Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2008, 19:01
DBB_1990
DBB_1990 is offline
He mensen,

loop al een jaar rond met ruwheid op mijn penis en af en toe komen hierdoor zelfs kleine sneetjes die heel erg prikken als ik me ga douchen..

Het vreemde was toen ik op vakantie was in spanje dat ik er weinig/geen last van had.. Zou dit door het zeewater kunnen komen?(dat dit helpt?)

De plekken waar ik last heb van sneetjes is waar de penis vast aan je lichaam zit zeg maar..

Heb geen seks gehad voordat het is begonnen dus ik weet ook niet waar het ineens vandaan komt..

Het jeukt ook trouwens..

Iemand die mij kan helpen.. ?

bvd
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 20:03
Thee Muts
Thee Muts is offline
Klinkt heel erg als een schimmelinfectie. Vervelend, maar niks ernstig. Even langs de huisarts, die schrijft een middeltje voor (eenmalige antibiotica en/of schimmelzalfje) en dan ben je er zo vanaf
Oud 02-10-2008, 21:46
DBB_1990
DBB_1990 is offline
kan ik hiervoor niet wat halen in de winkel?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2008, 08:15
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
nope, maar niet bang zijn, veel mensen hebben daar wel eens last van. Die huisarts is er om je te helpen en niet om je bang te maken.
Oud 04-10-2008, 16:01
blablatje
blablatje is offline
Nou ja, je zou een creme tegen voetschimmels kunnen kopen bij de drogist, en kijken of dat helpt, en als het niet helpt alsnog naar de huisarts gaan. Maar ik heb eigenlijk geen idee of het wel een schimmelinfectie is, want de basis van de penis is niet echt een gebruikelijke plek voor een schimmel. Eigenlijk denk ik dat het sowieso een goed idee is om naar de huisarts te gaan, zodat die kan kijken wat het is of je door kan sturen naar een dermatoloog (huidarts).
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten