Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2008, 09:12
lievenmoens
lievenmoens is offline
Hey,

ik ben dit jaar gekozen om mijn notities in te dienen voor de inspectie... 1 klein probleempje: ik had er geen/héél weinig ik ben nu volop aan het bijschrijven maar mijn titularis begon er al mee te dreigen dat als ik niet alles in orde zou hebben voor vrijdag de kans bestaat dat ik mijn diploma niet krijg
Kan/mag dat ??

mvg,

LM
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2008, 10:56
Verwijderd
Ik begrijp niet helemaal wat je moet doen.. Je moet je notities inleveren om aan te tonen dat je ze maakt ofzo?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 13:38
lievenmoens
lievenmoens is offline
Citaat:
Ik begrijp niet helemaal wat je moet doen.. Je moet je notities inleveren om aan te tonen dat je ze maakt ofzo?
Om de 2-4 jaar komt de inspectie, die doorzoeken dan onder meer de notities van 2-5 leerlingen per klas. Ik ben 1 van die, die zijn notities moet inleveren. Als deze niet in orde zijn... dan krijgt de school problemen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Om de 2-4 jaar komt de inspectie, die doorzoeken dan onder meer de notities van 2-5 leerlingen per klas. Ik ben 1 van die, die zijn notities moet inleveren. Als deze niet in orde zijn... dan krijgt de school problemen ofzo?
Kan je niet de notities van iemand anders gebruiken hiervoor? Als ze toch niet iedereen controleren...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 15:46
lievenmoens
lievenmoens is offline
Citaat:
Kan je niet de notities van iemand anders gebruiken hiervoor? Als ze toch niet iedereen controleren...
ja... normaal wel, maar toen kwam mijn klastitularis
Die vindt dat iedereen alles moet noteren...

Maar kunnen de daaruitvolgende sancties bepaald worden door de school zelf?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 18:37
Balance
Balance is offline
Kom je uit België?
Oud 26-06-2008, 11:40
Sens.
Sens. is offline
Citaat:
ja... normaal wel, maar toen kwam mijn klastitularis
Die vindt dat iedereen alles moet noteren...

Maar kunnen de daaruitvolgende sancties bepaald worden door de school zelf?
Oh je bent ook een belg zeker?

Op mijn middelbare school moesten er idd ook mensen hun notities indienen. Maar deze werden niet meer gecontroleerd door de leerkrachten. ik ben er zeker van dat sommige notities ook helemaal niet in orde zullen zijn geweest.

Doe je best om het nog een beetje op orde te krijgen, maar de school mag volgens mij geen sancties geven. Jij beslist nu eenmaal wat je opschrijft tijdens de lessen en dat zijn nu eenmaal jouw notities. Als er inspectie komt, hebben ze nog altijd de notities van de andere leerlingen. Dus het zou me heel erg verbazen, moest de school daardoor problemen krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten