Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2008, 14:13
Fosca
Fosca is offline
Ik heb me te laat ingeschreven voor de studie Psychologie aan de UvA. Daarom doe ik niet mee met de loting maar sta ik op de wachtlijst. Nu kreeg ik van studielink dit bericht:

Beste Lisa, Voor een aantal fixus opleidingen blijken nog plaatsen over te zijn. Indien je dat wilt kan je je nu voor de 2e lotingronde voor een van deze opleidingen aanmelden. Je ontvangt een brief van de IB-Groep waarin staat voor welke opleidingen je kunt aanmelden. Met vriendelijke groet, Studielink

Ik ben nog een maand in het buitenland en kan de brief dus niet lezen. Iemand met hezelfde die wel de brief heeft gehad?

Daarbij snap ik het ook niet, als er nog plaatsen over zijn is het toch logischer dat ze de wachtlijst afwerken in plaats van een nieuwe loting met een nieuwe inschrijving?
Oud 26-07-2008, 19:36
blablatje
blablatje is offline
Heeft niemand die je kent je huissleutel? Dan kan je diegene vragen om de brief voor je te scannen en te mailen, of de inhoud door te bellen.
De nieuwe loting is denk ik zodat mensen die staatsexamen hebben gedaan ook een redelijk eerlijke kans krijgen om mee te loten.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2008, 13:32
Lotte
Lotte is offline
Ik vermoed dat er in die brief staat dat je je via Studielink moet aanmelden voor die loting, op internet dus. Ik zou daar eens kijken of je via internet jezelf nu kan inschrijven terwijl je in het buitenland zit.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2008, 11:13
Fosca
Fosca is offline
Ik heb het mijn buurjongen gevraagd maar ik heb geen brief. Via studielink kan ik me wel opnieuw voor mijn studie inschrijven maar dan vervalt mijn oude inschrijving. Ik snap er niks van
Oud 28-07-2008, 17:52
justhanna
justhanna is offline
Ik zou gewoon even wachten tot je de beloofde brief van de IB-groep hebt ontvangen, daar zal vast meer en duidelijkere informatie in staan. Dus zorgen dat iemand regelmatig je post even checkt.
Reageren

Regels voor berichten