Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wat is je naam?
n.v.t Wat is je leeftijd? 16 Heb je vaak lesuitval? Wat is vaak? Hoe vaak valt er gemiddeld een les uit per week? 1 of 2 uurtjes Wat doe je wanneer je lesuitval hebt? Huiswerk maken in de studieruimte of eerder naar huis. Weet je ook waarom er lessen uitvallen? Leraren ziek, vergaderingen, excursies Denk je dat de lesuitval komt door het lerarentekort? Nee. Leraren zijn er wel maar kunnen even geen les geven. Wie vind jij verantwoordelijk voor het lerarentekort? De school zelf, de overheid of iemand anders? Is er wel een lerarentekort. Waarom? De school kan er niks aan doen. De overheid misschien wel, door leraren beter te betalen en minder zwaar te belasten. |
![]() |
|
![]() |
Wat is je naam?
./care Wat is je leeftijd? 16 Heb je vaak lesuitval? Bijna nooit, maar wel bizar veel tussenuren Hoe vaak valt er gemiddeld een les uit per week? 1 à 2 uur, en zo'n 10 tussenuren / week Wat doe je wanneer je lesuitval hebt? Hangen in de kantine met vrienden, broodjes kebab halen, romans lezen Weet je ook waarom er lessen uitvallen? Omdat de leraar ziek is (of geen zin heeft omdatie overspannen is). Tussenuren omdat de roostermaker faalt. Denk je dat de lesuitval komt door het lerarentekort? Neuh, ziek is ziek en zo'n snelle vervanger heeft dan weinig zin Wie vind jij verantwoordelijk voor het lerarentekort? De school zelf, de overheid of iemand anders? Niemand Waarom? Omdat het kan gebeuren dat een leraar ziek is. |
![]() |
|
![]() |
Wat is je naam?
Ender Holten Wat is je leeftijd? 13 jaar oud Heb je vaak lesuitval? mwua mwua , licht eraan wat vor tijd het vn het jaar is ![]() Hoe vaak valt er gemiddeld een les uit per week? Meestal 1 uur per week, soms minder soms meer. Wat doe je wanneer je lesuitval hebt? Ligt eraan, als ik veel huiswerk heb , huiswerk, en als ik geen huiswerk heb, ga ik naar de mediatheek om iets droogs op wiki op te zoeken, of guinnes records. Weet je ook waarom er lessen uitvallen? Wordt niet verteld maar er gaan altijd wel geruchten. Denk je dat de lesuitval komt door het lerarentekort? Ja, er is hier bijna geen vervanging. Wie vind jij verantwoordelijk voor het lerarentekort? De school zelf, de overheid of iemand anders? Niemand, je kan er niks aan doen dat leraar zo'n stom vak lijkt te zijn. Waarom? Probeer dat maar zelf uit te vinden, ik weet het niet. |
![]() |
|
Wat is je naam?
Remco Wat is je leeftijd? 16 Heb je vaak lesuitval? Nee Hoe vaak valt er gemiddeld een les uit per week? 1 Wat doe je wanneer je lesuitval hebt? Niks ![]() Weet je ook waarom er lessen uitvallen? Nope Denk je dat de lesuitval komt door het lerarentekort? Ja denk het wel. Want als er 1 leraar ziek is kan de school geen vervanging zoeken, dus krijg je les uitval.(DUH!! ![]() Wie vind jij verantwoordelijk voor het lerarentekort? De school zelf, de overheid of iemand anders? De school en de overheid. Waarom? Zij moeten voor leraren zorgen, En de overheid moet voor geld zorgen ![]() |
![]() |
|
Wat is je naam?
Zoe Wat is je leeftijd? 14 Heb je vaak lesuitval? Nee niet echt.. Hoe vaak valt er gemiddeld een les uit per week? 1 Wat doe je wanneer je lesuitval hebt? Naar de stad, in de school kloten Weet je ook waarom er lessen uitvallen? Soms Denk je dat de lesuitval komt door het lerarentekort? Nee, niet perse. Ik vind niet dat als een leraar ziek is, een andere leraar het zou moeten overnemen. Zo vaak komt het nu ook weer niet voor. Wie vind jij verantwoordelijk voor het lerarentekort? De school zelf, de overheid of iemand anders? De school zelf. Waarom? Ze moeten meer GOEDE docenten aannemen, die blijven en les kunnen geven. In plaats van die rotzooi die bij mij op school rondloopt ![]()
|
Wat is je naam?
Jannie Wat is je leeftijd? 18 Heb je vaak lesuitval? Nee, alleen veel tussenuren. De reden daarvan is dat ik veel vakken heb afgerond. En daarom er niet zoveel te doen is Hoe vaak valt er gemiddeld een les uit per week? 0 Wat doe je wanneer je lesuitval hebt? Als er wel lesuitval is dan doe ik niets, meestal doe ik dat al in de blokken van tussenuren Weet je ook waarom er lessen uitvallen? Wordt niet vertelt. Denk je dat de lesuitval komt door het lerarentekort? Neej, wij hebben binnen school genoeg docenten lopen Wie vind jij verantwoordelijk voor het lerarentekort? De school zelf, de overheid of iemand anders? Ja, Waarom? De leraren moet meer beloond worden voor hun baan |
![]() |
|
Wat is je naam?
Nout Wat is je leeftijd? 20 Heb je vaak lesuitval? nu niet zo veel meer, gedurende dit jaar regelmatig; Hoe vaak valt er gemiddeld een les uit per week? nu 2, gem. 4 a 6 Wat doe je wanneer je lesuitval hebt? als het veel uren zijn richting huis, bij weinig uren naar de appie Weet je ook waarom er lessen uitvallen? dit door het overstappen van een 4 x tentamenweek naar een 1x pvb aan het eind van het jaar systeem, een aantal ontslagen, en nieuw aangenomen leraren. Denk je dat de lesuitval komt door het lerarentekort? 250 gekwalificeerde leraren op zo'n 3500 leerlingen en tot 200 cursisten, nee zou het niet denken. Wie vind jij verantwoordelijk voor het lerarentekort? De school zelf, de overheid of iemand anders? deels de overheid door structurele onderbetaling, deels de directie van de scholen door inefficient besteedgedrag, deels aan te weinig marketing. de juiste vraag is hoe trekken we het recht en hoe sluiten we het op elkaar aan.
|
![]() |
Wat is je naam?
Nol Wat is je leeftijd? 14 Heb je vaak lesuitval? redelijk Hoe vaak valt er gemiddeld een les uit per week? iedere week wel Wat doe je wanneer je lesuitval hebt? chille na huis, gewoon wat buiten zitten, eten ? Weet je ook waarom er lessen uitvallen? leraren, zeggen vergadering maar of ik dat altijd moet geloven ? Denk je dat de lesuitval komt door het lerarentekort? nee zeker niet Wie vind jij verantwoordelijk voor het lerarentekort? De school zelf, de overheid of iemand anders? niemand, ik bedoel je kan niemand verplichten tot die baan Waarom? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |