Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2008, 10:25
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vorige topic.

En ik blijf bij mijn laatste post. Nog steeds onbeslist
Oud 09-06-2008, 11:37
tuttebel
tuttebel is offline
alweer een gefrustreerde IK HAAT AFSTAND post.
nu elkaar een week niet gezien, en ik baal...mis hem zo.
Oud 09-06-2008, 11:47
stout!
stout! is offline
Goed, het gaat weer erg goed . Mijn afgelopen dipje lag ook niet aan hem, maar dat is op het moment zelf soms moeilijk te zien.
Ik heb zin in alle dingen die we nog gaan doen samen, ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. Ik voel me sowieso erg gelukkig, met vriendinnetjes, met hem, met mijn leven. Natuurlijk is het eng; afstuderen, weggaan, opnieuw beginnen. Maar ik heb wel het gevoel dat ik de afgelopen jaren zo sterk ben geworden dat dat wel goedkomt, zelfs al heb ik nu nog geen idee waar ik heenga .
Oud 09-06-2008, 11:51
Verwijderd
sinds gisteravond aan de telefoon is het officieel? hehe. hij dacht er over na, en hij wilde het nu wel eens weten ofzo. en ik was vet overdonderd, want ik had het totaal niet zien aankomen, dus reageerde ik kklomp.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 12:40
JaJ
JaJ is offline
Ik mis mijn vriendinnetje nou zie ik haar om de twee weken ofzo, dat is niet ethisch meer
Oud 09-06-2008, 13:08
Verwijderd
Ha. Hahaha. Wat een schitterend effect: mijn humeur is door dit weekend en vanmorgen helemaal top, maar bij hem is het blijkbaar andersom. En terecht, hopelijk gaat hij er eindelijk eens last van krijgen
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 13:24
Verwijderd
Ik voel me stom om gezeik met mijn famillie en heb tegen hem aan lopen zeuren en hij heeft me vandaag al twee keer verteld dat ik echt niet stom ben. Hij is lief.

Ik snap dat echt niet hoor... wie wil er nu niet weten of zijn of haar partner vreemdgaat/is vreemdgegaan? Wat is dan het punt van een relatie? Als de ander gewoon met iemand anders gaat lopen batsen... en dat brengt ook risico's met zich mee zoals soa's?

Geen van mijn exen is ooit vreemdgegaan en ik heb dat zelf ook nog nooit gedaan dus ik weet ook niet hoe zoiets voelt maar ik kan het me alleen maar voorstellen, ik heb al moeite met vertrouwen omdat ik gewoon bang ben dat iemand me zo laat vallen als ik me kwetsbaar opstel en als mijn vriend vreemdgaat dan is dat helemaal weg... dan zie ik het punt niet om een vaste relatie te hebben. (En mijn vriend duidelijk ook niet)

Fucked up morals. Om een beetje heel erg offtopic te gaan vind ik het dan ook geen wonder dat echtscheidingen zo vaak gebeuren, als men zo tegen een relatie aankijkt. Wat is er gebeurd met dat woordje 'trouw'?

Laatst gewijzigd op 09-06-2008 om 13:28. Reden: blaat
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 13:28
Verwijderd
Citaat:
sinds gisteravond aan de telefoon is het officieel? hehe. hij dacht er over na, en hij wilde het nu wel eens weten ofzo. en ik was vet overdonderd, want ik had het totaal niet zien aankomen, dus reageerde ik kklomp.
Maar het is wel officieel, leuk!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 13:58
Qimm
Qimm is offline
Pfffff, 3 dagen bij elkaar op de lip in een tent is bést ergerlijk soms Hij kan me het bloed onder mijn nagels weghalen dan. Thuis is alles meteen weer goed. <3

Het was een fantastisch weekend met fantastische mensen!
Oud 09-06-2008, 14:29
punkstar
punkstar is offline
het groene monster komt weer om de hoek kijken
waarom vallen vrouwen van 32 in godsnaam op jongens van 23?
Oud 09-06-2008, 14:48
Verwijderd
Citaat:
waarom vallen vrouwen van 32 in godsnaam op jongens van 23?

ja ik word daar ook weleens moe van..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me stom om gezeik met mijn famillie en heb tegen hem aan lopen zeuren en hij heeft me vandaag al twee keer verteld dat ik echt niet stom ben. Hij is lief.

Ik snap dat echt niet hoor... wie wil er nu niet weten of zijn of haar partner vreemdgaat/is vreemdgegaan? Wat is dan het punt van een relatie? Als de ander gewoon met iemand anders gaat lopen batsen... en dat brengt ook risico's met zich mee zoals soa's?

Geen van mijn exen is ooit vreemdgegaan en ik heb dat zelf ook nog nooit gedaan dus ik weet ook niet hoe zoiets voelt maar ik kan het me alleen maar voorstellen, ik heb al moeite met vertrouwen omdat ik gewoon bang ben dat iemand me zo laat vallen als ik me kwetsbaar opstel en als mijn vriend vreemdgaat dan is dat helemaal weg... dan zie ik het punt niet om een vaste relatie te hebben. (En mijn vriend duidelijk ook niet)

Fucked up morals. Om een beetje heel erg offtopic te gaan vind ik het dan ook geen wonder dat echtscheidingen zo vaak gebeuren, als men zo tegen een relatie aankijkt. Wat is er gebeurd met dat woordje 'trouw'?
Jij haalt het vreemdgaan en het vertellen een beetje door elkaar. Natuurlijk moet je niet vreemdgaan, denk dat de meeste mensen toch wel voor trouw gaan. Maar stél dat mijn vriendje in een stomme dronken bui toch met iemand zoent, en hij wil écht niks met dat meisje en vindt zichzelf een eikel en wil vooral heel graag verder met mij en bla, en er is geen mogelijke manier waarop ik erachter kan komen dat hij inderdaad is vreemdgegaan... waarom zou hij het dan zeggen? Dan maakt hij me superonzeker, vertrouwen is weg, voor iets dat niks betekende. In dat geval is het misschien wel zinnig om niks te zeggen.

Maar goed, als het niets betekende, hoefde hij überhaupt niet met haar te zoenen, dus ik waardeer het hoe dan ook niet.

Die echtscheidingen hebben m.i. minder te maken met trouw en meer met het feit dat de hele westerse wereld de romantische liefde zo belachelijk idealiseert. Daardoor denken mensen dat relaties altijd leuk moeten zijn en kappen ze er in een moeilijke periode gewoon mee. Terwijl je, als je echt een lange relatie hebt, altijd kutperiodes hebt, en als je dan maar gewoon doorgaat, komt dat vanzelf weer goed. Mijn ouders zijn echt niet nog bij elkaar omdat ze het nooit zwaar hebben gehad, die zijn bij elkaar omdat ze gewoon voor elkaar gekozen hebben en bij dat besluit zijn gebleven, ookal dachten ze soms echt "waarvoor doe ik dit in godsnaam, we maken elkaar alleen maar ongelukkig". Want op de lange termijn maken ze elkaar toch vaker gelukkig dan niet, en daar doe je het voor.

/rant

De Duitser en ik zijn Bonnie and Clyde trouwens, werden aangehouden door een dikke agent omdat we in voetgangersgebied fietsten, en toen ben ik weggefietst (ha!) en heeft hij een vals adres opgegeven. Oeii
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 15:31
Iduna
Iduna is offline
Ik pieker weleens over exen. Het waren allemaal heel verschillende types. Maar als je ze zou mixen, heb je echt een heel leuk persoon, haha.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, als het niets betekende, hoefde hij überhaupt niet met haar te zoenen, dus ik waardeer het hoe dan ook niet.

/rant
Daar gaat het mij ook om, en voor de rest ben ik het met je eens hoor... ik denk dat ik het echtscheiding gedoe meer aanhaalde omdat ik ook vind dat mensen tegenwoordig veel makkelijker weg lopen als het even wat moeilijker gaat. Ik bedoelde dat dus niet in de context met het vreemdgaan... eigenlijk? Ik bedoelde meer dat men zo makkelijk tegen relaties aankijkt dat je zomaar vreemdgaat, of een relatie beeindigd mocht het even minder gaan...

En om maar weer ontopic te gaan; het bovenstaande zinnetje gaat het eigenlijk om, al betekende het vreemdgaan niets.. waarom gebeurde het dan wel.

Ik ga zo beachen met mn vrind zin!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 16:16
Neko*
Neko* is offline
Woensdag samen lunchen. Toch allebei nog een leeg stukje in de planning kunnen vinden.
Oud 09-06-2008, 16:28
Verwijderd
Ik heb het er met mijn vriend ook al eens over gehad en als hij vreemdgaat, maar absoluut met mij verder wil, mag hij dat schuldgevoel lekker in zijn eentje gaan dragen in plaats van mij op te zadelen met een kutgevoel! Pas als hij vreemdgaat omdat er iets mis is tussen ons of hij over mij en ons twijfelt of ikook stomme dingen heb gedaan (door bijvoorbeeld nooit meer tijd voor hem te hebben om hem als vanzelfsprekend zie) wil ik dat hij het me vertelt zodat we samen kunnen kijken of we er nog voor willen vechten of dat "het" er gewoon niet meer is.

Maar, verder zou hij best af en toe met een ander mogen zoenen van mij.. ik weet zo goed dat hij bij niemand kan vinden wat hij bij mij vindt en ik het ben voor hem, dat ik daar niet zo onzeker van zou worden. Maar, in de 2,5 jaar dat we samen zijn heeft hij ondanks dat het dus best mag, nog nooit met een ander gezoend. Dat is pas trouw
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 16:34
Rob
Rob is offline

She's back, back again.
Oud 09-06-2008, 17:20
zeep007
zeep007 is offline
Vrijdagochtend ging ineens de wekker. Waarop ik hem vragend aankijk en hij doodleuk zegt; pak je spullen, we gaan naar Terschelling! Heeeeerlijk weekend gehad! Vol zon, liefde, en alleen ons!
Hij had het al die tijd al stiekem gepland, omdat we dus 4 jaar met elkaar gaan

Hij was wel blij met zijn gta 4
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 17:25
groovy
groovy is offline
Hij belde meteen na zijn en mijn werkdag om te vragen hoe het was. Dat is stiekem toch wel heul lief. En nu ben ik te lui om nog iets te doen. En ik moet nog zoooveel voor school enz. Blurgh. Maargoed, nog even doorbijten en dan lekker op vakantie .
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 17:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oooh, is het al bijna zaterdaaag? Dan zie ik 'm weer en kan ik heel erg doen alsof er niets aan de hand is, want daar ben ik een pro in, maar 'm dan toch stiekem heeeel erg lief vinden. *giechel*

Oud 09-06-2008, 17:54
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
ja ik word daar ook weleens moe van..
ook vrouwen met rinkelende eierstokken?
Oud 09-06-2008, 18:56
Luna
Luna is offline
net terug uit Parijs dus<3
Oud 09-06-2008, 19:09
Verwijderd
Ooh, het gaat zó goed! We zijn leuk samen en woensdag zijn we drie jaar samen. Wil hem verrassen met een dagje weg, eerst even regelen op mijn stage en zorgen dat hij die dag nix te doen heeft. Heb er stiekum nu al zin in
Jammer dat we elkaar alleen woensdagochtend zien, maar ach, eigenlijk wil het allemaal niet zo veel zeggen. Ik ben (weer helemaal) gelukkig met hem en hij met mij

En dan toch beetje jammer dat die vriendschappen allemaal van mijn kant moeten komen. Alsof dat vanzelfsprekend is Mja, ik heb het nu ook druk, en stiekum heb ik zo iets van; 'zoek het maar uit!'. Het komt zoals het komt...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Maar, verder zou hij best af en toe met een ander mogen zoenen van mij.. ik weet zo goed dat hij bij niemand kan vinden wat hij bij mij vindt en ik het ben voor hem, dat ik daar niet zo onzeker van zou worden. Maar, in de 2,5 jaar dat we samen zijn heeft hij ondanks dat het dus best mag, nog nooit met een ander gezoend. Dat is pas trouw
Beetje dubbel... Hij mag 't wel, maar niet vertellen. En jij kan vol zekerheid zeggen dat hij het nog nooit gedaan heeft. Maar als jij wil dat hij het niet zegt kan het net zo goed zijn dat ie 't dus gewoon wel doet. Lijkt mij. Sorry, beetje vaag aant lullen. Ikzou iig wel willen dat hij het tegen me zou zeggen, en ik ben veelste maar dan ook echt veelste jaloers om het niet erg te vinden dat hij met andere meiden zoent.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Beetje dubbel... Hij mag 't wel, maar niet vertellen. En jij kan vol zekerheid zeggen dat hij het nog nooit gedaan heeft. Maar als jij wil dat hij het niet zegt kan het net zo goed zijn dat ie 't dus gewoon wel doet. Lijkt mij. Sorry, beetje vaag aant lullen. Ikzou iig wel willen dat hij het tegen me zou zeggen, en ik ben veelste maar dan ook echt veelste jaloers om het niet erg te vinden dat hij met andere meiden zoent.
Ik versta onder vreemdgaan dus meer dan zoenen, dat leek me wel duidelijk? Anders zou ik mezelf inderdaad tegenspreken.

Ik kan met zekerheid zeggen dat hij nog nooit met een ander heeft gezoend, omdat hij dat dus gewoon zou kunnen vertellen omdat ik daar niet echt een probleem mee heb. En dat is omdat hij de behoefte gewoon nooit heeft gevoeld, nou dat vind ik behoorlijk trouw
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2008, 06:45
Rob
Rob is offline
Normaal heb ik een ongelofelijke hekel aan zo vroeg opstaan, maar ik heb er absoluut geen probleem mee als ik dan naast haar wakker word. Toegegeven: Vooruit te branden ben ik nog steeds niet, maar het is oh zo fijn. <3
Oud 10-06-2008, 08:18
woezel
woezel is offline
me helemaal laten inpakken door de ogen van een chileen
Oud 10-06-2008, 08:23
snoopy
snoopy is offline
Ik ben gelukkig! Er is echt nog geen enkel aspect aan onze relatie dat me niet bevalt. En ja, na 4 maanden (hee! vandaag precies 4 maanden ) vind ik dat best leuk
Oud 10-06-2008, 08:40
Joehoedith
Joehoedith is offline
*stuiter* ik ben zo blij... magisch weekend achter de rug... fantastisch festival en dan ook nog heerlijk mijn vriendje knuffelen me happy!!! <3
Oud 10-06-2008, 08:51
Verwijderd
@Neko: Om nog even te reageren op je andere post, in het vorige topic. Dat wilde ik toen al doen, maar ik moest er even over nadenken. De uitdaging zit juist in jezelf openstellen, ook al zie je hem een week niet. Geef hem het vertrouwen dat hij na die week terugkomt, ook als je jezelf hebt laten zien. Juist omdat je jezelf hebt laten zien. Hij komt terug, jullie relatie is niet gebouwd op een nacht ijs (van wat ik uit jouw verhalen hier + brief haalde ), dus wees niet bang dat hij weggaat. Dat doet hij niet. Kom op meisje! Geniet van de lunch morgen.

ot: Hahaha, vanmorgen stond er ineens een pot gel op mijn tafeltje. Uh.... Bleek dat ik gistermorgen nog half sliep toen hij zei: 'Ja, jullie hebben nooit gel, dus ik laat m hier stan, goed?' Meer dan 'Hmmm' heb ik niet laten horen. Dat gaat al goed. Nog geen twee maanden (maar wel bijna! Volgende week maandag!) en hij laat zijn spullen al bij mij slingeren.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 09:23
Miek
Miek is offline
Een vriend kapte het maar even helemaal af omdat zijn vriendin jaloers was. Nouja er was nog weinig contact maar het sucks wel en dan is het toch wel mijn schuld omdat ik hem smste.. Sinds wanneer is vrienden smsen verboden
Oud 10-06-2008, 09:28
ST*R
ST*R is offline
Haha wow wat een aandacht opeens op 1 avond, volgens mij spreken ze t met zn allen af.
En vroeg me af wanneer de sex jongen weer eens zou bellen, nou gister avond was dan dat moment. Was wel gezellig, ook serieus gepraat over zijn bindingsangst en mijn ehm ook soort van bindingsangst. Ik schijn bindingsangst te hebben voor de jongens die me écht leuk vinden en serieus iets willen. Nergens last van bij jongens die me niet echt leuk vinden en vooral niks serieus willen. Hm hopelijk draait het nog een keer om, zou wel handig zijn.
En hij vond het echt niet leuk toen ik vertelde dat ik ook iemand zag, muhawa!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 09:34
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
alweer een gefrustreerde IK HAAT AFSTAND post.
nu elkaar een week niet gezien, en ik baal...mis hem zo.
Citaat:
Ik mis mijn vriendinnetje nou zie ik haar hem om de twee weken ofzo, dat is niet ethisch meer
Dit vat mijn relationeel gebied heel goed samen.
Oud 10-06-2008, 10:28
Verwijderd
hihi hij heeft zn enkel goed gekneusd en kan niet rijden..dus gaat hij niet tien dagen naar noorwegen

rot voor wat betreft zn enkel, maar fijn dattie blijft
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 12:33
Verwijderd
ummmmonzekeronzekeronzekeronzekerblaat

Zijn moeder zei tegen hem dat ik mooie tanden had, oh, nou, dus!

Voor de rest slaapt hij hier eigenlijk elke nacht de laatste paar week, en alleen op zondag en maandag of dinsdagnacht niet. Hij heeft hier een hele tas vol kleren rondslingeren en plastic zakjes met z'n pilletjes en troepjes en hij zegt al een week dat hij es een tandenborstel aan moet schaffen voor hier. En m'n zusjes mogen hem. Het gaat goed dus... woei!

Nu MIJN ouders nog, yikes.

Laatst gewijzigd op 10-06-2008 om 12:41.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 13:39
stout!
stout! is offline
Citaat:
ook vrouwen met rinkelende eierstokken?
rinkelend klinkt nog wel vrolijk!

OT: goed en mijn relatie met mijn scriptiebegeleider ook want hij zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken en op de goede weg zit, dus over 2,5 week ben ik klaaaaaaaaar!
Oud 10-06-2008, 14:31
punkstar
punkstar is offline
ik zit erg in dubio of ik me nou aanstel, of dat er echt iets mis is..
maar als ik me aanstel, waarom heb ik dan de hele dag zo'n irritant gevoel in mn maag?
Oud 10-06-2008, 16:01
Verwijderd
Hij daagt me uit.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 17:22
Verwijderd
Goed! Ze is echt super. Alleen lastig als ik wat met vrienden wil doen mevrouw een beetje kattig begint te doen. Verder is ze
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 17:45
Idunarara
Idunarara is offline
Er zit echt geen schot in de zaak.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 18:02
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
''How do we reverse the chemistry?
I don't want us to be the end of me
This love is taking all of my energy ''

Ik wil dat het over is. Over en uit. Geen energie meer aan verspillen, meer dan 4 uur slaap per nacht, niet meer piekeren, niet meer huilen, geen frustratie meer, geen verontwaardiging etc.

Afleiding in de vorm van het oppervlakkige leventje wat ik me nu heb aangemeten in de zin van veel feesten, leuke dingen doen met vrienden en nauwelijks thuis zijn helpt niet.
Oud 10-06-2008, 18:26
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
''How do we reverse the chemistry?
I don't want us to be the end of me
This love is taking all of my energy ''

Ik wil dat het over is. Over en uit. Geen energie meer aan verspillen, meer dan 4 uur slaap per nacht, niet meer piekeren, niet meer huilen, geen frustratie meer, geen verontwaardiging etc.

Afleiding in de vorm van het oppervlakkige leventje wat ik me nu heb aangemeten in de zin van veel feesten, leuke dingen doen met vrienden en nauwelijks thuis zijn helpt niet.

*gooit ben&jerry's*

niet dat dat echt helpt maargoed
Oud 10-06-2008, 19:10
Rob
Rob is offline
omg we gaan naar een rock/metal opera. Hoe gaaf.
Oud 10-06-2008, 19:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
We zijn vandaag alweer 11 maanden samen en eigenlijk vind ik dat echt zo'n nietszeggend aantal maanden. Negen vond ik leuk want dat is driekwart jaar, tien vond ik leuk want dat is tien en twaalf is een jaar maar met 11 heb ik niet zoveel Zie heb vandaag ook niet maar hij stuurde wel een heel lief smsje dat hij nog steeds heel veel van me houdt en het leuk vond met me. En dat ben ik gewoon helemaal met hem eens dus het zit gewoon nog altijd supergoed en ik weet zeker dat we die 12 maanden ook gaan halen en dat is gaaf want toen we eraan begonnen hadden we nooit gedacht dat dit zo lang zou gaan duren
Oud 10-06-2008, 19:52
Verwijderd
gaat goed, zie hem vrijdag of zaterdag weer, en dan gaat hij m'n vrienden uit emmen zien! de rest van m'n vrienden kent hij al, want ik ken hem via gezamenlijke vrienden. nouja, tot nu toe vindt iedereen het wel leuk geloof ik, maar één van m'n beste vrienden sprak vanmiddag ineens z'n twijfels uit, en eigenlijk vond ik dat helemaal niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 23:47
I C U
I C U is offline
Wow, zondagavond een geweldig mooi geluksmomentje... Tis zo fijn met 'm en ook al heeft hij me aardig laten schrikken, toch... Ja. Damn, he's sexy.
Oud 11-06-2008, 02:05
vedetje
vedetje is offline
nu mis ik hem... het is alweer van vrijdag geleden dat we elkaar zagen

bah, ik ben niet echt tevreden met mijn leventje, maar ergens denk ik omdat ik een chronisch tekort aan slaap heb
Oud 11-06-2008, 06:41
Verwijderd
Ik moet zo kei en keihard gaan fietsen, maar hij komt om 11u al=D Dus nog maar 3 uur en een kwartier
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 10:45
Neko*
Neko* is offline
@SA; dat weet ik wel, maar dat is moeilijk. Reactie op je brief komt echt binnenkort hoor! Maar pfff, tijdtekort en stress enzo.
Oud 11-06-2008, 12:53
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Citaat:
*gooit ben&jerry's*

niet dat dat echt helpt maargoed
Haha, je hebt me in ieder geval wel laten lachen
Reageren

Regels voor berichten