Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2008, 16:48
Dimitriweezy
Dimitriweezy is offline
Beste iedereen,
Laat ik eens terugkomen op me eerdere topic maar dan wat anders.
Ik wordt in juli 15 jaar oud. Na de vakantie zou ik graag een bijbaantje willen hebben.
Nu ga ik al ergens werken waar ik 80 euro per maandzal verdienen ( in het weekend 4 uurtjes binnenhuis), ik krijg ook 30 euro zakgeld per maand maar toch zoek ik nog een kleine aanvulling.
Ik weet dat 110 euro per maand aardig veel is voor iemand die maar 16 uurtjes werkt.
Toch ben ik opzoek naar een leuk bijbaantje. Zoiets als oppassen of in een supermarkt werken lijkt me niks.
Verder moet het baantje aardig betaalt kunnen worden (ongeveer 3-5 euro per uur) en niet elke dag zijn.
Ik hoorde iets van De Telegraaf op zondag, heeft iemand meer info daarover, verder hoop ik dat jullie me kunnen verder helpen.

Groet Fabio
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2008, 20:28
Skater13
Skater13 is offline
Telegraaf op zondag heb ik een tijdje gedaan. Het was alleen niet zo lekker te combineren met uitgaan dus mee gestopt. Ik verdiende rond de 10-12 euro en was er ongeveer uur/uur en 15 minuten mee bezig. Haalde ze om kwart over 7/half 8 op en was half 9 /kwart voor 9 klaar.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 22:59
Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Dan kan ik je alvast uit je droom helpen, als 15-jarige mag je blij zijn met een loon van 3,40 ofzo dus tussen de 3-5 euro kun je alvast uit je hoofd zetten.
Oud 16-06-2008, 23:22
T_ID
T_ID is offline
Mwo, je kunt de schoonmaak overwegen. Geen hond die dat wil doen vanwege het imago, dus ik beurde daar met 15 jaar 7 jaar terug al 5,50 netto in guldens.

Kantoren hebben vaak schoonmaak voor of na kantooruren, wat met de meeste schoolroosters te combineren is.
Oud 16-06-2008, 23:40
arPos
arPos is offline
pff wat heb ik in die tijd allemaal niet gedaan; Mcdonalds, schoonmaak, krantjes
Oud 17-06-2008, 08:44
NiceR
NiceR is offline
Ik heb ook verschillende dingen gedaan ook al ben ik niet zo oud:-)

Krantenbaan
Afwaskeuken
Restaurant als pannekoeken bakker
in een bamboo kas op zaterdags
Momenteel werk ik in een soort frietzaak wat aardig wat verdient. €7 p/u
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 15:59
Dimitriweezy
Dimitriweezy is offline
Citaat:
Dan kan ik je alvast uit je droom helpen, als 15-jarige mag je blij zijn met een loon van 3,40 ofzo dus tussen de 3-5 euro kun je alvast uit je hoofd zetten.
Anders kon ik bij een callcenter 5 euro per uur gaan verdienen alleen dat lijkt me verschrikkelijk werk.
Iemand nog andere tips= Nog niet echt wat bij mij past gevonden tussen jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 17:34
NiceR
NiceR is offline
Citaat:
Anders kon ik bij een callcenter 5 euro per uur gaan verdienen alleen dat lijkt me verschrikkelijk werk.
Iemand nog andere tips= Nog niet echt wat bij mij past gevonden tussen jullie reacties
Jij bent nog te jong om in een callcenter te werken, dus dat kan zoiezo niet

je wilt een droombaan op je 15 jarige leeftijd dit gaat neit lukken neem genoeg met een ander baantje.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 19:03
Adore
Adore is offline
Als ik het goed begrijp wil je dus een baan dat én leuk is, én niet veel tijd kost én veel verdient. Maar de banen waarbij je flexibel ingezet kunt worden qua tijden (oppassen, callcenter, supermarkt) wil je niet.

Dan zou ik toch eens serieus gaan overwegen je eisen voor de baan bij te stellen. Zo vind je gewoon niks, zeker niet op jouw leeftijd en mogelijkheden.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 22:54
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
je mag als 15 jarige weinig en bent dus niet heel aantrekkelijk voor de baantjes die jij graag wilt ik denk dat je je eisen iets zal moeten bijstellen.
Oud 18-06-2008, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Telegraaf op zondag heb ik een tijdje gedaan. Het was alleen niet zo lekker te combineren met uitgaan dus mee gestopt. Ik verdiende rond de 10-12 euro en was er ongeveer uur/uur en 15 minuten mee bezig. Haalde ze om kwart over 7/half 8 op en was half 9 /kwart voor 9 klaar.
Dit heb ik ook gedaan, je werkt maar 4/5 uurtjes in de maand, maar verdient er rond de 50 euro mee. Dat is dus makkelijk verdiend. En als je dan zaterdag uitgaat kan je op zondag de kranten heel vroeg doen, zodat je daarna weer je bed in kan.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 13:49
Nyawa
Ik werkte op mijn 15e in de bibliotheek als opruimhulp, 4,61 euro per uur. Je zou eens kunnen informeren.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 13:59
Dimitriweezy
Dimitriweezy is offline
Citaat:
Jij bent nog te jong om in een callcenter te werken, dus dat kan zoiezo niet

je wilt een droombaan op je 15 jarige leeftijd dit gaat neit lukken neem genoeg met een ander baantje.
met 15 jaar kan ik bij een callcenter in het dorp voor 5 euro per uur werken

maar dat vind ik rot werk
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 15:05
NiceR
NiceR is offline
Citaat:
met 15 jaar kan ik bij een callcenter in het dorp voor 5 euro per uur werken

maar dat vind ik rot werk
Voor een callcenter moet je minimaal 17 jaar oud zijn,

Google maar eens

En wrm vind je dat rotwerk is beter werk dan bij de albertheijn hoor, weinig inspanning en veel bonussen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 16:56
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
En wrm vind je dat rotwerk is beter werk dan bij de albertheijn hoor, weinig inspanning en veel bonussen
Mwo, constant afgepoeierd worden of geconfronteerd worden met geïrriteerde reacties omdat je mensen ongevraagd lastig valt lijkt me nu niet echt een leuke manier van werken.

Zeker van die figuren die impertinente vragen gaan stellen zoals over je salaris of gezondheid. Ik maak er een gewoonte van dergelijke marketeers te vragen wat voor kleur ondergoed ze aanhebben. Als we impertinente vragen gaan stellen mag ik dat toch immers ook wel terugdoen?
Werkt wel altijd. Ik heb nog nooit of te nimmer gehad dat eentje daarna aan bleef dringen.
Reageren

Regels voor berichten