in dat geval denk ik sowieso dat je verzekering het dekt omdat het reconstructie is van brandwonden... ik zou gaan informeren in dit geval...
Oud 04-01-2008, 15:08
Lyne
Lyne is offline
Dan is het een ander geval. Ik denk dan dat je wel in aanmerking komt. Ik vraag me alleen of of ze dat weer kunnen vormen als het er niet meer is. Ik zou gewoon een afspraak maken bij de huisarts.
Oud 04-01-2008, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Dan is het een ander geval. Ik denk dan dat je wel in aanmerking komt. Ik vraag me alleen of of ze dat weer kunnen vormen als het er niet meer is. Ik zou gewoon een afspraak maken bij de huisarts.
Inderdaad.
Oud 04-01-2008, 16:49
Poeperd
Poeperd is offline
Meteen een heel ander geval, wat de rest zegt; wordt hoogstwaarschijnlijk gedekt door de verzekering. Tegenwoordig zijn ze heel erg goed met dat soort operaties, hopelijk kunnen ze er wat aan doen.

Succes.
Oud 05-01-2008, 23:49
Poepkind
Poepkind is offline
het is helemaal niet gek en vreemd om hiermee naar de huisarts te gaan en de situatie uit te leggen. Die kan je wat meer vertellen over de mogelijkheden en bij wie je dan moet zijn. Je hoeft je er ook niet voor te schamen om het te laten zien, de huisarts kijkt regelmatig naar vagina's vanwege allerlei kwaaltjes die dames daar hebben. Want mischien is er iets aan te doen, en anders blijf je er maar mee rondlopen
Oud 03-06-2008, 22:14
mark1974
mark1974 is offline
gewoon jezelf kikikiki

Sunny Bergman heeft de Beeld en Geluid Award 2007 categorie Informatie gewonnen.In het juryrapport schreef de vakjury: 'Beperkt Houdbaar is een doordringend tijdsbeeld hoe de lichamelijke werkelijkheid om ons heen rigoureus wordt aangepast, waardoor wat echt en natuurlijk is eigenlijk niet meer bestaat, maar gek genoeg dient dat onechte wel als voorbeeld voor hoe we er uit willen zien -of denken er uit te willen zien-. De kijker wordt haarfijn met de neus op de feiten gedrukt en soms met milde ironie leidt de maakster ons op unieke wijze langs deze nieuwe werkelijkheid, mede door zichzelf als lijdend voorwerp beschikbaar te stellen. Deze vorm van participerende journalistiek geeft een extra en bijzondere dimensie aan deze zeer onderhoudende documentaire.'

je kunt deze documantaire bekijken op beperkthoudbaar.info

Je kunt hier zelf ook iets aan doen door je zelf niet te veel bloot te stellen aan massa communicatie middelen zoals tv en internet

er zijn trouwen ook tegenbewegingen tegen van allerlei vormen van plastische chirurgie kijk maar eens op de site van beperkthoudbaar.info

hiet staan genoeg links met vergelijkings materiaal t.a.v dit onderwerp en echt jongens vinden grote vaak juist mooi het is een soort trent geiniteerd door het lonkende grote geld wat met plastische chirurgische ingrepen wordt verdiend hoe onzekerder jonge dames zijn over hun uiterlijk hoe meer er wordt verdiend.
Oud 04-06-2008, 10:08
flyaway
flyaway is offline
Wat een up
Oud 04-06-2008, 12:51
Bloem
Bloem is offline
Inderdaad, lijkt me niet echt nodig. Zeker gezien euh, je andere posts, zeg maar.
Topic gesloten

Regels voor berichten