Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ontopic mietjes!!
ik snap alleen niet waarom de meeste mannen die (ook) op mannen vallen vaak zo vrouwelijk zijn. de meeste meisjes die op meisjes vallen zijn helemaal niet mannelijk. willen ze gewoon zo graag bij de groep "homo" vallen om nog maar ergens bij te horen ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik vind het wel gek sommige homo's een heel vrouwelijke homovriend hebben, want je valt dan toch op mannen, dan wil je toch ook een 'echte' man?
![]() Bij mij op de middelbare school zat een homo en een lesbisch meisje en nog een meisje waarvan ik vrijwel zeker ben dat ze lesbisch is.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ontopic: Ik vraag toch ook niet aan jou of je hetro's kent? :') |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij nader inzien vind ik dit een kansloos topic. Alsof topics getiteld: ''Het grote kleine broertje topic'' of ''Het grote allochtonen topic'' of ''Het grote bejaardentopic'' of ''Het grote mensen die hyper intelligent zijn topic'' wel serieus genomen zouden worden. Bovendien wordt er op Liefde & Relatie en op Seksualiteit ook al in een aantal topics over homo's gepraat, dus het is ook nog eens overbodig.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik zou het gezicht van mijn moeder weleens willen zien als ik met een grote neger thuis zou komen en zou zeggen van 'hoi, dit is mijn nieuwe vriend!'
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Met welke foute pick-up-line zal je de persoon boven proberen in te palmen? Dark Phoenix | 145 | 02-11-2008 18:11 | |
De Kantine |
Wat saai zeg. #398 TopDrop | 500 | 30-10-2008 17:03 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote Brakheid topic ? Brasco | 11 | 15-04-2005 15:45 | |
Liefde & Relatie |
Het grote ruil een lover topic No Quiero | 78 | 26-07-2004 07:25 | |
Muziek |
Het grote off-topic. crenshaw | 104 | 05-04-2004 21:42 |