Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2008, 21:26
eline-waterpolo
eline-waterpolo is offline
Ik ben Eline
Ik zit al 2 en een half jaar op waterpolo ben nu 13 byna 14,
ik wil heel graag hoger op in waterpolo maar ik voel dat dat bij mijn zwemclub niet kan.
Mijn vader vroeg laatst of ik niet bij polarbears in ede (dat is 20 minuutjes met de auto rijden) wou gaan trainen.
De laatste tijd zit ik daar heel erg over na te denken maar ik weet het niet zeker.
Ik ben nogal bang voor het groepsgevoel weet je al die meiden bij elkaar en dan kom ik daar.
Dus weet iemand misschien een oplossing daarvoor of zit iemand zelf in onder de 15 bij polarbears ede?
als iemand mij kan helpen zou dat fijn zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2008, 00:59
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Hey Eline,

Je moet een beetje de afweging maken in wat je echt zelf wilt.
Wil je écht hogerop in het waterpolo? Of wil je fijn gezellig trainen met je
vriendinnetjes van je oude club? Als je echt als waterpoloster wat wil bereiken zou ik kiezen voor die Polarbears, denk je dat dat toch niet echt jou ding is kies je voor de lol en blijf je bij de meiden waarmee je het gezellig hebt
Oud 22-08-2008, 07:20
Anika
Is het niet een idee om het een tijdje bij de Polarbears te proberen en ondertussen gewoon bij je oude club te blijven trainen? Als je het leuk vindt bij die nieuwe club kun je alsnog overwegen om te stoppen bij je oude club, maar als je het niet leuk vindt dan stop je gewoon weer bij de Polarbears.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 09:58
Verwijderd
Mijn ervaring (bij andere clubs) is dat het vaak wel meevalt en dat je vrij snel binnen de groep valt (als het klikt natuurlijk - maar je hebt al één ding dat een sterke binding geeft: waterpolo), zeker op jongere leeftijd. Of dat bij Polar Bears ook zo is, moet je zelf uitzoeken. Je zou een aantal keer mee kunnen gaan trainen, dan merk je vanzelf hoe het zit met dat groepsgevoel.

Misschien zijn er ook nog andere clubs die redelijk te bereiken zijn waar je ook wat hoger kunt spelen, dan zou je daar ook nog kunnen gaan kijken als Polar Bears niets blijkt te zijn.

Laatst gewijzigd op 22-08-2008 om 10:11.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 11:57
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb zelf een half jaartje waterpolo gedaan bij de Polar Bears (en toen kwam ik erachter dat ik niet hard genoeg was voor de sport ) en het is echt een leuke club. Iedereen wordt gemakkelijk opgenomen, vooral als je nog wat jonger bent. Vriendinnen van mij zag ik echt plezier hebben in de sport, ook toen ze gingen trainen voor jong Oranje enzo. Ik zou het gewoon proberen en een paar trainingen mee doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten