Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tja... Je kan in principe alle kanten op met dat budget en met jouw vereisten.
De eisen die je stelt zijn erg laag en dus kan je voor een instap-laptop gaan. De prijs die je daarvoor betaald is afhankelijk van de fabricant en daarmee ook van de kwaliteit. Je kan voor een Dell of een B-merk gaan en dan blijf je ruim binnen je budget. Je hebt dan alleen geen fantastisce laptop die mogelijk ook niet al te stevig is. Dell Expiron's beginnen bij de 500 euro, Acer heeft laptops vanaf 400 euro en Fujitsu-Siemens beginnen bij 450 ongeveer. Of je gaat voor een HP, Lenovo/IBM of Apple en dan heb je veel laptop, voor een hogere prijs. HP Pavillion's beginnen rond de 700 euro, Lenovo Thinkpad-R's rond de 750-800 en Macbooks bij 1000 euro. Kijk anders eens in de Tweakers.net Price Watch. Een enorm handige pagina ![]() Sorry dat ik niet specifieker kan zijn, maar je eisen zijn dat ook niet echt ![]() |
![]() |
|
Ik heb even op laptopshop.nl gekeken, en deze leek me wel wat;
http://www.laptopshop.nl/product/528...b-ke065et.html Enorm veel pixels, lijkt me erg prettig. Ook een goed werkgeheugen, en volgens mij redelijk snel draadloos internet. Zijn er mensen die er redelijk wat van weten, die hier een oordeel over kunnen vellen? |
![]() |
|
![]() |
Lijkt me een aardig ding ja, zeker voor dat geld.
2 GB RAM is voor wat jij wilt doen ruim voldoende en de CPU is ook sterk zat. De schijf is lekker groot en inderdaad is het beeldscherm tot mooie dingen in staat. Wat nog beter is, is dat hij'n aparte videokaart heeft, waardoor ook de 3D performance redelijk is. De Wifi en Bluetooth specs van het systeem zijn zeker niet spannend, want zo'n beetje iedereen biedt die nu. Op tweakers heeft iemand een review staan van een iets ander model: de 6710b. Ook hij lijkt best positief gestemd. Ook de review van de 6725b ziet er goed uit. Het enige nadeel dat men over het algemeen ziet met de HP's is de accu: die gaat niet zo heel lang mee en hij slijt ook redelijk snel. De accu van m'n vrouw's Pavilion hield het na twee/drie jaar niet langer dan een uur uit. Maar: goed ding dus ![]() Ook de winkel heb je goed gekozen. In de shop review van Tweakers komen ze goed uit de test! |
![]() |
||
Citaat:
Af en toe geheel ontladen helpt dan weer wel om de batterijmeter goed af te stellen. (offtopic, I know)
|
![]() |
|
|