Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Kijk eens op www.schoolweb.nl naar studies of doe een studiekeuzetest(niet dat die zo betrouwbaar zijn) maar gewoon als orientatie en als je een aantal studies uit hebt gekozen die je misschien wel iets lijken ga dan naar een open dag en dan zie je meestal wel of het iets voor jou is of niet
![]() Nouja nog veel succes ermee ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je kunt ook van alle opleidingen die je interesseren brochures opvragen. In zo'n brochure staat een heleboel informatie en je hoeft er niet voor te reizen. De studies die je aanspreken kun je dan bezoeken.
Overigens is begin V5 een goed moment om te beginnen. Je kunt je rustig orienteren zonder een beslissing te hoeven nemen. Ik ben ook zo vroeg begonnen en halverwege V6 wist ik het precies. (Jammer dat ik nu een jaar extra moet wachten voordat ik mag beginnen omdat ik gezakt ben).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Onderzoek naar studiekeuze advies LSVB_2014 | 0 | 24-03-2014 13:59 | |
Studeren |
Hoe ontwikkel je studiekeuze-skills? Tom Dekker | 7 | 17-01-2013 12:10 | |
Studeren |
Hoe maak je BEWUST de juiste studiekeuze? Cas Kramers | 1 | 08-03-2012 07:08 | |
Studeren |
Twijfels bij studiekeuze? Tips en tools voor scholieren door studenten Maart88 | 0 | 17-01-2012 12:16 | |
Studeren |
scholieren.com/studiekeuze - feedback gevraagd Simon | 36 | 15-09-2011 14:57 | |
Studeren |
Studiekeuze: Twijfels, twijfels, twijfels... mrme | 5 | 01-07-2008 20:45 |