Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2008, 21:26
marrel
marrel is offline
Hallo!

Door een dom ongelukje heb ik een paar dagen geleden iets tegen m'n knie aangekregen. Deed wel wat pijn maar na een tijdje stilzitten was hij enorm dik en pijnlijk geworden, inclusief een mooi blauw plekje op de geraakte plek. Lopen ging amper en de dag erna stijf. Met wat koelen en een drukverband is de zwelling nu bijna weg en kan ik weer vrij fatsoenlijk lopen. Nog een beetje blauw, maar nu "knakt" hij best vaak.

Denk niet dat ik me er heel veel zorgen om moet maken maar vroeg me af of iemand zeker weet dat het niet zo'n ramp is en wss over een paar dagen ook over is.
Oud 03-06-2008, 17:33
Hulk
Hulk is offline
Dat de zwelling en de pijn minder worden wijst er wel op dat waarschijnlijk niks ernstigs is, maar dat hoeft niet natuurlijk..
Knakkende gewrichten gaan trouwens niet altijd meer weg! Ik heb al enkele jaren een knakkende kaak (klap op gekregen) en ook al 2 jaar een knie die soms knakt (te veel belasting).
Oud 04-06-2008, 17:50
marrel
marrel is offline
Opzich is nu alles wel weg op een kleine rode plek waar het geraakt is. Het knakt wel nogsteeds. Naja misschien dat het dan wel weg trekt nog als het wat rust heeft gehad en anders jammer dus...

Regels voor berichten