Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2008, 22:06
m!ke
m!ke is offline
Ik heb sinds vandaag elke keer als ik probeer te eten stekende oorpijn in mijn rechter oor, het is echt ondraagelijk

Zou dit een oor ontsteking kunnen zijn? Ik meen dat het uit het midden van mijn oor komt, en het rare is dit is alleen als ik kauw tijdens het eten
Heb nog nooit echt een oor ontsteking gehad..

Iemand advies? Tips?
Thanks
Oud 22-07-2008, 12:49
SuperSanne
SuperSanne is offline
Zou heel goed kunnen. Probeer eerst een tijdje je neus te sprayen, want het kan ook een verstopte buis van eustachius zijn. Als dat niet helpt kun je beter naar de KNO-arts. Bij mij begon de ellende toen ik 4 was en ik moest tot m'n 20ste elk jaar buisjes, maar meestal loopt het zo'n vaart niet
Oud 23-07-2008, 00:31
Verwijderd
Ik heb ooit een kaakholteontsteking gehad. Ik weet niet meer precies hoe dat was enzo, maar misschien is het eerder zoiets? Ik geloof dat ik toen ook last had van mijn oor. Ik weet in ieder geval nog dat ik het vreemd vond dat het een kaakholteontsteking was omdat ik het niet uit mijn kaak voelde komen. Maar als je zo'n last bij het eten hebt, kan dat misschien met je kaak te maken hebben?

Nouja, beetje een nutteloze post. Probeer inderdaad eens neusspray en misschien iets van een ontstekingsremmer (ibuprofen bijvoorbeeld). Als het aanhoudt naar de huisarts (meteen KNO lijkt me een beetje overdreven, huisarts zal het wel zeggen als dat nodig is).
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 11:52
Verwijderd
Kan inderdaad vanalles zijn. Ontstekingen in de kaak kunnen inderdaad uitstralen naar het oor en zelfs ook kaakgewrichtsaandoeningen kunnen uitstralen naar het oor.
Is er ook een verandering in je gehoor?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten