Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2008, 21:21
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Ik wil misschien overstappen op een abo voor mijn telefoon, en ik wil hierbij graag mobiel internet. Nu heb ik geen idee hoe of waar ik op moet letten en mijn vraag is dan ook: welke provider hebben jullie en bevalt die qua dekking, snelheid en kosten?

Dank! Ik hoop zo een keuze te kunnen maken en voortaan vanuit de trein te kunnen forummen om maar iets te noemen
Oud 15-06-2008, 21:26
MTpower
MTpower is offline
Ik zit bij Hi, betaal 9,95 per maand voor onbeperkt internet (streaming valt buiten deze bundel).
Ben er aardig tevreden over, supersnel is het natuurlijk niet, maar het is te doen.
Oud 15-06-2008, 22:01
Verwijderd
T-Mobile Pocket Internet Totaal kost je €7,50 per maand. De dekking is vrij acceptabel. In gebouwen is het vaak lastig om goed bereik te krijgen - daar is KPN beter in. De snelheid van T-Mobile's PIT is echter wel vrij aardig, zeker als je toestel HSDPA ondersteunt en je in de Randstad woont waar het UMTS netwerk al is uitgerold.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 13:55
Blaf
Blaf is offline
de nieuwe iphone is misschien ook wel een optie, lekker groot scherm om te internetten maar kwa abbos is er nog niks bekend.
Oud 16-06-2008, 14:10
KiMZz
KiMZz is offline
Bij T-Mobile is Pocket Internet Totaal €9.50. UMTS of HSDPA is redelijk goed te doen en je kunt er wel alles mee doen.
De IPhone ondersteunt ook HSDPA en komt bij T-Mobile uit waarschijnlijk alleen in combinatie met een internet bundel want dat is één van de voorwaarden die Apple heeft gesteld.
En een toestel met Wifi is natuurlijk altijd fijn. Maar voor in de trein: toch mobiel internet idd. Ik heb nu nog Orange World en ik zit er regelmatig mee te msnen enzo. Moet je alleen wel UMTS dekking hebben. Of GPRS, maar als je een abonnement gaat afsluiten krijg je bijna altijd een UMTS toestel dus das geen probleem.
Oud 16-06-2008, 19:20
Verwijderd
Zo, €7,50 inmiddels
Wat het iPhone gedoe betreft:
Als je graag een groot scherm wilt, goede specs etc, kijk dan eens verder dan dat ding. HTC maakt prima telefoons, net als een aantal andere merken. Kost allemaal minder dan de iPhone.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 21:21
MTpower
MTpower is offline
Inderdaad, HTC maakt fijne toestellen om mee te internetten
Oud 17-06-2008, 18:21
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Zo, €7,50 inmiddels
Nee echt €9.50 per maand, maar wel zonder datalimiet of andere beperkingen. Ik wérk bij T-Mobile dus geloof me nou maar

Overigens maakt HTC ook wel erg fijne toestellen. Een goeie vervanger voor de Iphone is de Touch Diamond die ook binnenkort uitkomt en meer kan dan de Iphone.
Oud 18-06-2008, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Nee echt €9.50 per maand, maar wel zonder datalimiet of andere beperkingen. Ik wérk bij T-Mobile dus geloof me nou maar

Overigens maakt HTC ook wel erg fijne toestellen. Een goeie vervanger voor de Iphone is de Touch Diamond die ook binnenkort uitkomt en meer kan dan de Iphone.
Ja, het was een typo Ik bedoelde €9,50
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 11:51
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Ja, het was een typo Ik bedoelde €9,50
Oké

Maar internet op je mobiel blijft toch wel relaxt hoor!
Oud 18-06-2008, 13:46
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Die is al uit Ik heb een data abonnement bij Vodafone en dat werkt voor mij ook wel prima
Klopt Sommige winkels hebben m al ja, wij nog niet dus vandaar
Oud 18-06-2008, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Oké

Maar internet op je mobiel blijft toch wel relaxt hoor!
Dat onderschrijf ik volledig, al is de dekking van T-Mobile tussen Eindhoven en Utrecht (met de trein) wel maar matig en je moet ook bijna geluk hebben dat alles meteen werkt (ik kan nog steeds mijn voicemail niet afluisteren bijvoorbeeld ).
Trouwens, al iets bekend over de datum waarop T-Mobile met de WM6.1 update komt voor de Vario III?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 15:45
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Trouwens, al iets bekend over de datum waarop T-Mobile met de WM6.1 update komt voor de Vario III?
Geeeen idee!

Citaat:
Schiet niet op dan, zal je wel klanten kosten Of wacht iedereen op de iPhone? Ik vind trouwens dat UMTS echt mega snel is
Mjah soort van, de meeste mensen komen binnen voor de Iphone, maar die gaat hen veel geld kosten. De Diamond is wel een goed alternatief, ook die is te reserveren
Oud 18-06-2008, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Schiet niet op dan, zal je wel klanten kosten Of wacht iedereen op de iPhone? Ik vind trouwens dat UMTS echt mega snel is
Ja, UMTS is echt retesnel! Erg fijn surfen is dat
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 16:17
Wammus
Wammus is offline
UMTS internet is prima inderdaad. Ik heb een E65 met Hi en ook de eindeloos online bundel voor een tientje per maand. Vodafone bied voor hetzelfde bedrag HSDPA internet (mits ondersteund door je toestel en daar waar bereikbaar uiteraard) wat sneller is.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten