Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Die hadden wij ook! Ik was een of andere zwaar ongeruste moeder. Was wel leuk, maar heeft minder indruk op me gemaakt dan een toneelproject dat we in groep 6 hadden. Toen leefden we een week lang als ridders en prinsessen op een kasteel, en hadden we aan 't einde van de week een soort van toneelstuk voorbereid. en ik had de hoofdrol... ![]() Dat was echt heel cool.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik had de hoofdrol ![]() *het stuk heette auditie, je moest auditie doen, in de musical deden ze ook auditie voor auditie..* heb nog best wel veel vuile blikken gehad na het krijgen van de hoofdrol
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alleen was het toen nog zo op die school dat er om het jaar een grote eindmusical was en het jaar waarin dat niet was een kerstmusical. Dus in groep 8 deed ik die kerstmusical. Er was maar 1 hoofdrol voor een meisje, gelukkig was ik het geworden! Want ik vond het altijd te gek om in de picture te staan en dat lukt niet met zon klein rolletje met 1 regel tekst. En toen had ik het laatste liedje solo gezongen, dat vond ik toen echt prachtig ![]() Leuke herinneringen aan dus. En toen ik in groep 5 zat, zat mn broer in groep7 en die deden toen ook de musical over het Warenhuis. Ik was helemaal gek van die musical en leerde al die liedjes uit mn hoofd. Vandaar dat ik die zelfs nu nog wel ken, sommige dan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die hadden wij ook!! Ik was die opa die aan het einde met de koffer vol geld zat ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-11-2004 om 15:10. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 |