Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2008, 09:29
Athlon
Athlon is offline
Misschien verkeerde topic, maar is van alles een beetje...

======

Mijn vriendin had haar vakantie met ouders en een goede vriendin al geboekt voor ze mij kende.
Ze zijn nu sinds 2 dagen in Zuid Frankrijk vlakbij Marseille. Ze blijft er 3 weken.

Nu heb ik zelf vanaf morgen ook vakantie.

Haar ouders wilden me wel meenemen, maar waren bang dat haar vriendin dan een soort 3e been zou worden als ik er ook was, dus kozen ze ervoor dat niet te doen. Dit tot mijn grote spijt.
Mijn vriendin zou het diep in 'r hart vast leuk vinden als ik opeens, onaangekondigd, voor haar zou staan. Wat de rest ervan vind, baarde me zorgen. Maar ach; je hebt een doel in je leven zeg ik dan maar.
Aangezien ik geen 3 weken thuis wil zitten, heb ik besloten dat ik haar toch wil opzoeken daar.

Nu ga ik voor het eerst sinds 10 jaar weer vliegen. Alleen dus dit keer, naar Montpellier met Transavia.
Na een hoop wikken en wegen heb ik besloten de vlucht te boeken, en als verrassing daar opeens ook te zijn vanaf woensdagavond a.s.

Daarna, volgens de routebeschrijving, is het 33 minuten rijden naar de plaats van de camping.

Wat zou je zelf doen? Je mist je vriendin, hebt zelf vakantie... Zou je er ook heengaan?

Waarop moet ik allemaal letten als ik daar aankom? Is iemand zelf weleens op de luchthaven van Montpellier geweest? Ik vertrek vanaf Schiphol, en dat ken ik nog wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2008, 09:36
I C U
I C U is offline
Hm. Ik weet niet of ik er zelf heen zou gaan. Ik zou in elk geval even overleggen met m'n vriend. Het zou me zeker leuk lijken, dus wat dat betreft. Ik zou er ook niet de volledige 3 weken heen gaan, onder andere vanwege die vriendin, in jouw geval. Ik denk dat overleggen voor mij het sleutelwoord zou zijn.

Hoe lang ben je van plan daar te blijven?

Ehm, tja, ik denk dat je er wel een autoverhuuriets hebt, dus ik zou daar een auto huren. Hopelijk heb je navigatie of kun je kaartlezen, dan komt het vast goed.
Oud 30-06-2008, 09:40
*** is offline
Pff nee, als het een bewuste keuze was je niet mee te nemen, zou ik zeker geen 2,5 komen. Hoogstens een weekje op het einde...
Kon je zelf niet met anderen op vakantie? (En later een weekje of weekendje met je vriendin?)
En ja dat vliegveld, dat wijst voor zich lijkt me. Je hebt altijd je mond om te vragen en ze kunnen zeker op een vliegveld wel Engels en je verstaat neem ik aan ook nog wel wat Frans.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 09:40
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Omg. Ik weet niet of ik dat wel op prijs zou stellen. Ik heb me voorbereid op een vakantie samen met mijn vriendin en dan staat je vriend ineens onaangekondigd op de stoep
Als vriendin van zou ik het uberhaupt vervelend vinden, want dan is ze alsnog het derde wiel aan de wagen. De ouders zouden het ook niet zo leuk vinden, gezien ze van te voren hebben gezegd dat je eigenlijk niet mee mocht. En je vriendin zal tussen twee (of zelfs) drie vuren zitten, tussen haar ouders en vriendin en jou. Ik denk dat het een totaal onprettige sfeer met zich mee brengt.
Nu wil ik je niet ontmoedigen, maar ik vind het een slecht plan

Waarom je het doet is logisch, je bent verliefd en kunt geen drie weken zonder je vriendin. Dat is eigenlijk zorgwekkender. Zorg voor een eigen leven. Ga lekker met vrienden op vakantie of alleen!
Oud 30-06-2008, 09:42
Promillage
Promillage is offline
Ik wil niet lullig doen ofzo, maar zo schop je wel opeens de plannen van anderen in de war als je opeens onaangekondigt op de stoep staat. Ik denk dat je ook wel rekening moet houden met de ouders en de vriendin. Je dringt jezelf toch wel een beetje op. Ik zou er niet heen gaan en gewoon jezelf voor die drie weken vermaken.
Oud 30-06-2008, 09:44
Verwijderd
Eerst contact opnemen met ouders/vriendin van je vriendin, zodat het voor HAAR een verassing is, maar zij er van weten. Dan is de kans dat je boze gezichten krijgt en daarna teruggestuurd worden veeel kleiner. Anders verpest je de boel voor je vriendin, lijkt mij..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 09:45
groovy
groovy is offline
Eigenlijk vind ik ook niet dat je moet gaan..ik bedoel, ze hebben dingen gepland en gaan met de auto veel reizen, denk aan praktische dingen, pas jij er nog in de auto als ze één van hun geplande tripjes gaan ondernemen ?

En daarbij is alles afgestemd op het aantal personen wat er nu is..je schopt hun plannen zo in de war en daarbij laat je zien geen respect te hebben voor de mening van je schoonouders..ik hoop voor jou dat je maar 2 à 3 dagen gaat en dan weer gaat! Dan kan het nog enigzins leuk overkomen

Maar als je daar blijft tot en met het einde, vind ik eerlijk gezegd nogal aso..je dringt jezelf op en die ouders betalen toch alles..en daarbij gooi je dan hun vakantieplannen in de war..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Ik wil niet lullig doen ofzo, maar zo schop je wel opeens de plannen van anderen in de war als je opeens onaangekondigt op de stoep staat. Ik denk dat je ook wel rekening moet houden met de ouders en de vriendin. Je dringt jezelf toch wel een beetje op. Ik zou er niet heen gaan en gewoon jezelf voor die drie weken vermaken.
Dat ja. Ik zou het wel leuk vinden om m'n vriendje plotseling te zien, maar alsnog lullig voor die vriendin die ik mee had genomen en m'n ouders, en een beetje twijfelachtig dat m'n vriendje zich niet 3 weken zonder mij zou kunnen vermaken/zelf vakantieplannen kan bedenken

Edit: Ik zou dus ook even langsgaan en dan vervolgens een beetje door die buurt gaan trekken, als ik het ticket al gekocht had. Iig zeker niet 3 weken bij hun blijven hangen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 10:03
Qimm
Qimm is offline
Nee
Oud 30-06-2008, 10:13
Arwyn
Arwyn is offline
Ik ben het toch wel heel erg eens met de reacties hierboven.
Het klinkt allemaal heel leuk, lief en romantisch, maar je schopt wel hun plannen in de war.
Daarnaast hebben haar ouders al aangegeven dat ze liever niet willen dat je mee gaat. Als je dus na een half weekje op komt dagen en daarna gelijk 2,5week blijft, denk ik niet dat ze daar blij van worden!

Heb je geen vrienden die deze 3weken ook vrij zijn? Dan gaan jullie toch met de auto oid naar Frankrijk. Dan kun je haar altijd een dagje opzoeken (verassing!) maar de rest van de vakantie 'verstoor' je niet op die manier, zo ben je gewoon zelf weg.

Edit: Alles wat Morgan zegt.. *knikt*
Oud 30-06-2008, 10:26
JanDeVries
JanDeVries is offline
Okee ik wil even de enige zijn die zegt dat je het wél moet doen, zodat als je het ook daadwerkelijk doet en je relatie loopt tijdens die vakantie níet volledig kapot en op de klippen omdat je je als een bezitterige stalker gedraagt, ik er een superslecht tienerboek over kan schrijven.
Oud 30-06-2008, 10:36
Verwijderd
^ haha

als je mijn vriend was en je zou onaangekondigd langskomen zou ik het uitmaken. zoek een eigen leven.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 10:49
palindrome
palindrome is offline
Niet doen, is niet leuk voor haar vriendin, haar ouders zullen het ook niet echt op prijs stellen en je kan jezelf toch ook wel drie weekjes vermaken?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 10:55
zeep007
zeep007 is offline
wat een egoïstische actie zeg...

er is al overleg geweest, het antwoord is nee. en dan ga je het alsnog doen, no matter what die ouders er van hebben gezegd, en hoe kut die vriendin het gaat hebben, omdat er weer zo'n klef stelletje bij zit die geen 3 weken zonder elkaar kunnen, en de plannen van die vakantie ook nog door elkaar schoppen...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 11:11
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Ik vind sommige reacties hier wel een beetje lullig, want die jongen heeft goede bedoelingen!

Als je wilt gaan, dan zou ik voor bijv. 2 nachten gaan (in het weekend bijvoorbeeld). Meer dan dat moet je zeker niet doen, aangezien haar ouders en haar vriendin dat niet op prijs gaan stellen. Verder moet je er ook rekening mee houden dat je haar waarschijnlijk nog niet zo lang kent. Ik denk dat het beter is om in het begin een beetje rustig aan te doen.
Oud 30-06-2008, 11:22
Verwijderd
Ik vind het wel een romantische actie, op zich. Zou het zelf wel waarderen als mijn vriendje stiekem een hele reis had afgelegd om ineens voor mijn neus te staan.

Maar wat doe je dan, praktisch gezien? Neem je je eigen tent mee en regel je voor jezelf een plekje op die camping?
En hoe lang wil je er blijven?
Want kijk, ik vind een hoop van de reacties hierboven wel overdreven, maar ik vind toch dat je het niet kunt maken om er de volle 3 weken te blijven. Ik snap wel dat je het zou willen, maar dat kun je echt niet doen. Het punt is, dat je toch moeilijk steeds in je eentje kunt gaan eten, 's avonds wat gaat doen, etc. Dus moet je toch vaak samen met de familie van je vriendin en haar vriendin zijn, terwijl die ouders ervoor hadden gekozen om dat niet te doen. Dat lijkt me echt een vervelende situatie.

En het idee van zelf een paar vrienden meenemen en dan een paar dagen bij je vriendin op de camping blijven en daarna verder gaan en andere plaatsen bezoeken is nog het meest logisch. Daar kan niemand wat op tegen hebben, denk ik.
En als je maar eventjes zelf blijft, een paar dagen, is het ook niet erg. Maar meer dan een week is al te veel denk ik.

En wat vond je vriendin zelf van de beslissing van je ouders? Legde zij zich er naar je idee gemakkelijk bij neer, of niet?

Maar ik begreep dat je al geboekt hebt? Hoe ga je dat nu doen?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Eerst contact opnemen met ouders/vriendin van je vriendin, zodat het voor HAAR een verassing is, maar zij er van weten. Dan is de kans dat je boze gezichten krijgt en daarna teruggestuurd worden veeel kleiner. Anders verpest je de boel voor je vriendin, lijkt mij..
Dit kan ook slim zijn. Maak die ouders in ieder geval vantevoren duidelijk dat het als verrassing is en maar voor een paar dagen is.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 11:55
Verwijderd
Ik denk dat je je vriendin ermee in een lastig parket brengt.

Uiteraard wil zij jou ook zien, maar er is kennelijk over gesproken en er is besloten dat het geen goed idee is.

Als je toch gaat kom jij terug op een beslissing die jullie met z'n allen niet voor niets hebben genomen.

En voor die vriendin van je vriendin lijkt het me al helemaal niet leuk.

Ik zou niet gaan en je drie weken zonder haar vermaken en smachtend op elkaar wachten en lekker in de herfst of nadat zij terug is met z'n tweeën weggaan.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 11:59
Verwijderd
niet doen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 12:33
Verwijderd
Nee joh niet doen. Slecht plan om alle redenen die hierboven worden genoemd.

Als je 3 weken nix te doen hebt:

Gebruik die tijd. Ga oude vrienden opzoeken of ga naar een uitermate saai museum waar jij graag naar toe wil. (en niemand wil mee)

Laatst gewijzigd op 30-06-2008 om 12:45.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 12:41
Lorelei
Lorelei is offline
Ik zou het niet doen. Als jij het wil gaat doen, zou ik je aanraden om kort te gaan. Een paar dagen. Zeker geen week of langer.
Oud 30-06-2008, 13:10
Verwijderd
Aangename verrassing..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 13:24
Verwijderd
Ligt er helemaal aan wat voor een last jij van plan bent hen te bezorgen (zorg je voor je eigenonderdak) en hoe lang je van plan bent te blijven...

Als mijn vriend in deze situatie een weekendje zou langskomen dan zou ik dat erg leuk vinden. Alleen niet als dat dan idd lastig word met vervoer en plannen en onderdak, en dat mijn vriend dus dan de komende 2.5 week van vakantie ook blijft. Bel haar ouders even, blijf maar een paar dagen.... en dan zit het wel goed... dunkt me.

(En over het vliegen van NL-FRA zou ik me dus totaal niet druk maken, da's echt een eitje)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 13:56
Verwijderd
Mafkees.

WAT DOE JE
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 15:00
gurl19
gurl19 is offline
Ik ben ook benieuwd hoelang je gaat blijven?! En waar je gaat slapen?!
Ik vind het op zich wel leuk, ik zou het ook wel waarderen. Maar aangezien haar ouders al nee hebben gezegd, had ik het wel eerst met hen overlegd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2008, 15:22
Iduna
Iduna is offline
Jouw vriendin is op vakantie met haar ouders. Haar ouders hebben jou (uiteindelijk toch) niet uitgenodigd. En dan kom je toch? Natuurlijk vinden ze je vast aardig, maar zo onaangekondigd komen, is asociaal.

Een verrassing is leuk als het alleen je vriendin betreft, maar nu zijn die ouders van haar er ook bij betrokken terwijl ze dat misschien niet eens willen?

In drie weken tijd hoef je echt niet alleen maar thuis te zitten. Je kunt ook met vrienden naar buiten gaan en dat soort dingen. Als je actief blijft, mis je de ander ook minder en dan heb je toch nog een leuke vakantie.

Maar goed, je hebt dus al een ticket geboekt..
Dan zou ik haar ouders maar even op de hoogte stellen van je komst (even bellen).
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 15:31
Verwijderd
Wat had je anders gedaan als je geen vriendin had? Was je dan met vrienden op vakantie gegaan? Hoe had je je dan vermaakt?

Hoe lang hebben jullie een relatie? Ik kan me best voorstellen dat, als jullie nog maar kort een relatie hebben, het erg opdringerig kan overkomen als jij ineens onverwacht voor hun neus staat. Niet alleen bij die ouders maar ook bij je vriendin (en vriendin van vriendin).
Het idee is best leuk maar had het idd wel met haar ouders overlegd. Daarnaast was een paar dagen leuker geweest dan ongevraagd 2,5 week mee op vakantie te gaan.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 16:32
Verwijderd
Haha, grappig. Mijn vader heeft vroeger toen ie nog net wat met mijn moeder had, begin jaren '70, zoiets gedaan.

Mijn moeder ging met haar ouders (en volgens mij haar broers ook) naar Spanje ergens op vakantie, en mijn vader besloot toen samen met een studievriend (of twee) haar achterna te reizen. Het was geloof ik niet helemaal onaangekondigd (alleen mijn moeder wist van niets, haar ouders wel) en ik weet niet of hij de rest van de vakantie is gebleven of een paar dagen en toen weer verder met zijn vrienden is vakantievieren.

Anyway, mijn moeder was blij verrast en haar ouders vonden het ook leuk en romantisch en zwijmel zwijmel en 10 jaar later werd ik geboren!

Moraal: Het kán, maar dan zou ik eerst ff poolshoogte nemen bij haar ouders of die wel op je zitten te wachten ivm die vriendin van jouw vriendin
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 17:37
palindrome
palindrome is offline
TS: en, al geboekt?

Iedereen heeft het hier trouwens over de ouders maar ik vind het eigenlijk nog lulliger voor de vriendin van je vriendin. D'r ouders zullen zich nog wel met z'n tweeen vermaken, maar kan me voorstellen dat dat voor die vriendin nog lastiger is als je bij je kleffe verliefde vriendin en haar vriendje bent.
Ik vind het wel lief bedacht opzich, maar ook een beetje egoistisch dus.
Als je met een vriend inderdaad voor een paar daagjes langs zou gaan, zou ik het nog anders vinden maar je bent echt van plan de volledige verdere vakantie te blijven?

En hoe doe je dat met de accommodatie? Is er wel een extra plek om te slapen? En boek je gelijk een terugvlucht? En betaal je je eten/drinken daar zelf? Misschien lijkt het allemaal vergezocht, maar het zijn wel allemaal extra dingen die erbij komen kijken als je de beslissing maakt om toch te gaan.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 17:41
RockaholiC
RockaholiC is offline
beetje egoistisch om te doen plus dat je daarnaast de door hun genomen beslissing in de wind slaat en die dus niet respecteert. je ziet 'r na drie weken weer hoor, gun haar een leuke tijd met haar vriendin en ga gewoon met je eigen vrienden op vakantie
Oud 30-06-2008, 19:31
thegoodlife
thegoodlife is offline
Het lijkt me een goed idee om eerst af te wachten of je een smsje krijgt "ik mis je, ..." en dan kan je altijd peilen wat ze ervan zou vinden als je voor haar neus zou staan..
Oud 30-06-2008, 20:17
Verwijderd
wat een grap
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 21:46
deoxyribose
deoxyribose is offline
Niet doen, want je schopt hun plannen in de war. Bovendien zou ik het zelf heel beklemmend vinden als mijn vriendje op vakantie onaangekondigd op mijn stoep zou staan.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 22:48
Verwijderd
Hoe goed kan je met die vriendin opschieten? weet die vriendin hetzelf al als "verrassing"? vond ze het ook goed? kijk ook daarna, anders heb je straks een derde been effect.

Als die vriendin het ook leuk vind, waarom niet? ik snap het probleem niet
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 07:08
Athlon
Athlon is offline
Na een periode weer een reactie van mezelf.

Sommige mensen hier zijn er op tegen, anderen zijn voor.

Het is mijn bedoeling om daar zelf een camping te zoeken.
Ik kan me verder zelf prima alleen vermaken op een camping, waar strand, zon en zee is.
Dus mijn idee is om morgen te vliegen, daar een camping te zoeken in de buurt van waar ze zelf zijn. Gewoon eigen boodschappen doen, eten maken enz. Dan is het mijn idee om bijv. vrijdag eens de camping van hunzelf op te lopen en haar tegen te komen.

En zoals al gezegd; ik ga dan echt niet 2 volledige weken op haar lip zitten, want dan krijg je haatneigingen vanuit ouders en haar vriendin misschien.

Dus als ik er dan ben, laat ik het aan hun over wat ze met mij doen. Als ze me er niet bij willen hebben bij alle dagelijkse bezigheden, vind ik dat goed an ga ik gewoon weer op mijn eigen camping zitten. Vinden ze het wel leuk, dan kan ik altijd mijn tent nog verplaatsen naar hun eigen camping.

Wat haar vriendin ervan vind? Geen idee. Ik kan verder goed met haar opschieten. Ze heeft er zelfs voor gezorgd dat mijn vriendin en ik bij elkaar kwamen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 07:21
Verwijderd
Sorry maar dan nog vind ik het jezelf opdringen.

Denk je niet dat zij uit het sociale oogpunt jou dan toch uitnodigen? Ik zou het sneu vinden dat jij dat alleen op die andere camping staat.

Ik zou me iig alsnog verplicht voelen om je elke keer uit te nodigen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 07:24
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Als dat je plan is, dan zou ik een auto huren op het vliegveld. Dan ben je heel vrij in wat je allemaal kunt doen en zien in de omgeving

En ik zou nu alvast maar op zoek gaan naar een camping in de omgeving waar je wilt staan. Zeker vanwege het hoogseizoen.
Oud 01-07-2008, 07:33
Verwijderd
Als je daar bent en ze sturen je niet weg zegt dat niet zoveel. Ze kunnen het ook ongepast vinden er op dit moment een drama van te maken en jou weg te sturen. Je zet ze nog steeds voor het blok en geeft ze weinig keus.

Daarnaast zou ik het zelf niet zo leuk vinden als ik mijn vriendin en haar vriend samen had gebracht die gozer ongevraagd op zou duiken onder het mom van: 'je hebt ons toch samen gebracht dus je zal het allemaal wel niet zo erg vinden als ik ongevraagd mee kom doen.'

Maargoed, fijne vakantie en ik hoop dat alle partijen je verrassing kunnen waarderen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 07:39
zeep007
zeep007 is offline
Ik blijft het dom vinden. Want het gaat mij om die vriendin van je vriendin. Dat je het goed met elkaar kan vinden, en dat ze jullie gekoppeld heeft, wil niets zeggen over je je het vijfde wiel aan de wagen voelen. Ze vindt het waarschijnlijk leuk voor jullie dat jullie bij elkaar zijn gekomen, maar gaat er spijt van hebben als je zo op de stoep staat.
Haar vakantie gaat naar de klote omdat zo'n verliefd stelletje niet drie weken zonder elkaar kan. Als mijn vriend zoiets zou doen, dan had ik hem vriendelijk verzocht de volgende dag weer te vertrekken.

Daarbij komt; jij zegt dat ze zelf maar moeten bepalen wat ze met je doen. Dat vind ik nogal tenenkrommend. Ze hadden al nee gezegd, maar daar trok je ook weinig van aan. En nu gaan ze dat vast niet nog een keer zeggen omdat je er al bent. Je zet ze al in een positie, om vervolgens heel stom te zeggen dat ze het allemaal zelf mogen bepalen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 09:55
Yolcu
Yolcu is offline
Laat ik het zo zeggen: als je mijn vriend zou zijn en je zou me zoiets flikken, dan zou ik je echt nooit meer hoeven te zien. Dit is geen leuke verrassing, dit is je zin doordrijven terwijl je al weet dat je niet gewenst bent. Je weet zelf ook dat je ze (je schoonouders, je vriendin en haar vriendin) voor het blok zet en dat kan nooit goed gaan.

Get a life joh, vermaak jezelf deze 3 weken en als je vriendin dan weer terug is, heeft ze weer genoeg tijd voor jou.
Oud 01-07-2008, 09:58
polichinelle
polichinelle is offline
wat een belachelijk idee
Oud 01-07-2008, 11:37
Verwijderd
k vraag me echt af of TS het plan nog doorzet en hoe het dan afloopt
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 11:50
Athlon
Athlon is offline
Ik heb al in sms-jes laten blijken dat ik graag wil komen.

Ze waren een tent aan het opzetten, die stond leuk, en ik kreeg dat per sms.
Waarop ik geantwoord heb: Kan de mijne er nog naast ook? Heb ook zin in vakantie ahahaha.

Daarop heb ik nog niets terug ontvangen, maar is ook pas een half uurtje geleden, en sms-en is vrij duur vanuit daar.

Ik heb nog steeds het plan om morgen te vertrekken.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 11:51
Verwijderd
Citaat:
wat een belachelijk idee
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 11:59
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
Ik heb al in sms-jes laten blijken dat ik graag wil komen.

Ze waren een tent aan het opzetten, die stond leuk, en ik kreeg dat per sms.
Waarop ik geantwoord heb: Kan de mijne er nog naast ook? Heb ook zin in vakantie ahahaha.

Daarop heb ik nog niets terug ontvangen, maar is ook pas een half uurtje geleden, en sms-en is vrij duur vanuit daar.

Ik heb nog steeds het plan om morgen te vertrekken.

En jawel; sms terug;

'Ik zou niks liever willen, schat!'
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 12:15
Verwijderd
nou ik hoop voor jou dat het allemaal goed komt. Veel plezier en fijne vakantie iig
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 12:22
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
En jawel; sms terug;

'Ik zou niks liever willen, schat!'
Ja dat zegt ze omdat ze denkt dat ze je 3 weken niet gaat zien en omdat ze wil laten merken dat ze je mist. Niet als aanmoediging of je toch alsjeblieft in het vliegtuig wilt stappen om naar haar toe te komen zodat je haar vakantie kunt verzieken en die van haar ouders en vriendin erbij..

Hou je ons wel op de hoogte? Dit kan niet anders dan totaal slecht aflopen
Oud 01-07-2008, 12:43
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Ja dat zegt ze omdat ze denkt dat ze je 3 weken niet gaat zien en omdat ze wil laten merken dat ze je mist. Niet als aanmoediging of je toch alsjeblieft in het vliegtuig wilt stappen om naar haar toe te komen zodat je haar vakantie kunt verzieken en die van haar ouders en vriendin erbij..
Dit wilde ik net gaan typen.

En verder ben ik van mening dat je niét moet gaan en dat je die familie niet zo voor het blok kunt gaan stellen. Dat vind ik echt enorm egoïstisch. Kijk, als jouw vriendin daar nou alleen met haar ouders zat, was het een ander verhaal geweest en dan had je waarschijnlijk ook wel meteen mee gemogen. Het is toch duidelijk waarom je niet mee mocht/kon...accepteer dat nou gewoon en vermaak je zelf. Als je je zo goed alleen kunt vermaken, ga dan lekker alleen op vakantie of ga thuis wat leuks doen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 12:53
Verwijderd
Iedereen doet hier zo negatief over vakanties verzieken en het zoveelste wiel aan de wagen, wie weet vind die vriendin het wel leuk... en de ts is duidelijk niet van plan bij hen op de 'stoep' te staan en vervolgens alles van die ouders te verwachten... maar gaat gewoon zelfstandig heen. Ik vind het best kunnen. Het zal hoogstens wat irritatie oproepen mochten die ouders en vriendin het totaal niet leuk vinden... maar gezien de TS niet van plan is op dezelfde camping te gaan staan tenzij daarvoor uitgenodigd... ziei khet probleem niet zo.

Dus, fijne vakantie en ik hoop dat het een leuke verrassing is voor je vriendin, en vergeet niet aardig te zijn tegen pa,ma & vriendin en jezelf niet teveel opdringen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Iedereen doet hier zo negatief over vakanties verzieken en het zoveelste wiel aan de wagen, wie weet vind die vriendin het wel leuk... en de ts is duidelijk niet van plan bij hen op de 'stoep' te staan en vervolgens alles van die ouders te verwachten... maar gaat gewoon zelfstandig heen. Ik vind het best kunnen. Het zal hoogstens wat irritatie oproepen mochten die ouders en vriendin het totaal niet leuk vinden... maar gezien de TS niet van plan is op dezelfde camping te gaan staan tenzij daarvoor uitgenodigd... ziei khet probleem niet zo.
Kan me het niet voorstellen - hoe graag ik de vriendjes van mijn beste vriendinnen ook mag, hoe leuk ik het ook vind met z'n 3en, ik moet er niet aan denken om mijn hele vakantie lang met z'n 3en op te trekken. Ik wil ook quality time met haar alleen! (en hetzelfde geldt natuurlijk voor het stelletje, dan, terwijl dat niet afgesproken was).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten