Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2008, 19:49
Verwijderd
Het leek mij wel een aardig spel.
En ik vroeg mij zo af wat men
er van vond.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2008, 21:03
Verwijderd
Je lijkt het gewoon mooi vanwege de borsten het zoidy
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Je lijkt het gewoon mooi vanwege de borsten het zoidy
Ja ik misde dat zo hard in WoW.

Nee één van de voornaamste redenen voor mijn interesse voor dat spel is het vecht-systeem. En gore.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 11:16
Verwijderd
Denk dat dat ook het enige wat leuk is aan Age of Conan
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 11:25
Verwijderd
Hoezo?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 12:12
Verwijderd
Nou, tis volgens mij meer PVE gebaseerd. Dan kan ik net zo goed een RPG offline gaan spelen Verschil van instances, dus zit je op dezelfde server en speel je op het zelfde punt, kun je wellicht de adner niet eens zien omdat die in een andere instance zit.. das toch klote

Ik wacht mooi op Warhammer. Heb je tenminste echt PVP en RVR
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Nou, tis volgens mij meer PVE gebaseerd. Dan kan ik net zo goed een RPG offline gaan spelen Verschil van instances, dus zit je op dezelfde server en speel je op het zelfde punt, kun je wellicht de adner niet eens zien omdat die in een andere instance zit.. das toch klote

Ik wacht mooi op Warhammer. Heb je tenminste echt PVP en RVR
Klopt wel ja. Maar wat is er zo erg aan PvE? Bij een normale RPG speel je in je eentje. Dit is dus RPG-coöp. Dat is de toegevoegde waarde, als je het vergelijkt met een 'gewone RPG'.

Age of Conan lijkt me toch iets bruter dan Warhammer. Er zijn zijn toch altijd van die levenlozen die veel beter zijn omdat ze 24/7 gamen. Dus PvP is voor mij meer een leuke afwisselingen tussen het PvE door. Hoewel dat grinden weer de schaduwzijde is.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 12:58
Verwijderd
Ja goed, coop rpg, maar die zijn er ook wel zonder dat je er zoveel centjes permaand aan uitgeeft
nou bij warhammer valt dat wel mee. qua het feit dat je lui hebt die beter zijn omdat ze 24/7 spelen. Dat blijf je altijd houden, maakt niet uit wat voor spel.
PVE is zit ook wel in warhammer, alleen lang niet zo belangrijk als pvp/rvr.
Hetgeen mij aantrekt is dat je hele realm als het ware groeit, dus je doet het met zun allen. en et feit dat je guild ook 'groeit' vind ik ook zeer kick

Enige wat ik van aoc leuk vind is de graphix.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 13:01
Verwijderd
Magoed, dat is dus mijn view zijn vast wel lui die het fantastisch vinden als ik de verkoopcijfers zie.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Ja goed, coop rpg, maar die zijn er ook wel zonder dat je er zoveel centjes permaand aan uitgeeft
nou bij warhammer valt dat wel mee. qua het feit dat je lui hebt die beter zijn omdat ze 24/7 spelen. Dat blijf je altijd houden, maakt niet uit wat voor spel.
Hetgeen mij aantrekt is dat je hele realm als het ware groeit, dus je doet het met zun allen. en et feit dat je guild ook 'groeit' vind ik ook zeer kick

Noem er een paar dan. En wel games die vergelijkbaar zijn.

Ach ik wacht nog even af. Allebei hebben z'n charme. Warhammer is wat minder serieus, en dat is ook wel leuk. Beetje humor erin.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 15:31
Verwijderd
Dungeon Siege, Diablo (a)

Kiek moar eem. Iig gaan Gersom ik en menno ook spelen. Naja, van mij ist iig zeker, wat anderen doen, zien ze dan maar
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Dungeon Siege, Diablo (a)

Kiek moar eem. Iig gaan Gersom ik en menno ook spelen. Naja, van mij ist iig zeker, wat anderen doen, zien ze dan maar
Dungeon Sieg een Diablo zijn ook lekker outdated. Ik wil wat nieuws.

Allemaal aan de Warhammer? Mja, Warhammer is wel leuk en aardig. Maar ik ben bang dat het snel verveeld.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 18:11
Verwijderd

Jaja! Tja, dat weten we pas als we het gespeeld hebebn he!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 18:16
Verwijderd
Citaat:

Jaja! Tja, dat weten we pas als we het gespeeld hebebn he!
Dat is waar. Net wat filmpjes gekeken. Dat vechten ziet er allemaal wel weer lekker WoW-style uit. Een beetje meppen in de lucht. Maar ja, misschien ziet het er allemaal later weer beter uit.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 22:26
Onorthodox
Onorthodox is offline
Nou, ik heb Age of Conan 1 week kunnen spelen zonder verveeld te raken. Na 2 weken ben ik er mee gestopt.

En ik vind het vechtsysteem echt super irritant.
Oud 24-06-2008, 13:46
Q
Q is offline
Citaat:
Nou, ik heb Age of Conan 1 week kunnen spelen zonder verveeld te raken. Na 2 weken ben ik er mee gestopt.

En ik vind het vechtsysteem echt super irritant.
Wat is irritant aan het vechtsysteem?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Wat is irritant aan het vechtsysteem?
Zelfde vraag hier.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 21:24
Onorthodox
Onorthodox is offline
1, 2 en 3. En later nog Q en E.
Allemaal knoppen die ik ergens anders voor zou willen gebruiken. En wat is het toch leuk om op 1 van die 3/5 knoppen te rammen totdat je een andere moet gebruiken omdat het "schildgeval" nou net op die plek zit.
En wat is het toch leuk om een knoppen combinatie uit te voeren als je een skill wilt gebruiken. Lang leve de casters.
Voor zover ik in die 2 weken heb kunnen zien is het niet mogelijk om die aanvallen aan andere knoppen te binden.

Nou, duidelijk niks voor mij.
Oud 25-06-2008, 11:13
Verwijderd
Citaat:

Je voorbeelden Diablo en Dungeon Siege zijn nu niet echt geweldig. Diablo heeft maar een beperkt aantal Q's en voor de rest grinden en items zoeken.
Ik zoek juist zo'n lekkere online PvE game met superveel Q's waar je eeuwen mee bezig kan zijn. Guild Wars bood dat in eerste instantie totdat ze volop richting de PvP gingen en dat heel gay uitwerkte.
En die lui die veel beter zijn kom je bij online games tegen, bij offline niet. En bij PvP ownen ze je, bij PvE helpen ze je.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 11:44
Verwijderd
Citaat:
1, 2 en 3. En later nog Q en E.
Allemaal knoppen die ik ergens anders voor zou willen gebruiken. En wat is het toch leuk om op 1 van die 3/5 knoppen te rammen totdat je een andere moet gebruiken omdat het "schildgeval" nou net op die plek zit.
En wat is het toch leuk om een knoppen combinatie uit te voeren als je een skill wilt gebruiken. Lang leve de casters.
Voor zover ik in die 2 weken heb kunnen zien is het niet mogelijk om die aanvallen aan andere knoppen te binden.
En hoe precies moeten mensen die het spel nog niet gespeeld hebben dit voorstellen? Maar ik snap het denk ik wel, maar kan je die skills niet zelf toewijzen aan knoppen dan?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Je voorbeelden Diablo en Dungeon Siege zijn nu niet echt geweldig. Diablo heeft maar een beperkt aantal Q's en voor de rest grinden en items zoeken.
Ik zoek juist zo'n lekkere online PvE game met superveel Q's waar je eeuwen mee bezig kan zijn. Guild Wars bood dat in eerste instantie totdat ze volop richting de PvP gingen en dat heel gay uitwerkte.
En die lui die veel beter zijn kom je bij online games tegen, bij offline niet. En bij PvP ownen ze je, bij PvE helpen ze je.
Bij PvE helpen ze je? Ik heb zo vaak meegemaakt met WoW dat je uren lang een groepje zoekt om een bepaald iets uit te voeren.. nou lekkere hulp. Als je gewoon zorgt voor een aantal mensen die je kent die het spel ook spelen en dan beetje op TS oid gaat zitten. Dan kun je lekker PvE'en. Imo doe ik liever PvP, en PvE ernaast, zoals ze in Warhammer aanbieden.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 13:28
Verwijderd
Citaat:
maar kan je die skills niet zelf toewijzen aan knoppen dan?
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zo vaak meegemaakt met WoW dat je uren lang een groepje zoekt om een bepaald iets uit te voeren.. nou lekkere hulp. Als je gewoon zorgt voor een aantal mensen die je kent die het spel ook spelen en dan beetje op TS oid gaat zitten. Dan kun je lekker PvE'en. Imo doe ik liever PvP, en PvE ernaast, zoals ze in Warhammer aanbieden.
Herkenbaar ja. Misschien is Warhammer ook wel wat meer casual gericht. Meer dan WoW denk ik zelfs.

Oops, gemist.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 15:50
Verwijderd
Ja he focking irritant, denk je ff een avondje wow te doen, ben je gwoon de avond kwijt door een paar kut mogole!

HEhe
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Ja he focking irritant, denk je ff een avondje wow te doen, ben je gwoon de avond kwijt door een paar kut mogole!

HEhe
Ja damn, dat was wel flink irritant. Eén mongool ertussen en gelijk twee uur naar de tering. Warhammer begint nu toch wel wat leuker te klinken al.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2008, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Bij PvE helpen ze je? Ik heb zo vaak meegemaakt met WoW dat je uren lang een groepje zoekt om een bepaald iets uit te voeren.. nou lekkere hulp. Als je gewoon zorgt voor een aantal mensen die je kent die het spel ook spelen en dan beetje op TS oid gaat zitten. Dan kun je lekker PvE'en. Imo doe ik liever PvP, en PvE ernaast, zoals ze in Warhammer aanbieden.
Dat is ook wel waar alhoewel ik er bij GW niet zo heel veel last van had.
Daar stelden de 'pro's' wel altijd wat eisen aan hoe er precies gespeeld ging worden in de PvE, maar als je je daar dan aan hield (en het waren altijd zinnige regels) was het altijd heel relaxed. En heb best vaak gehad dat ze rare items, die ze tijdens de Q hadden gevonden, aan het einde uitdeelde omdat zij er toch al 20 van hadden.
Maar goed, dan heb ik misschien veel geluk gehad met mijn partymembers.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook wel waar alhoewel ik er bij GW niet zo heel veel last van had.
Daar stelden de 'pro's' wel altijd wat eisen aan hoe er precies gespeeld ging worden in de PvE, maar als je je daar dan aan hield (en het waren altijd zinnige regels) was het altijd heel relaxed. En heb best vaak gehad dat ze rare items, die ze tijdens de Q hadden gevonden, aan het einde uitdeelde omdat zij er toch al 20 van hadden.
Maar goed, dan heb ik misschien veel geluk gehad met mijn partymembers.
Mjah, GW is dan ook een geval apart
Nee, maar je moet idd ook geluk hebben qua party members. Voornamelijk duurt het gewoon lang, om goeie bij elkaar te sprokkelen
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 19:51
Verwijderd
Ik heb GW. Ik kon er maar niet inkomen. Hm, opzich kan ik daar mooi mee klooien voordat WAR uitkomt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten