Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2008, 07:12
Floris89
Floris89 is offline
Ik heb een relatie van haast 2 jaar gehad met een persoon, dit is zo'n 6 weken uit, momenteel.

Zij had het uitgemaakt, en heeft ondertussen een ander persoon leuk gevonden. Echter, nadat ik inzag dat ik moest veranderen naar wie ik was, wist ze in de eerste instantie niet goed wat ze moest doen. Nu heeft ze besloten te stoppen met die persoon en te kijken of het met mij weer wat kan worden.

Alleen, we zitten beide met het probleem, dat we niet echt verliefd op elkaar worden.. We houden wel van elkaar, als we zoenen is dat niet uit gewoonte, maar echt opnieuw verliefd worden, dat lukt niet. Is dit een probleem? Ikzelf kan het wel enigzins begrijpen, alles is al gewoon en goed enzo. Ligt dit aan het feit dat er wat meer tijd over moet gaan?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2008, 07:22
Verwijderd
T lijkt mij een beetje alsof de passie er uit is. Alsof jullie terug gaan omdat het zo bekend is owso.

Geef het nog even wat tijd. Als er wat begint te knagen weet je vanzelf wat ej moet doen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 07:39
Verwijderd
Vinden jullie het een probleem?

Als dat zo is, zou ik het even aankijken, eventueel los van elkaar (dus niet als stel). Dan merk je vanzelf of het komt en zo niet, dan zul je daaruit je conclusies moeten trekken.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 08:41
Orpheo
Orpheo is offline
wat jullie proberen is zoiets als een vuurtje maken met alleen maar heet houtskool. het smeult niet eens meer, het kan geen vuurtje meer voeden zeg maar.

De pauze kan zorgen voor een nieuw vonkje (zoeken naar de aansteker zeg maar) of het kan het inzicht geven dat het gewoon niet werkt (de magnetron kookt je prakkie toch sneller).
Oud 02-07-2008, 09:25
Verwijderd
Citaat:
wat jullie proberen is zoiets als een vuurtje maken met alleen maar heet houtskool. het smeult niet eens meer, het kan geen vuurtje meer voeden zeg maar.

De pauze kan zorgen voor een nieuw vonkje (zoeken naar de aansteker zeg maar) of het kan het inzicht geven dat het gewoon niet werkt (de magnetron kookt je prakkie toch sneller).
winnaar
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 09:43
Verwijderd
Mja, ik weet alleen dat toen het bij ons na een pauze weer aan was, we beláchelijk verliefd waren. Maar dat gaat op een gegeven moment natuurlijk toch over.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten