Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2008, 08:33
Verwijderd
Gisterochtend was ik op het forum van scholieren.com, een plaats waar ik weinig kom.

Ik zag dat er een topic was geopend over beleidszaken en het is heel goed dat mensen hierover nadenken. Ik ben het met de maker van dat topic eens dat het niet makkelijk is dat het forum en de chat gescheiden zijn, maar aan de andere kant is het ook helemaal geen groot probleem.

Ik moest echter plotseling terugdenken aan mijn onenigheid met een bepaalde moderator van de chat, genaamd Leilani.

Een paar maanden geleden voelde ik mij oneerlijk bejegend en ik was daar fel tegenin gegaan.
Achteraf kan ik zeggen dat dat me erg spijt.
Zelf ken ik Leilani niet goed, maar ik wist wel dat ze de maanden daarvoor altijd vriendelijk was (ondanks mijn soms wat ruziemakerige chatgedrag) en bij mij overheerst uiteindelijk het gevoel dat ik degene ben die te ver is gegaan.

Ik heb onder meer dit topic over Leilani geopend, waarin ik haar publiekelijk ter discussie heb gesteld. Destijds leek het me de enige methode om een discussie op gang te brengen, omdat andere pogingen (moderators erover aanspreken) steeds werden afgekapt.

Nu realiseer ik me dat dit niet de juiste methode is om een onenigheid te beslechten. Het topic geeft een zeer eenzijdig beeld van Leilani (het gaat in feite slechts om één onenigheid, naast al die keren dat ze gewoon een goede moderator is).

Wat ik eigenlijk wil is dat dat gedoe van destijds (tussen SPEEDCORE, Leilani en mij) wordt vergeten (kan het topic over Leilani verwijderd worden?) en ik wil ook van de gelegenheid gebruik maken om mijn excuses aan te bieden aan Leilani.
Leilani, het topic dat ik destijds maakte werd vooral ingegeven door frustraties en niet door gezond verstand. Ik hoop dat ik je geen last heb bezorgd met mijn topic en dat je nog steeds de moderator bent die je altijd was.

Mijn oprechte en welgemeende excuses aan Leilani

Anaheim.
Advertentie
Oud 25-07-2008, 10:08
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Zucht.
Oud 25-07-2008, 10:35
WolterB
WolterB is offline
Uit de FAQ op Beleidszaken
Citaat:
Dit is de plek waar je een discussie kan starten over:
  • Een beleidsregel op een forum ('waarom mag ik op Algemene schoolzaken niet op zoek naar studiegenoten? ');
  • Het nut van een forum in het algemeen ('Ik ben van mening dat we wel zonder ARTistiek kunnen! ');
  • Ideeën ter verbetering van het beleid van een forum ('Volgens mij mogen de forumbazen op Flora & Fauna wel wat strenger optreden. ');
  • Welk ander topic dan ook waarvoor het belangrijk is dat andere leden hun opbouwende mening of oordeel kwijt kunnen.
Dingen uitpraten met anderen doe je maar via Privéberichten of desnoods op onzin. Beleidszaken is daar niet de plek voor.
Oud 25-07-2008, 10:59
Nona
Nona is offline
Heel goed bedoeld, maar Wolter heeft gelijk.

Regels voor berichten