Advertentie | |
|
![]() |
|
Vreemde/slechte stelling.
Het getuigt van een gebrek aan emancipatie van welke kant? Van de vrouwen, dat ze hun kind niet naast de urinoirs willen verschonen? Als je zo'n plek wilt in een herentoilet (ik vind wel dat er een heren en een damestoilet moet zijn) zou de herentoilet veel groter moeten zijn dan de damestoilet, aangezien er urinoirs, gewone wc's én een babyruimte in moet. Dat zou ook oneerlijk zij tegenover de vrouwen, dat zij kleinere wc's hebben!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou het een punt vinden als het over mannelijke emancipatie gaat, maar ergens vind ik het wel logisch dat een verschoonplek op het damestoilet is. Ik denk niet dat er veel protesten komen als een man daar even naar binnen loopt met een kind in zijn armen.
|
Ik vind het geen gebrek van emancipatie. Mannen kunnen sowieso nog altijd een dameswc inlopen, zeker met een kind in je hand wordt daar helemaal niet moeilijk over gedaan. Maar het is natuurlijk ook geen enkele moeite om zo'n klaptafeltje in het mannentoilet op te hangen. Neemt helemaal geen ruimte in beslag. Ik snap sowieso ook niet waarom de toiletten gescheiden zijn. Dat vind ik een beetje overbodig
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling:Landen waar vrouwenbesijdenis is toegestaan krijgen geen ontwikkelingshulp PreCiouZ | 92 | 25-08-2008 20:49 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nederlands debat supernova | 16 | 15-01-2006 20:16 | |
nederlandse beschouwing. heb hulp nodig geef je mening zodat ik ze kan gebruiken darksander | 8 | 19-03-2004 21:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kernenergie--> mening stelling kernenergie moet alternatief worde vor fosiele brands ilovemysweettie | 54 | 02-04-2003 20:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling:Voor de mensen in Suriname is het beter als het land bij Nederland Hoort PreCiouZ | 9 | 02-01-2003 14:31 | |
Oproep: Geef je mening over de volgende stelling? mabel007 | 2 | 20-02-2001 08:23 |