Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En om maar weer ontopic te gaan; het bovenstaande zinnetje gaat het eigenlijk om, al betekende het vreemdgaan niets.. waarom gebeurde het dan wel. ![]() Ik ga zo beachen met mn vrind ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het er met mijn vriend ook al eens over gehad en als hij vreemdgaat, maar absoluut met mij verder wil, mag hij dat schuldgevoel lekker in zijn eentje gaan dragen in plaats van mij op te zadelen met een kutgevoel! Pas als hij vreemdgaat omdat er iets mis is tussen ons of hij over mij en ons twijfelt of ikook stomme dingen heb gedaan (door bijvoorbeeld nooit meer tijd voor hem te hebben om hem als vanzelfsprekend zie) wil ik dat hij het me vertelt zodat we samen kunnen kijken of we er nog voor willen vechten of dat "het" er gewoon niet meer is.
Maar, verder zou hij best af en toe met een ander mogen zoenen van mij.. ik weet zo goed dat hij bij niemand kan vinden wat hij bij mij vindt en ik het ben voor hem, dat ik daar niet zo onzeker van zou worden. Maar, in de 2,5 jaar dat we samen zijn heeft hij ondanks dat het dus best mag, nog nooit met een ander gezoend. Dat is pas trouw ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() Hij had het al die tijd al stiekem gepland, omdat we dus 4 jaar met elkaar gaan ![]() Hij was wel blij met zijn gta 4 ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ooh, het gaat zó goed! We zijn leuk samen en woensdag zijn we drie jaar samen. Wil hem verrassen met een dagje weg, eerst even regelen op mijn stage en zorgen dat hij die dag nix te doen heeft. Heb er stiekum nu al zin in
![]() Jammer dat we elkaar alleen woensdagochtend zien, maar ach, eigenlijk wil het allemaal niet zo veel zeggen. Ik ben (weer helemaal) gelukkig met hem en hij met mij ![]() En dan toch beetje jammer dat die vriendschappen allemaal van mijn kant moeten komen. Alsof dat vanzelfsprekend is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan met zekerheid zeggen dat hij nog nooit met een ander heeft gezoend, omdat hij dat dus gewoon zou kunnen vertellen omdat ik daar niet echt een probleem mee heb. En dat is omdat hij de behoefte gewoon nooit heeft gevoeld, nou dat vind ik behoorlijk trouw ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@Neko: Om nog even te reageren op je andere post, in het vorige topic. Dat wilde ik toen al doen, maar ik moest er even over nadenken.
![]() ![]() ![]() ot: Hahaha, vanmorgen stond er ineens een pot gel op mijn tafeltje. Uh.... ![]() ![]() |
![]() |
|
Haha wow wat een aandacht opeens op 1 avond, volgens mij spreken ze t met zn allen af.
En vroeg me af wanneer de sex jongen weer eens zou bellen, nou gister avond was dan dat moment. Was wel gezellig, ook serieus gepraat over zijn bindingsangst en mijn ehm ook soort van bindingsangst. Ik schijn bindingsangst te hebben voor de jongens die me écht leuk vinden en serieus iets willen. Nergens last van bij jongens die me niet echt leuk vinden en vooral niks serieus willen. Hm hopelijk draait het nog een keer om, zou wel handig zijn. En hij vond het echt niet leuk toen ik vertelde dat ik ook iemand zag, muhawa! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
ummmmonzekeronzekeronzekeronzekerblaat
Zijn moeder zei tegen hem dat ik mooie tanden had, oh, nou, dus! ![]() Voor de rest slaapt hij hier eigenlijk elke nacht de laatste paar week, en alleen op zondag en maandag of dinsdagnacht niet. Hij heeft hier een hele tas vol kleren rondslingeren en plastic zakjes met z'n pilletjes en troepjes en hij zegt al een week dat hij es een tandenborstel aan moet schaffen voor hier. En m'n zusjes mogen hem. ![]() Nu MIJN ouders nog, yikes. Laatst gewijzigd op 10-06-2008 om 12:41. |
![]() |
||
Citaat:
OT: goed ![]()
|
''How do we reverse the chemistry?
I don't want us to be the end of me This love is taking all of my energy '' Ik wil dat het over is. Over en uit. Geen energie meer aan verspillen, meer dan 4 uur slaap per nacht, niet meer piekeren, niet meer huilen, geen frustratie meer, geen verontwaardiging etc. Afleiding in de vorm van het oppervlakkige leventje wat ik me nu heb aangemeten in de zin van veel feesten, leuke dingen doen met vrienden en nauwelijks thuis zijn helpt niet.
||
Citaat:
*gooit ben&jerry's* niet dat dat echt helpt maargoed ![]()
|
We zijn vandaag alweer 11 maanden samen
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
gaat goed, zie hem vrijdag of zaterdag weer, en dan gaat hij m'n vrienden uit emmen zien! de rest van m'n vrienden kent hij al, want ik ken hem via gezamenlijke vrienden. nouja, tot nu toe vindt iedereen het wel leuk geloof ik, maar één van m'n beste vrienden sprak vanmiddag ineens z'n twijfels uit, en eigenlijk vond ik dat helemaal niet leuk.
|
![]() |
|
|