Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2008, 03:44
TopDrop
TopDrop is offline
Ik kan niet meer inloggen op het msn netwerk. En dat is irritant. Ik heb een aantal msn adressen waarmee ik kan chatten. Ze doen het allemaal, maw, ik kan met ze allemaal inloggen op zowel msn als gewoon de normale email inbox, behalve eentje. Als ik daarmee probeer in te loggen op msn, zegt ie dat mijn username of password incorrect zijn. Het gekke is, dat ik nog wel gewoon bij mn email kan inloggen, en mn wachtwoord kan veranderen, maar dat ie daarna met een nieuw wachtwoord nog steeds zegt dat het niet klopt. Ik heb ook geprobeerd in te loggen met ebuddy.com, maar dat geeft hetzelfde probleem. Ik heb gezocht op een helpsite van microsoft, maar daar kon ik tussen de inlogproblemenoplossingen het antwoord niet vinden. Vandaar deze post.

Iemand een idee?
Advertentie
Oud 29-07-2008, 20:42
rens..
rens.. is offline
is het wel een MSN adres en geen mail-only?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2008, 23:19
TopDrop
TopDrop is offline
het is een @live.com adres. en ik heb er eerder mee gemsnd. best vaak zelfs. en het heeft altijd gewerkt, tot nu. en ik heb ook niks geks veranderd ofzo. hij dacht gewoon op een goeie dag van, kom, ik kap ermee. ofzo
Oud 02-08-2008, 18:37
Verwijderd
Hier kun je (e-mail) contact opnemen met Microsoft:
https://support.live.com/eform.aspx?...eformts&scrx=1
Met citaat reageren
Oud 02-08-2008, 18:41
Verwijderd
Hier kun je (e-mail) contact opnemen met Microsoft:
https://support.live.com/eform.aspx?...eformts&scrx=1

Wat voor foutcode gaf ie eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2008, 05:10
TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb al email contact met microsoft. Het is heel gek, want hij geeft bij verschillende clients (msn messenger, miranda im, ebuddy.com) toch steeds de error dat de combinatie username/password incorrect is, terwijl ik wel gewoon kan inloggen op mn mail en mn wachtwoord kan veranderen en alles. Maar dat heeft allemaal geen effect op het inloggen bij messenger.

Ik moet nu van microsoft een connectionlog maken met windows live messenger. Maar ik kan windows live messenger niet installeren, want dan geeft ie een gekke error. Met msn messenger versie 5.0 kreeg ik het voor elkaar om met andere accounts wel in te loggen, en dus met dat foute account die error te krijgen, maar in die versie zit nog geen log optie. Andere versies van messenger zeuren alleen maar dat ik moet updaten naar de laatste versie, hetgeen dus niet lukt. Dus ik ben doorverwezen naar een andere afdeling van hun support centre. Gaan ze me proberen te helpen om windows live messenger te installeren Dingen als, installeer alle laatste updates, GOOI SP3 ERAF, gooi ALLE andere Live programma's eraf, installeer dan windows live messenger, en zet dan die dingen er weer op wtf. Maar ik kan SP3 er niet afgooien want die staat niet in het add/remove programs lijstje. Etc etc.
Oud 03-08-2008, 12:18
freyk
freyk is offline
Dan probeer je maar eens op een ander systeem in te loggen en connectielog aan te maken.
Aangezien je het niet lukt met ebuddy, dan neem ik aan dat het puur aan je msn-account ligt. (dus het ligt niet aan jouw kant, maar aan de kant van msn).

Een workarround voor dit probleem, is om een ander account aan te maken.

Offtopic:
Citaat:
Maar ik kan SP3 er niet afgooien want die staat niet in het add/remove programs lijstje. Etc etc.
klik daar even op "updates weergeven" en anders volg je deze handleiding.
Maar aan sp3 ligt het niet aan.
Ik had wel wat meer kennis van de msn-medewerkers verwacht

Laatst gewijzigd op 03-08-2008 om 12:31.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2008, 02:40
vinniedas
vinniedas is offline
Het kan eventueel zijn dat iemand achter jou wachtwoord is gekomen, of je geheime vraag heeft geraden, en je wachtwoord heeft veranderd. Dat je daarom er niet meer op kan.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2008, 07:53
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dan probeer je maar eens op een ander systeem in te loggen en connectielog aan te maken.
Aangezien je het niet lukt met ebuddy, dan neem ik aan dat het puur aan je msn-account ligt. (dus het ligt niet aan jouw kant, maar aan de kant van msn).

Een workarround voor dit probleem, is om een ander account aan te maken.

Offtopic:
klik daar even op "updates weergeven" en anders volg je deze handleiding.
Maar aan sp3 ligt het niet aan.
Ik had wel wat meer kennis van de msn-medewerkers verwacht
Ze volgen gewoon een standaard protocol. Er stonden nog wel meer dingen in enzo, maar ik verbaasde me in het bijzonder over het feit dat ze suggereerden om alles eraf te gooien.

Citaat:
Het kan eventueel zijn dat iemand achter jou wachtwoord is gekomen, of je geheime vraag heeft geraden, en je wachtwoord heeft veranderd. Dat je daarom er niet meer op kan.
Dat is onmogelijk, aangezien ik gewoon kan inloggen in hotmail, mijn wachtwoord kan veranderen, opnieuw kan inloggen in hotmail met mijn nieuwe wachtwoord, maar dus gewoon niet in msn.

Er is wel iets anders vaags. Ik gebruik dus niet de windows live messenger client om te chatten, maar Miranda IM. Nu had ik nog een oudere windows xp installatie op een andere partitie staan, en ik had die geboot voor iets anders. Ik startte daar (een oudere versie van) Miranda IM op, en raar genoeg logde hij daar wel in op msn met dat account. Toen ik daarna weer in mn huidige windows xp installatie zat met de laatste versie van Miranda IM, deed ie het weer niet.

Dus kwam ik op het idee om de oudere versie van de msn plugin te kopieren en te starten. Hij logde toen gewoon in, gek genoeg. Daarna weer geprobeerd met de nieuwe versie van die plugin, en die doet het nu ook. Ik snap er werkelijk de ballen van, maar het werkt nu iig. Nog even ebuddy.com proberen.
Oud 04-08-2008, 07:54
TopDrop
TopDrop is offline
Oh. Die doet het nu ook gewoon.

De wegen van de eentjes en nulletjes zijn ondoorgrondelijk.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten