Advertentie | |
|
![]() |
|
'Retard' betekent niet dat het voor mongolen geschikt is.
Het betekent dat het een vertraagde opname/afgifte is. Elders in dit forum is ooit een zinnig topic met uitlegsels geweest. Maar ik neem aan dat je daar inmiddels niks meer aan hebt. Ik hoop dat dit een hoax is. 2 pakjes? Jezus.
|
rechtstreeks van erowid:
Oral DXM Dosages Threshold unknown Light 100 - 200 mg Common 200 - 400 mg Strong 300 - 600 mg Heavy 600 - 1500 mg Risk of Death 2,500 - 20,000 mg 1 Duration : 4 - 8 hours Zelf hanteer ik hogere doseringen, ik zou 450-600 mg een normale dosering noemen, daaronder laag (en onder de 200 threshhold) en daarboven hoog, zeg 600-900 mg. Maar als je de doseringen van erowid hanteert zit je iig redelijk safe. Ik ben overigens 1 m 87 en een kilootje of 75. /quote
|
Het enige advies wat ik je kan geven als het echt niet goed met je gaat is 112 bellen, vertellen wat je ingenomen hebt en een ambulance laten komen om je op te laten halen. Hier kan verder niemand ook maar iets voor je doen. Verder proberen zo rustig mogelijk te blijven en vooral niet in paniek raken.
Het is nu al te laat helaas maar ik keur dit absoluut af. Het is voor iemand met een psychische aandoening per definitie verkeerd om drugs te gebruiken in welke vorm dan ook. Daar komt nog eens bij dat je alleen bent en een middel ingenomen hebt waarvan je voor zover het mij duidelijk is geen idee hebt wat het doet. De ideale combinatie om heel erg slecht op te gaan.
Am I just stoned? Laatst gewijzigd op 30-07-2008 om 18:51. |
![]() |
|
of waarom zou je uberhaupt zo dom doen als je al depressief bent aangelegd? of waarom ga je niet meteen op een spoor liggen om te kijken of je daar ook trippy van wordt?
|
Dit is of nep, of een poging tot aandacht trekken. In beide gevallen denk ik dat het psychologie forum meer geschikt is dan deze.
Maar goed, aangezien het ook waar zou kunnen zijn; als je merkt dat je niet goed reageert op iets, gebruik dan zéker niet meer.
|
![]() |
|
|