Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo heb je -dacht ik- 5 vormen van RAID. Maar die onboard-controller zal wel alleen RAID-0 en RAID-1 ondersteunen. RAID-1 is 2 schijven; en één schijf dient dan als backup (mirror). Dacht ik. Met die ARU-plank heb je ook USB 2.0 overigens. Dat is wél fijn om te hebben (i.i.g. belangrijker dan een RAID-controller, i.m.o.). Weet je trouwens zéker dat je zoveel geld uit wilt gaan geven voor een videokaart? Beter is i.m.o. een GF4Ti4200. Stukken goedkoper; dat in het opzicht van de nieuwe reeks kaarten die eraan staan te komen (die grúwelijk sneller zijn weer) van ATI en NVidia. Dan doet 't upgraden eventueel niet zoveel pijn. Maar als je voorlopig goed wilt zitten (voor -pak 'm beet- 2 jaar) is de GF4Ti4600 een aardige keus, hoor. Ligt er maar aan hoe 'gek' je bent, of je per sé 't snelste wilt hebben. Lite-On schijnt goed te zijn, maar ik kan het niet laten: als je geld over hebt; neem Plextor. Domweg de beste drives. En néé, Plextor maakt geen rebagded Sanyo drives. (Voordat iemand weer over die mythe begint). |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
En ik quote: Citaat:
Ik had 't wel geweten ![]() |
![]() |
|
lijkt me een leuk systeem, maar persoonlijk zou ik ipv die dikke videokaart een wat minder model nemen (tenzij je een die-hard gamer bent voor wie elke frame telt zegmaar) en daarvoor in de plaats een (betere) geluidskaart zoals een Live audigy of gewoon een Live 5.1 kaart met een leuke (surround?) boxenset. Wat heb je aan een superdikke videokaart als je maar brak geluid hebt (onboard sound...), mij lijkt mijn combi dan toch beter voor games, en uiteraard voor je mp3's...
maar dat ligt er dus aan waar je interesses liggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Sound onboard krijg je er 'gratis' bij.. snappie ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|