Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volledig mee eens dus. Zoenen is vreemdgaan, en dronken zijn zet je misschien aan tot het doen van zulke dingen, maar dronken maak jij jezelf, en niet een ander |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Weet ik veel, ik weet alleen dat het enorm dikwijls gebeurt en dat dat lang niet altijd betekent dat er iets mis was met de relatie. Kheb het vreemd genoeg bij vrienden en kennissen (uiteindelijk) bijna altijd weer zien goedkomen, zelfs bij minder goede relaties die nu al lang weer gedaan zijn. Akkoord, vreemdgaan is zwaar fout en het zal gewoonlijk wel het einde van de liefde betekenen, maar ik krijg er gewoon wat van als mensen op voorhand al van die onnozele regeltjes proberen op te stellen, terwijl het in werkelijkheid altijd om veel ingewikkeldere situaties gaat. En kheb de indruk dat jij eens in de diepste krochten van je ziel moet gaan kijken.
Laatst gewijzigd op 09-10-2005 om 17:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Waarom ik er dan toch nog mijn hoofd over breek: ik ben verliefd op verschillende meisjes (maar weinig kans dat er met een van hen iets van komt dus kdoe geen moeite) en khou mij soms ledig met fantaseren over hoe het zou kunnen gaan als ik met alledrie (ja 3) iets zou hebben. Niet gezond natuurlijk. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Liefde & Relatie |
boosdoener Zonnemeisje | 54 | 12-05-2007 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Amy's liefde Verwijderd | 6 | 24-06-2004 11:46 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
Liefde & Relatie |
zou jij het vertellen? wizzard | 51 | 14-08-2003 11:15 |