Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Lees dit : http://www.laddertheory.com/
Er zal een wereld voor je open gaan. Op die site zal je veel generalisaties vinden maar er zit wel een kern van waarheid achter. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit las ik toen ik 16 was of zo.. Ze hebben de site aantrekkelijker gemaakt zo te zien. |
![]() |
|
Als je echt goeie vrienden met haar bent, zal dit best lastig kunnen worden.
Ik zelf heb een beste vriendin, en verliefdheid speelt bij ons , euhm... Heel gek. Het is een paar keer mis gegaan, ik vond 't zwaar kut, dus let daar op. xD Ik zou 't gewoon proberen te vertellen, en kijken hoe ze reageert. En als het eenmaal nee is, niet achter der aangaan zoals mij. Je mist dan zowiezo kansen bij andere, en het kan je pijn doen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is meer van dat we sinds het 3e jaar elkaar steeds meer spreken, maar ik spreek haar weinig op school en ook weinig op msn. Meer in de kroeg of bij haar thuis, maar ze is nogal naïef, dus ziet ze niet snel in dat ik haar leuk vind. Maar misschien vergroot dat nog wel de kans op iets anders sinds we niet elkaars beste vrienden zijn? Er speelt ook geen broertje effect ofzo. |
![]() |
|
![]() |
HAHA! ik heb juist het omgekeerde, nouja dat ik een jongen ken vanaf de eerste en dat ik met hem vrienden ben geworden maar dat hij NIKS doorheeft
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Psychologie |
de vakantie van men leven, maar nu... vedetje | 7 | 20-08-2003 18:59 | |
Psychologie |
hoe moet het verder? black~light | 16 | 03-07-2003 12:46 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Liefde & Relatie |
Als je naar een pretpark gaat met zijn 2en, wat is dan het belangrijkste? Tiger_Wolf | 31 | 16-06-2002 16:42 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |