Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2008, 00:12
Verwijderd
Wat vind jij van homo's? Ken je veel homo's?

Vertel hier alles over jouw ervaringen met homo's.

Advertentie
Oud 30-10-2008, 00:18
Verwijderd
Ik was een tijdje terug op een homohuwelijk en nu voel ik me vet progressief.
Oud 30-10-2008, 00:18
TopDrop
TopDrop is offline
ik kende eerst iemand. en toen kende ik 'm daarna niet zo goed meer. en toen hoorde ik dat ie homo was en toen was ik laik, lol? het was best gek, want hij was helemaal niet homo-achtig. integendeel zelfs.
Oud 30-10-2008, 00:20
Verwijderd
't is gewoon een ziekte!

Dit is meer omdat casual over het onderwerp te spreken. Wat zijn jouw ervaringen? Wil je het zelf eens proberen of anaal gepenetreerd worden door een neger? Hier kun je alles kwijt onder het waakzame oog van moedertje Sylph!
Oud 30-10-2008, 00:21
Verwijderd
wat een draak van een topic is dat zeg.

in californie willen ze het homohuwelijk weer afschaffen toch. of is de stemming al geweest?
Oud 30-10-2008, 00:22
Verwijderd
Volgens mij heeft het hooggerechtshof (?) bepaald dat het homohuwelijk onconstitutioneel is, of misschien was het wel omgekeerd.
Verwijderd
Wist je dat in Zuid-Afrika het homohuwelijk al sinds 2006 bestaat?
TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb eigenlijk geen gekke homo ervaringen. Ik ken wel een paar mensen die homo zijn. En ook een aantal die het niet zijn. En ja.
Oud 30-10-2008, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Wist je dat in Zuid-Afrika het homohuwelijk al sinds 2006 bestaat?
Ja, en dat is wel vreemd - want iedereen in Zuid-Afrika zijn bosjesmannen en dus bekrompen - en de paar blanken die er zijn zijn ontzettend conservatief!
Oud 30-10-2008, 09:16
Uice
Uice is offline
Ik ken drie homo's, namelijk Giel de homo, Bart de homo en Joost de homo. Maar ik ken ze geen van allen heel goed. Ik heb ook nog een Britse homo op msn, Jonathan the gay.

Jonathan the gay heb ik van iemand anders in mijn msn-lijst gekregen omdat zijn vriend Nederlands is en hij vraagt af en toe aan mij hoe je bepaalde dingen in het Nederlands zegt omdat hij het wil leren.

Giel de homo ken ik van de middelbare school, hij was heel even verliefd op mij, maar dat wist ik pas toen het over was. Ik zie hem zelden. Laatst gingen we kaarten.

Bart de homo is een vriend van een vriendin, die zie ik weleens als ik bij haar ben.

Joost de homo is ook een vriend van een vriendin, die zie ik ook weleens als ik bij haar ben. Hij is zeventien ofzo en hij zat vorig jaar op de jongerenboot bij de Gay Parade. Hij heeft een T-shirt waar 'jong en out' op staat. Hij heeft een andere homo in zijn kont geneukt en die andere homo zei toen au.
Oud 30-10-2008, 09:20
Missy
Missy is offline
Ontopic aub. Ik denk dat we dit als een algemener topic over homo's kunnen houden.

Ontopic:
Een vriend van mij is homo. Ik merk er eigenlijk niks van. Behalve als we het over seks hebben, want dan begint ie altijd over pijpen en in de kont van iemand neuken.
Oud 30-10-2008, 09:22
Uice
Uice is offline
"in de kont van iemand neuken"
Oud 30-10-2008, 09:47
Verwijderd
Ik ken best wat homo's en ze zijn gaaf.
Oud 30-10-2008, 09:59
Verwijderd
Ik ken geen homo, althans geen die uit de kast is, maar een van mijn beste vriendinnen is lesbisch. Ja en eh eigenlijk heb ik daar geen verhalen over. Als pluspunt heeft het dat we samen naar het Pannfeest kunnen, wat zij leuk vind door alle mede-lesbo's en ik omdat de sfeer tof is en geen enkele jongen je lastigvalt.
Oud 30-10-2008, 09:59
Verwijderd
Ik ken geen homo's. Wel maar liefst vier lesbies.
Oud 30-10-2008, 10:05
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik ken één homo. En maar liefst drie lesbies.
Oud 30-10-2008, 10:07
Verwijderd
ik ken een knipperhomo die vooral beweert niet bi te zijn. Maar hij heeft 2 keer gedacht dat hij homo was om er vervolgens op terug tekomen. Het is wel een slet want in de relatief korte periodes dat hij homo of hetero is, heeft hij wel altijd een paar ONS en een relatie.
Maar volgens mij heeft dat verder niets met zijn geaardheid te maken.

Ik kende twee meisje die lesbi zijn, maar daar ga ik niet meer mee om want ze zijn verhuisd. Verder weet ik het niet, maar ken wel twee mensen die zijn omgebouwd en die zijn dan eigenlijk ook homo maar nu iig hetero
Oud 30-10-2008, 10:12
Verwijderd
Ik ken eigenlijk alleen homo's van dit forum.

Of wacht, ik hoorde ook dat een studiegenoot ook homo is. Er zijn vast meer studiegenoten homo, maar daar weet ik het niet van.
Oud 30-10-2008, 10:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Er zitten heel wat homo's op mijn studie, maar ken ze niet echt persoonlijk.
Oud 30-10-2008, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Ontopic aub. Ik denk dat we dit als een algemener topic over homo's kunnen houden.

Ontopic:
Een vriend van mij is homo. Ik merk er eigenlijk niks van. Behalve als we het over seks hebben, want dan begint ie altijd over pijpen en in de kont van iemand neuken.
Ja hallo, eerst was het helemaal geen homotopic.

Ik ken er een paar heel vaag en vooral eentje daarvan is echt een bandshirtjongen en daarvan had ik het niet verwacht en voor de rest ja ach. Alsof het zoveel scheelt.
Oud 30-10-2008, 10:51
Tink*
Tink* is offline
Sowieso zijn alle mannen die Nederlands studeren homo, of ze hebben tenminste veel homotrekjes of zijn bi. Verder heb ik veel homo's maar vooral lesbiennes in mijn kennissenkring.
Oud 30-10-2008, 11:08
Verwijderd
Haha god, wat een generalisaties hier! En je praat over echt dagelijks over seks met je vrienden!
Oud 30-10-2008, 11:12
Dinalfos
Dinalfos is offline
Gnomo's zijn amorele, zondige onderdanen van Satan.
Oud 30-10-2008, 11:18
Verwijderd
Autisten ook!
Advertentie
Oud 30-10-2008, 11:18
Verwijderd
ik ben een autistische gnomo <3 dat is een leuke combinatie hoor
Oud 30-10-2008, 11:20
Verwijderd
ontopic mietjes!!

ik snap alleen niet waarom de meeste mannen die (ook) op mannen vallen vaak zo vrouwelijk zijn. de meeste meisjes die op meisjes vallen zijn helemaal niet mannelijk.
willen ze gewoon zo graag bij de groep "homo" vallen om nog maar ergens bij te horen ofzo?
Oud 30-10-2008, 11:22
Verwijderd
die mensen zijn gewoon zichzelf
Oud 30-10-2008, 11:25
Verwijderd
Nounou je hebt ook een stereotiep lesbie hoor vergeet dat niet. Misschien dat jij daar minder echt contact mee hebt dus dat je het gevoel hebt dat de mannen veel vrouwelijker zijn maar je gaat gewoon om met personen die vrouwelijke trekjes hebben
Oud 30-10-2008, 11:50
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Haha god, wat een generalisaties hier! En je praat over echt dagelijks over seks met je vrienden!
Ja toch? Er wordt altijd wel een seksgrap gemaakt die niet kan!
Oud 30-10-2008, 12:16
Missy
Missy is offline
Citaat:
Als we met een groep vrienden zijn, wordt er altijd wel een opmerking of een grap er over gemaakt. Als hij er bij is, is het zelfs apart als we het er niet over hebben gehad.
Oud 30-10-2008, 12:32
Lethe
Lethe is offline
Ik vind het wel gek sommige homo's een heel vrouwelijke homovriend hebben, want je valt dan toch op mannen, dan wil je toch ook een 'echte' man?

Bij mij op de middelbare school zat een homo en een lesbisch meisje en nog een meisje waarvan ik vrijwel zeker ben dat ze lesbisch is.
Oud 30-10-2008, 12:32
Verwijderd
deze titel suggereert trouwens dat er ook een "klein homotopic" is, ergens. stiekem. in een hoekje.
Oud 30-10-2008, 12:34
Swlabr
Swlabr is offline
Ik ken één homo, want ik zit bij hem in de klas. Hij praat heel verwijfd en kijkt naar mannen konten.
Oud 30-10-2008, 12:46
Verwijderd
'kijkt naar mannen konten'.
Oud 30-10-2008, 13:05
Verwijderd
Citaat:
'Wil je het zelf eens proberen of anaal gepenetreerd worden door een neger?

Citaat:
ontopic mietjes!!

ik snap alleen niet waarom de meeste mannen die (ook) op mannen vallen vaak zo vrouwelijk zijn. de meeste meisjes die op meisjes vallen zijn helemaal niet mannelijk.
willen ze gewoon zo graag bij de groep "homo" vallen om nog maar ergens bij te horen ofzo?
Ik denk niet dat dat klopt.

Ontopic: Ik vraag toch ook niet aan jou of je hetro's kent? :')
Oud 30-10-2008, 13:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn moeder is homo, ze gaat met een vrouw trouwen. Eigenlijk vind ik het niet half zo gek als ik zou denken dat ik het zou vinden.
Oud 30-10-2008, 13:33
Verwijderd
Ik ga graag uit in gayclubs/cafe's en ik heb wel een aantal homoseksuelen in mijn vriendenkring. Ook was ik vorige zondag naar een roze viering in de kerk.
Oud 30-10-2008, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ga graag uit in gayclubs/cafe's en ik heb wel een aantal homoseksuelen in mijn vriendenkring. Ook was ik vorige zondag naar een roze viering in de kerk.
Roze viering in de kerk...?
Oud 30-10-2008, 13:36
Verwijderd
Alleen koorknaapjes welkom.
Oud 30-10-2008, 14:00
Tess_angel
Tess_angel is offline
Gay is oke
Oud 30-10-2008, 14:00
Verwijderd
Bedankt voor je bijdrage
Oud 30-10-2008, 17:10
Verwijderd
Bij nader inzien vind ik dit een kansloos topic. Alsof topics getiteld: ''Het grote kleine broertje topic'' of ''Het grote allochtonen topic'' of ''Het grote bejaardentopic'' of ''Het grote mensen die hyper intelligent zijn topic'' wel serieus genomen zouden worden. Bovendien wordt er op Liefde & Relatie en op Seksualiteit ook al in een aantal topics over homo's gepraat, dus het is ook nog eens overbodig.
Oud 30-10-2008, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Bij nader inzien vind ik dit een kansloos topic. Alsof topics getiteld: ''Het grote kleine broertje topic'' of ''Het grote allochtonen topic'' of ''Het grote bejaardentopic'' of ''Het grote mensen die hyper intelligent zijn topic'' wel serieus genomen zouden worden. Bovendien wordt er op Liefde & Relatie en op Seksualiteit ook al in een aantal topics over homo's gepraat, dus het is ook nog eens overbodig.
Hiermee ben ik het eens.
Oud 30-10-2008, 17:12
Lethe
Lethe is offline
Ik ook.
Verwijderd
Ik heb overigens twee kleine broertjes waarvan er één heel misschien wel homo is.
Verwijderd
Alledrie ongesteld?
Oud 30-10-2008, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb overigens twee kleine broertjes waarvan er één heel misschien wel homo is.
Wat schattig.
Oud 30-10-2008, 17:14
TopDrop
TopDrop is offline
ik zou het gezicht van mijn moeder weleens willen zien als ik met een grote neger thuis zou komen en zou zeggen van 'hoi, dit is mijn nieuwe vriend!'
Oud 30-10-2008, 17:15
Verwijderd
Citaat:
ik zou het gezicht van mijn moeder weleens willen zien als ik met een grote neger thuis zou komen en zou zeggen van 'hoi, dit is mijn nieuwe vriend!'
Ik ben in te huren op 1 april.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten