Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2002, 14:06
Roos
Roos is offline
Witte kleding schijnt vaak door. Denk aan broeken, shirtjes, blousjes.
Wat vind jij ervan? Kan het je niet zoveel schelen, draag je onder witte blousjes altijd een ander shirt, draag je huidskleurig ondergoed?

Een wit blousje vind ik heel leuk staan, jammer is dat ze vaak doorschijnen. Een witte beha eronder vind ik in zo'n geval geen gezicht, dus draag ik er een hemdje of shirtje onder.

Witte doorschijnende broeken koop ik niet, dat vind ik er echt niet uitzien, ook niet als je je ondergoed erop aanpast.

Witte shirtjes schijnen ook 9 van de 10 keer door. Nou ja, dat vind ik niet zo erg, als het maar een klein beetje is. Vaak draag ik daarover toch een vestje of polo.
Oud 11-07-2002, 15:30
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
rosi schreef:
Wat vind jij ervan? Kan het je niet zoveel schelen, draag je onder witte blousjes altijd een ander shirt, draag je huidskleurig ondergoed?

Een wit blousje vind ik heel leuk staan, jammer is dat ze vaak doorschijnen. Een witte beha eronder vind ik in zo'n geval geen gezicht, dus draag ik er een hemdje of shirtje onder.

Witte doorschijnende broeken koop ik niet, dat vind ik er echt niet uitzien, ook niet als je je ondergoed erop aanpast.

Witte shirtjes schijnen ook 9 van de 10 keer door. Nou ja, dat vind ik niet zo erg, als het maar een klein beetje is. Vaak draag ik daarover toch een vestje of polo.
Ik heb eigenlijk nooit witte blousjes aan, alleen voor mijn werk. (serveerster) Dan doe ik er ook idd een wit hemdje/shirtje onder aan, want anders krijg je zo dat oude-oma effect. Als je begrijpt wat ik bedoel .

Witte (strakke) broeken draag ik ook zowieso niet. Ik houd er gewoon nie van, vind het een beetje ordinair, imo. Ik heb wel een wat wijdere broek van van dat aparte stof, die schijnt niet door en is verre weg van ordinair.

Bij witte shirtjes doe ik er of gewoon niets onder, als he tniet te erg is, en als het wel heel erg doorschijnt, doe ik er of een wit hemdje, of een extra opvallend ( bv: rood ) hemdje onder.

Zo. Klaar
Oud 11-07-2002, 15:31
charly not
charly not is offline
uhm, ja ligt eraan HOE je het draagt..
ik heb wel witte topjes, etc..
maar, ik draag er dan meestal een huidskleurige bh onder (wat je overigens echt NIET ziet) en witte broeken, uhm, die draag ik bijna nooit eigenlijk..
maar ik vind witte shirts wel kunnen, mits je je bh enzo er niet door heen ziet (zeker als ie wit is) dat vind ik echt ZO lelijk en goedkoop staan..
Oud 11-07-2002, 15:32
yvonnaah
yvonnaah is offline
als ik kleding uitzoek dan zoek ik meestal geen witte kleding uit omdat het inderdaad doorschijnt!! maar soms draag ik witte kleren onder een vest ofzo maar wit staat me ook nie zo mooi dus daarom draag ik het eik nooit!!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 15:40
punkyfish
punkyfish is offline
dat doorschijnen is de reden dat ik vrijwel geen witte kleding heb... ik heb een wit blousje dat niet zo heel erg doorschijnt, en voor 1x vind ik dat opzich niet zo erg ( ), maar soms doe ik er wel een truitje met spaghettibandjes onder...
Oud 11-07-2002, 15:44
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Als het niet zo heel erg doorschijnt vind ik het niet zo erg,gewoon spaghettiebandje shirtje er onder,dat staat wel ok
Witte kleding heb ik eigenlijk niet zoveel en broeken zeker niet,wat ik zooo lelijk vind is een witte broek en dan een zwarte string ofzo.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 15:46
Verwijderd

Ik draag nooit een wit blousje zonder een wit hemdje eronder, een ander kleur shirtje vind ik niet zo mooi staan, en ik vind het afschuwelijk als het doorschijnt. Dus de enkele keer dat ik een wit blousje aanheb, zit er een wit (niet doorschijnend ) hemdje onder.

Witte broeken, nouja, ik heb 1 linnen witte broek, maar als ik daar wit ondergoed onder aanheb zie je het ECHT NIET, en 1 euhmz, workerachtige witte broek die ik eigenlijk nooit draag, omdat 'ie (Jawel!) doorschijnt. En dat staat gewoon niet-echt-koel. Helemaal erg vind ik mensen die in van die strakke witte broeken lopen, en er dan niet opletten wat voor ondergoed ze aandoen.. Lopen ze met een rode string. *ril* Ik bedoel, van mij mogen ze het dragen, ikzelf doe het niet, maar als je niet voor lul wilt lopen LET je daar toch op?!

Witte shirtjes en hemdjes schijnen inderdaad over 't algemeen niet door, maar aangezien ik toch niet al te veel wit draag omdat ik het nogal saai vind, en als ik het draag alleen maar onder iets, maakt het niet uit of het doorschijnt.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 16:18
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
Ik draag praktisch nooit witte kleding.
Oud 11-07-2002, 16:22
]{ing
]{ing is offline
wit is lelijk en doorschijnend wit zoals ik het wel eens gezien heb is hoerig
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 16:31
Paulaah
Paulaah is offline
ik koop noooit witte broeken.. om 2 redenen..
Ik kan ze nog geen 5 minnuten aan of het is smerig..
en 2 het schijnt door..
Ik voel me daar echt niet prettig in als het doorschijnt..

Truitjes of blousjes ofzo, daar trek ik meestal wit spagettiband truitje onderaan en probleem opgelost
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 16:39
Esmée
Esmée is offline
Ik heb sowieso altijd overal een hemdje of shirtje onder, vind ik ook fijner zitten. Onder een wit, beetje doorschijnend t-shirtje heb ik altijd een effen wit t-shirtje, want een hemdje zie je er dan ook zo doorheen.
Bij broeken vind ik het inderdaad ook niet mooi, er zijn best witte broeken te vinden die gewoon goed gevoerd zijn en dan heb je nergens problemen mee.
Oud 11-07-2002, 17:04
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Ik kan me er echt dood aan ergeren als ik een witte polo of overhemd aanheb dat je zo de mouwen van een wit t-shirt eronder ziet.

Oplossing: onder een polo niks dragen, en onder een wit overhemd een grijs t-shirtje
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 17:15
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Als het niet zo heel erg doorschijnt vind ik het niet zo erg,gewoon spaghettiebandje shirtje er onder,dat staat wel ok
Witte kleding heb ik eigenlijk niet zoveel en broeken zeker niet,wat ik zooo lelijk vind is een witte broek en dan een zwarte string ofzo.
Doet me ergens aan denken... aan een bepaald persoon... jou niet?
Oud 11-07-2002, 17:21
Faery
Faery is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:

Doet me ergens aan denken... aan een bepaald persoon... jou niet?
jaagt het toevallig oude straatmuzikanten weg met behulp van een handvol kleingeld? >:]
Oud 11-07-2002, 17:26
punkrock-bastard
Citaat:
Faery schreef:

jaagt het toevallig oude straatmuzikanten weg met behulp van een handvol kleingeld? >:]
*rolt over de grond en zegt shhhht*
Oud 11-07-2002, 17:27
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
wat ik zooo lelijk vind is een witte broek en dan een zwarte string ofzo.

dat staat idd voor geen meter

is maar een kleine moeite om een onderbroek in dezelfde kleur te kopen...
Oud 11-07-2002, 17:28
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef:

"Gewapend met een hand vol muntstukken probeerde de dappere dame in witte broek en zwarte string de iritante man te verjagen helaas mislukte deze nobele poging"

Neuhj zoiemand ken ik niet
Oud 11-07-2002, 17:29
shanli
shanli is offline
ik heb geen witte blousjes of zo,en zeker geen broeken,t-shirt heb ik wel en die schijnen niet zo heel erg door.
Wel heb ik 1 grijze,linnen broek waar je gewoon lossen door ziet,dermee dat ik daar altijd een shortje onder aan heb,
en dan heb ik nog 2 roksjes en een broek,maar daar moet je al heel goed kijken en de zon moet er pal op zitten en dan schijnen ze ook niet heel erg overdreven door.
Oud 11-07-2002, 17:31
punkrock-bastard
Citaat:
AtHell schreef:

"Gewapend met een hand vol muntstukken probeerde de dappere dame in witte broek en zwarte string de iritante man te verjagen helaas mislukte deze nobele poging"

Neuhj zoiemand ken ik niet
Het was vet veel geld! Daardoor kon ik 's avonds naar Jammah Tammah! Hebben jij en feary msn trouwens? (of moet ik nu naar dating? )
Oud 11-07-2002, 17:31
punkrock-bastard
Citaat:
shanli schreef:
en dan schijnen ze ook niet heel erg overdreven door.
Zonde 't staat wel smakelijk altijd
Oud 11-07-2002, 17:33
shanli
shanli is offline
Citaat:

Zonde 't staat wel smakelijk altijd

't staat niet hoerig of zo,als je dat bedoelt
Oud 11-07-2002, 17:35
AtHell
AtHell is offline
Citaat:

Het was vet veel geld! Daardoor kon ik 's avonds naar Jammah Tammah! Hebben jij en feary msn trouwens? (of moet ik nu naar dating? )
je hoeft niet naar dating maar daten wil ik uiteraard wel

fifteen_years_of_hell@hotmail.com

en de andere ridder *geeft hier even vertrouwenlijke info weg * patriot47roel@hotmail.com

Oud 11-07-2002, 17:37
Blubje
Blubje is offline
witte shirtjes die een beetje doorschijnen is niet zo erg, voor zover k die ooit aanheb dan
witte bloesjes heb k nie, hm kheb zowieso geen bloesjes eigluk
witte broeken heb ik al helemaal niet, maar ik vind het echt geen gezicht als een meisje een witte broek aanheeft die helemaal doorschijnt echt verschrikkelijk, zeker als je die string dan zo ziet zitten iieuuuw dat vind ik echt vreselijk! koop dat een andere kleur broek, of doe er een wit broekje onder ofso weet ik veel, maar niet dat je alles kunt zien.
Oud 11-07-2002, 17:37
punkrock-bastard
Citaat:
shanli schreef:

't staat niet hoerig of zo,als je dat bedoelt
Zonde
Oud 11-07-2002, 17:59
Verwijderd
ik heb maar 1 wit shirtje, en die draag ik niet meer.. ik koop sowieso geen witte kleding, ik vind het idd een beetje een saaie kleur, en met dat doorschijnen erbij hoeft het van mij al niet meer. heb wel eens een heel mooi wit dingetje gezien wat dus ook echt niet doorscheen, maar dat was dan ook 120 euro ofzo.. mja. ik had ook ooit een witte baggy ribbroek, maar die heb ik weggegeven omdat ie niet goed zat - en ik had hem toch zelf gekoch maar ook gekregen.. over het algemeen vind ik witte kleding lelijk, zeker als iemand helemaal in het wit loopt. en in mijn hoofd wijst het dragen van witte strakke broeken gewoon op gebrek van klasse, omdat die dingen altijd doorschijnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2002, 18:23
the tourist
the tourist is offline
Ik heb alleen een wit topje, maar die heb ik nog nooit aan gehad. Voorderest heb ik geen witte kleren. Maar als ik een wit bloesje ofzo zou hebben zou ik er wel een spagetthibandtopje bv onderdoen. Dat doe ik trouwens ook onder een zwartbloesje. Witte broeken vind ik (meestal) niet mooi, onpraktisch en ik zou echt niet weten wat ik er onder zou moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 18:41
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Toen ik nog weles witte broeken droeg bond ik altijd iets om mn middel zodat je t niet kon zien, en voor de zekerheid had ik ook altijd een witte string aan
Oud 11-07-2002, 18:52
Salala
Salala is offline
Witte bikini's zijn leuk
Oud 11-07-2002, 19:00
a new noise
a new noise is offline
..gewoon naakt door het leven gaan heb je daar geen last van
Oud 12-07-2002, 12:39
Gwen.
Gwen. is offline
Shirtjes schijnen bijna nooit door. Bloesjes wel, dus gaat er een topje onder. Witte strakke broeken zijn voor mij sowieso not done omdat ik helaas niet het figuur heb voor een strakke broek. Maar dat vind ik ook maar ordinair omdat die dingen inderdaad altijd doorschijnen.
Oud 12-07-2002, 13:09
Heelduh
Heelduh is offline
Ik vind witte shirtjes die doorschijnen niet zo'n ramp (als het niet té erg is natuurlijk) ik heb toch altijd nette bh's aan. En witte shirtjes en bloesjes staan me gewoon leuk en zijn lekker 's zomers...

Witte broeken heb ik niet, die smeer ik toch altijd gelijk onder met chocola of aardbeien of macaronisaus heb wel een lichte wijde beetje doorschijnende broek, daar doe ik een witte string onder of zo'n wit broekje met pijpjes...
Oud 12-07-2002, 18:47
Ingrid3
Ingrid3 is offline
witte broeke schijne idd bijna altijd door..
maar wit over wit zie je altijd..
dan zou je huidskleur onder witte broek moete doen en dan zie je nix!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 18:57
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
bah, ik haat het als het allemaal zo doorschijnt, vooral bij broeken enzow. Ik heb net vandaag een nieuwe witte rok gekocht, maar die ga ik gewoon een verfje geven
Oud 12-07-2002, 18:59
DarkRaven
DarkRaven is offline
ik zag een keer een meisje dat heel dik was en die droeg een witte broek. die broek was doorschijnend en je kon al die vetrollen zien. aaagghhhhhhh gatverdamme hfdhfdhfdhfdannvxcne
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 09:19
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:

*heeft witte kanten doorschijn rok *

maar daaronder draag ik dan gewoon wit ondergoed en dan zie je het niet ofzo tenzij ik m'n rok strak trek of ga bukken ofzo, maar ja dat doe ik ook niet echt vaak.

Verder draag ik zowieso geen witte kleren.

Maar strakke witte broeken zijn imo erg ordi.
wats je mailadres ?
Oud 15-07-2002, 09:31
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:

ik dacht al waar blijft de excuses mailtje

princes_pica@hotmail.com
Check de site maar...

Oud 15-07-2002, 10:15
Li
Li is offline
bij een blousje of shirtje kan het me niet zoveel schelen als het doorschijnt, het moet alleen niet té worden
Witte doorschijnende broeken koop ik niet, dat is gewoon niet mooi
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 13:25
Verwijderd
doorschijnende broeken zijn een ramp *denkt aan de dag dat ze recht tegen de bilspleet van een een of andere doos aankeek*, bloesjes kan wel als er iets onder is.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 15:43
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Li schreef:
bij een blousje of shirtje kan het me niet zoveel schelen als het doorschijnt, het moet alleen niet té worden
Precies . Eigenlijk vind ik witte broeken over het algemeen niet zo geslaagd, alleen een linnen broek kan nog leuk zijn.
Oud 15-07-2002, 16:27
~*~WiCkEd~*~
~*~WiCkEd~*~ is offline
als een broek maar nie te veel doorschijnt maar bloezen die doorschijnen safschuwelijk!
Oud 15-07-2002, 19:54
UnUsual
UnUsual is offline
ik heb 2 shirtjes die aan de voorkant gekleurd zijn en achter wit, ze zitten redelijk strak . ik ga geen zwarte dingen daaronder dragen maar als het grijs of zilver is heb ik er verder niet zoveel moeite mee
het schijnt misschien een beetje door, maar dat valt wel reuze mee, dus wat is er dan mis mee, je ziet er even veel door als wanneer je truitje een andere kleur is en ook zo doorschijnend
Oud 15-07-2002, 20:26
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
rosi schreef:
Als ik een wit blousje aan heb, draag ik er altijd wel een hemdje onder ofzo omdat 't idd zo doorschijnt. Bij een truitje niet. Maar witte truitjes die dan ook heel erg doorschijnend zijn koop ik niet.

Ik heb 1 witte broek die wel een beetje doorschijnend is. Als ik die broek aantrek let ik er wel altijd op wat voor ondergoed ik er onder aan heb. Het is een redelijk wijde broek dus 't valt ook niet zo heel goed op dat ie doorschijnend is. Maar witte strakke broeken vind ik echt lelijk omdat je daar echt alles ziet.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 20:28
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
wat ik zooo lelijk vind is een witte broek en dan een zwarte string ofzo.
Ik zag laatst een meisje door de stad fietsen met een heel doorschijnende witte broek en een turquoise string eronder
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 21:20
Breg
Breg is offline
ik wou dit jaar ook graag een witte broek hebben, volgens mij heb ik er iets van 20 gepast en ze schenen echt allemaal door. Nou laat dan maar, dat vind ik gewoon nie mooi staan. En wat ik helemaal erg vind is zoals een meisje bij mij in de klas het draagt: ze is nogal dik, maar heeft een witte, doorschijnende broek die minstens 1 maat te klein is, en daar komt dus haar zonnebruin gebruinde(en het is dus echt van dat fake-bruin) buik met navelpiercing overheen en dan een felgekleurde string eronder . Of zoals ik pas in Rotterdam een vrouw van in de 40 zag lopen: Kort bloten-buikentruitje, ook zonnebank bruin, en een witte doorschijnende broek met iets van luipaard/tijgerstring eronder.

Witte shirtjes vind ik niet zo erg, als het maar niet té doorschijnend is.
Oud 16-07-2002, 10:41
sunflouwer
sunflouwer is offline
ik heb alleen een witte wijde broek en die schijnt helemaal niet door... en een wit bloesje, en die schijnt alleen aan de achterkant door, maar dat maakt me niet uit
en verder gewone t-shirtjes die ik draag met gym enzo, en die schijnene ook niet door
Oud 16-07-2002, 14:38
Jones
Zolang het bij 'een beetje' blijft vind ik witte kleding heel mooi staan (als het de juiste persoon is dan) het is toch zonde om geen witte kleren aan te trekken alleen omdat het doorschijnt, zolang je het normaal houd qua strings (dus geen rood/paars/roze of tijgerprint ) kan het echt wel zonder dat het ordinair word. Ordinair ligt vooral aan je uitstraling en wat je er nog meer bij aantrekt, die stempel krijg je echt niet opgedrukt alleen omdat je een doorschijnende broek aan hebt
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 16:20
liesje 19
liesje 19 is offline
wit staat mij niet, dus draag ik het eigenlijk nooit. Behalve op mijn werk maar dan heb ik er meestal iets voor, een jasje ofzo, dus heb ik er geen problemen mee.
Oud 16-07-2002, 16:31
GRRR
GRRR is offline
bij sommige meisjes staat een witte broek wel goed :]
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 15:41
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
weet je wa aso is?
als un meisje een witte broek aan heeft en un zwarte string, dat vin 'k so hoerig! Net of je die string wil staan showen, koop dan ook un andere kleur!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 15:43
shanli
shanli is offline
Citaat:
J-tjuh schreef:
weet je wa aso is?
als un meisje een witte broek aan heeft en un zwarte string, dat vin 'k so hoerig! Net of je die string wil staan showen, koop dan ook un andere kleur!
laatst zag ik zo 2 meisjes
lekker aso he
Reageren

Regels voor berichten