Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier kun je (e-mail) contact opnemen met Microsoft:
https://support.live.com/eform.aspx?...eformts&scrx=1 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier kun je (e-mail) contact opnemen met Microsoft:
https://support.live.com/eform.aspx?...eformts&scrx=1 Wat voor foutcode gaf ie eigenlijk? |
![]() |
||
Dan probeer je maar eens op een ander systeem in te loggen en connectielog aan te maken.
Aangezien je het niet lukt met ebuddy, dan neem ik aan dat het puur aan je msn-account ligt. (dus het ligt niet aan jouw kant, maar aan de kant van msn). Een workarround voor dit probleem, is om een ander account aan te maken. Offtopic: Citaat:
Maar aan sp3 ligt het niet aan. Ik had wel wat meer kennis van de msn-medewerkers verwacht
Laatst gewijzigd op 03-08-2008 om 12:31. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Er is wel iets anders vaags. Ik gebruik dus niet de windows live messenger client om te chatten, maar Miranda IM. Nu had ik nog een oudere windows xp installatie op een andere partitie staan, en ik had die geboot voor iets anders. Ik startte daar (een oudere versie van) Miranda IM op, en raar genoeg logde hij daar wel in op msn met dat account. Toen ik daarna weer in mn huidige windows xp installatie zat met de laatste versie van Miranda IM, deed ie het weer niet. Dus kwam ik op het idee om de oudere versie van de msn plugin te kopieren en te starten. Hij logde toen gewoon in, gek genoeg. Daarna weer geprobeerd met de nieuwe versie van die plugin, en die doet het nu ook. Ik snap er werkelijk de ballen van, maar het werkt nu iig. Nog even ebuddy.com proberen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Inlogprobleem MSN Green Day | 4 | 20-06-2005 23:29 |